Працювала в 1 компанії 14 років 2 місяці
Промисловість та Виробництво
Начальник служби з соціальних питань
ПАТ "СУМИХІМПРОМ"
Промисловість та Виробництво
14 років 1 місяць
11.2010 - до теперішнього часу
- Планування та контроль виконання бюджетів:
економічне планування господарської діяльності, складання бюджетів та проведення аналізів діяльності структурних підрозділів підприємства.
- Складання звітів діяльності структурних підрозділів.
- Контроль виконання планових показників.
- Розрахунок (калькуляція) вартості послуг.
- Досвід роботи в програмі 1С (20 років):
* Облік товарно-матеріальних цінностей, складання накладних, рахунків, актів (приймання-передачі наданих послуг/ виконаних робіт), актів звірки взаємних розрахунків.
* Ведення табелів обліку робочого часу працівників.
- Досвід роботи з договорами і первинною документацією:
* Укладання та ведення договорів: купівлі-продажу, надання послуг, виконання робіт, договорів підряду, оренди та суборенди нерухомого майна, автомобільного транспорту, спецтехніки, обладнання, а також договорів відшкодування витрат та договорів надання комунальних послуг (теплопостачання, водопостачання).
* Досвід укладання публічних договорів та договорів, що підлягають нотаріальному посвідченню.
* Підготовка звітів до договорів для розміщення в системі Prozorro.
- Облік та проведення роботи з кредиторською та дебіторською заборгованістю.
- Взаємодія з зовнішніми та внутрішніми аудиторами.
- Взаємодія з державними органами, органами місцевого самоврядування, комунальними установами.
- Досвід ділового листування та ведення діловодства.
економічне планування господарської діяльності, складання бюджетів та проведення аналізів діяльності структурних підрозділів підприємства.
- Складання звітів діяльності структурних підрозділів.
- Контроль виконання планових показників.
- Розрахунок (калькуляція) вартості послуг.
- Досвід роботи в програмі 1С (20 років):
* Облік товарно-матеріальних цінностей, складання накладних, рахунків, актів (приймання-передачі наданих послуг/ виконаних робіт), актів звірки взаємних розрахунків.
* Ведення табелів обліку робочого часу працівників.
- Досвід роботи з договорами і первинною документацією:
* Укладання та ведення договорів: купівлі-продажу, надання послуг, виконання робіт, договорів підряду, оренди та суборенди нерухомого майна, автомобільного транспорту, спецтехніки, обладнання, а також договорів відшкодування витрат та договорів надання комунальних послуг (теплопостачання, водопостачання).
* Досвід укладання публічних договорів та договорів, що підлягають нотаріальному посвідченню.
* Підготовка звітів до договорів для розміщення в системі Prozorro.
- Облік та проведення роботи з кредиторською та дебіторською заборгованістю.
- Взаємодія з зовнішніми та внутрішніми аудиторами.
- Взаємодія з державними органами, органами місцевого самоврядування, комунальними установами.
- Досвід ділового листування та ведення діловодства.
Ключова інформація
- Здатність швидко вчитися.
- Висока працездатність.
- Готовність брати відповідальність.
- Організованість.
- Дисциплінованість.
- Акуратність.
- Наполегливість.
- Цілеспрямованість.
- Енергійність.
- Ініціативність.
- Комунікабельність.
- Вміння працювати в команді.
- Стресостійкість.
- Висока працездатність.
- Готовність брати відповідальність.
- Організованість.
- Дисциплінованість.
- Акуратність.
- Наполегливість.
- Цілеспрямованість.
- Енергійність.
- Ініціативність.
- Комунікабельність.
- Вміння працювати в команді.
- Стресостійкість.
Навчалась в 1 закладі
Сумський державний університет
Економіка підприємства
Суми, 2010
Володіє мовами
Українська
рідна
Тетяна
Тетяна
Менеджер з економічної та адміністративної діяльності
Суми
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 дні тому