Працювала в 5 компаніях 13 років 4 місяці
Телекомунікації / Зв'язок, Промисловість та Виробництво, АПК (Агропромисловий комплекс), Послуги для бізнесу - інше
Начальник відділу з підбору та адаптації персоналу
Укртелеком, АТ
Телекомунікації / Зв'язок
3 роки 1 місяць
10.2021 - до теперішнього часу
- Управління командою з 5-8 рекрутерів, розташованих по всій Україні:підбір, навчання, наставництво, контроль роботи за затвердженим регламентом нового процесу, допомога у вирішенні робочих ситуацій.
- Запуск та впровадження нового процесу централізації підбору персоналу: прийом, обробка, погодження та розподіл нових заявок на підбір з усієї України;
- Впровадження всередині відділу галузевої спеціалізації та поділ команди на міні-групи: IT/Технічне, Підтримка бізнесу, Продажі.
- Розробка нової системи оцінки KPI для команди;
- Участь у проекті з оновлення корпоративних компетенцій;
- Участь у проекті з розробки інструменту оцінки кандидатів топ-рівня з корпоративних компетенцій.
- Підбір персоналу на управлінські позиції, робота з рекрутинговими компаніями.
Менеджер з підбору персонала
Укртелеком, АТ
Телекомунікації / Зв'язок
3 роки 1 місяць
09.2018 - 10.2021
- Підбір персоналу для керуючого корпоративного центру компанії, позиції керівного рівня у макрорегіонах України;
- Закриття позицій від початкового до топ рівня персоналу всім департаментам корпоративного центру;
- Підбір, навчання, координація та контроль роботи команди рекрутерів – 2 спеціалісти в корпоративному центрі, 7 – у макрорегіонах, 15 – у філіях;
- Комунікація з рекрутинговими агенціями, з сайтами;
- Проведення тендеров на вибір рекрутингових агентств - розробка нових критеріїв оцінки, які дозволили обрати найбільш ефективних партнерів;
- Участь у розробці та впровадженні регламенту бізнес-процесу «Підбір персоналу до Укртелекому», який дозволив централізувати процес підбору по всій Україні;
- Успішно реалізовано перезавантаження роботи з програмою Е-staff:- база синхронізована із внутрішньою обліковою системою;
- створено розсилки з бази для кандидатів, які наймають та внутрішніх служб компанії, які дозволили автоматизувати частину завдань рекрутерів;
- розроблені шаблони комунікацій із бази;
- підготовка ТЗ щодо доопрацювання необхідної звітності;
- створення «Інструкції для рекрутерів по роботі з Е-staff»;
- Координація проекту з розробки нових шаблонів для публікацій відповідно до цільової аудиторії кандидатів;
- Керівництво проектом із розробки та впровадження процесу адаптації:
- «Пам'ятка новому співробітнику перед виходом»;
- «Пам'ятка працівникові, що наймає перед виходом»;
- «Чек-лист новачка»;
- Оцінка проходження випробувального терміну;
- Екзит-інтерв'ю.
- Оновлення Welcome-letter;
- Оновлення job-offer;
- Участь у проекті для студентів «Кращі з Укртелеком»;
- Проведення майстер-класу «Старт кар'єри»;
- Участь у проекті розробки «Бази знань для керівників» на базі платформи Trello;
- Керівництво командою з розробки тем для наповнення "Бази знань";
- Бюджетування, планування закупівель, контроль витрат згідно з графіком, договором, рахунками, актами, звітами СКМ.
Спеціаліст з найму та адаптації персоналу
МЕТІНВЕСТ Холдинг
Промисловість та Виробництво
10 місяців
04.2017 - 02.2018
- Підбір персоналу для керуючої компанії холдингу;
- Закриття позицій у департаментах: HR, IT, юридичному, фінансовому, операційному, продажу, закупівлі, внутрішнього аудиту;
- Координація проходження фіналістами тестування та перевірки службою безпеки;
- Адаптація персоналу – підготовка заявок на видачу перепустки, техніки; перевірка коректного заповнення документів про прийом та їх пересилання до відділу кадрів (Маріуполь);
- Проведення вихідного інтерв'ю;
- Підготовка щомісячного звіту для групи СКМ; попередній збір інформації з активів;
- Аналіз та формування списків кандидатів на внутрішні конкурси з кадрового резерву компанії;
- Участь у кадрових комітетах із формування кадрового резерву;
- Проведення тендеру на вибір рекрутингових агентств, проведення процедури кваліфікації нових постачальників у системі SAP;
- Реалізований проект щодо вибору та впровадження ПЗ для автоматизації зовнішнього рекрутингу (E-staff);
- Проект із розробки welcome-book;
- Проект із розробки мобільного додатка для нових співробітнків.
Провідний спеціаліст з підбору та оцінки персоналу
Агроиндустриальный холдинг МХП
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 роки 1 місяць
03.2015 - 04.2017
- Підбір персоналу для керуючої компанії холдингу;
- Закриття позицій від початкового до топ рівня персоналу департаментів: фінансів, комерційного, юридичного, закупівель, агро, pr, IT та HR;
- Адаптація персоналу;
- Участь у проведенні щорічної оцінки персоналу;
- Оформлення нових співробітників з ДПД, підготовка актів-виконаних робіт;
- Проведення тендерів на вибір рекрутингових агентств;
- Участь у тендері на вибір програми з автоматизації рекрутингу;
- Проект із розробки та впровадження електронної заявки на підбір персоналу для всього холдингу;
- Огляд ринку за рівнем заробітних плат;
- Участь у річному бюджетуванні департаменту;
- Комунікація з сайтами пошуку роботи щодо співробітництва,
- Керування регіональних менеджерів з персоналу щодо публікацій, стандартів розміщення вакансій, узгодження вакансій на публікацію (понад 20 осіб);
- Навчання регіональних менеджерів із персоналу програмі E-staff;
- Підготовка різних звітів та аналітики на запит керівництва.
Консультант з підбору персоналу
Smart Solutions
Послуги для бізнесу - інше
4 роки
01.2011 - 01.2015
- Пошук персоналу на позиції різного рівня (адміністративний, середній, топ-менеджмент) для FMCG&Retail клієнтів у сфері: Продаж, Маркетинг, Логістика, HR, Фінанси, Юриспруденція;
- Ведення проектів від зняття заявки до проходження кандидатом випробувального терміну;
- Визначення методів та пошук кандидатів (база, сайти, соціальні мережі, рекомендації, прямий пошук);
- Проведення інтерв'ю та оцінки кандидатів;
- Написання характеристик кандидатів клієнта;
- Координація зустрічей-інтерв'ю з клієнтами (погодження дати, підготовка кандидата, зворотний зв'язок);
- Отримання рекомендацій у попереднього роботодавця;
- Залучення нових клієнтів та побудова з ними довгострокових відносин;• Обговорення найвигідніших умов співробітництва, підписання договорів;
- Робота з великими міжнародними та національними клієнтами: проведення зустрічей, консультації щодо рівня заробітної плати, аналіз ринку, обговорення критеріїв пошуку;
- Проекти з аутплейсменту;
- Досвід управління, коучинг (ресечерів – 3 особи);
- Ведення повного документообігу (договору, доповнення, рахунки, акти);
- Робота з дебіторською заборгованістю;
- Звітність.
Навчалась в 1 закладі
Київський Національний Педагогічний Університет ім. М.П. Драгоманова
іноземна філологія
Київ, 2003
Альона
Альона
Head of recruitment, HR BP
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 5 днів тому