Працювала в 5 компаніях   13 років 5 місяців

Телекомунікації / Зв'язок, Промисловість та Виробництво, АПК (Агропромисловий комплекс), Послуги для бізнесу - інше

Начальник відділу з підбору та адаптації персоналу

Укртелеком, АТ

Телекомунікації / Зв'язок

3 роки 2 місяці

10.2021 - до теперішнього часу

  • Управління командою з 5-8 рекрутерів, розташованих по всій Україні:підбір, навчання, наставництво, контроль роботи за затвердженим регламентом нового процесу, допомога у вирішенні робочих ситуацій.
  • Запуск та впровадження нового процесу централізації підбору персоналу: прийом, обробка, погодження та розподіл нових заявок на підбір з усієї України;
  • Впровадження всередині відділу галузевої спеціалізації та поділ команди на міні-групи: IT/Технічне, Підтримка бізнесу, Продажі.
  • Розробка нової системи оцінки KPI для команди;
  • Участь у проекті з оновлення корпоративних компетенцій;
  • Участь у проекті з розробки інструменту оцінки кандидатів топ-рівня з корпоративних компетенцій.
  • Підбір персоналу на управлінські позиції, робота з рекрутинговими компаніями.

Менеджер з підбору персонала

Укртелеком, АТ

Телекомунікації / Зв'язок

3 роки 1 місяць

09.2018 - 10.2021

  • Підбір персоналу для керуючого корпоративного центру компанії, позиції керівного рівня у макрорегіонах України;
  • Закриття позицій від початкового до топ рівня персоналу всім департаментам корпоративного центру;
  • Підбір, навчання, координація та контроль роботи команди рекрутерів – 2 спеціалісти в корпоративному центрі, 7 – у макрорегіонах, 15 – у філіях;
  • Комунікація з рекрутинговими агенціями, з сайтами;
  • Проведення тендеров на вибір рекрутингових агентств - розробка нових критеріїв оцінки, які дозволили обрати найбільш ефективних партнерів;
  • Участь у розробці та впровадженні регламенту бізнес-процесу «Підбір персоналу до Укртелекому», який дозволив централізувати процес підбору по всій Україні;
  • Успішно реалізовано перезавантаження роботи з програмою Е-staff:- база синхронізована із внутрішньою обліковою системою;
  • створено розсилки з бази для кандидатів, які наймають та внутрішніх служб компанії, які дозволили автоматизувати частину завдань рекрутерів;
  • розроблені шаблони комунікацій із бази;
  • підготовка ТЗ щодо доопрацювання необхідної звітності;
  • створення «Інструкції для рекрутерів по роботі з Е-staff»;
  • Координація проекту з розробки нових шаблонів для публікацій відповідно до цільової аудиторії кандидатів;
  • Керівництво проектом із розробки та впровадження процесу адаптації:
  • «Пам'ятка новому співробітнику перед виходом»;
  • «Пам'ятка працівникові, що наймає перед виходом»;
  • «Чек-лист новачка»;
  • Оцінка проходження випробувального терміну;
  • Екзит-інтерв'ю.
  • Оновлення Welcome-letter;
  • Оновлення job-offer;
  • Участь у проекті для студентів «Кращі з Укртелеком»;
  • Проведення майстер-класу «Старт кар'єри»;
  • Участь у проекті розробки «Бази знань для керівників» на базі платформи Trello;
  • Керівництво командою з розробки тем для наповнення "Бази знань";
  • Бюджетування, планування закупівель, контроль витрат згідно з графіком, договором, рахунками, актами, звітами СКМ.

Спеціаліст з найму та адаптації персоналу

МЕТІНВЕСТ Холдинг

Промисловість та Виробництво

10 місяців

04.2017 - 02.2018

  • Підбір персоналу для керуючої компанії холдингу;
  • Закриття позицій у департаментах: HR, IT, юридичному, фінансовому, операційному, продажу, закупівлі, внутрішнього аудиту;
  • Координація проходження фіналістами тестування та перевірки службою безпеки;
  • Адаптація персоналу – підготовка заявок на видачу перепустки, техніки; перевірка коректного заповнення документів про прийом та їх пересилання до відділу кадрів (Маріуполь);
  • Проведення вихідного інтерв'ю;
  • Підготовка щомісячного звіту для групи СКМ; попередній збір інформації з активів;
  • Аналіз та формування списків кандидатів на внутрішні конкурси з кадрового резерву компанії;
  • Участь у кадрових комітетах із формування кадрового резерву;
  • Проведення тендеру на вибір рекрутингових агентств, проведення процедури кваліфікації нових постачальників у системі SAP;
  • Реалізований проект щодо вибору та впровадження ПЗ для автоматизації зовнішнього рекрутингу (E-staff);
  • Проект із розробки welcome-book;
  • Проект із розробки мобільного додатка для нових співробітнків.

Провідний спеціаліст з підбору та оцінки персоналу

Агроиндустриальный холдинг МХП

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 1 місяць

03.2015 - 04.2017

  • Підбір персоналу для керуючої компанії холдингу;
  • Закриття позицій від початкового до топ рівня персоналу департаментів: фінансів, комерційного, юридичного, закупівель, агро, pr, IT та HR;
  • Адаптація персоналу;
  • Участь у проведенні щорічної оцінки персоналу;
  • Оформлення нових співробітників з ДПД, підготовка актів-виконаних робіт;
  • Проведення тендерів на вибір рекрутингових агентств;
  • Участь у тендері на вибір програми з автоматизації рекрутингу;
  • Проект із розробки та впровадження електронної заявки на підбір персоналу для всього холдингу;
  • Огляд ринку за рівнем заробітних плат;
  • Участь у річному бюджетуванні департаменту;
  • Комунікація з сайтами пошуку роботи щодо співробітництва,
  • Керування регіональних менеджерів з персоналу щодо публікацій, стандартів розміщення вакансій, узгодження вакансій на публікацію (понад 20 осіб);
  • Навчання регіональних менеджерів із персоналу програмі E-staff;
  • Підготовка різних звітів та аналітики на запит керівництва.

Консультант з підбору персоналу

Smart Solutions

Послуги для бізнесу - інше

4 роки

01.2011 - 01.2015

  • Пошук персоналу на позиції різного рівня (адміністративний, середній, топ-менеджмент) для FMCG&Retail клієнтів у сфері: Продаж, Маркетинг, Логістика, HR, Фінанси, Юриспруденція;
  • Ведення проектів від зняття заявки до проходження кандидатом випробувального терміну;
  • Визначення методів та пошук кандидатів (база, сайти, соціальні мережі, рекомендації, прямий пошук);
  • Проведення інтерв'ю та оцінки кандидатів;
  • Написання характеристик кандидатів клієнта;
  • Координація зустрічей-інтерв'ю з клієнтами (погодження дати, підготовка кандидата, зворотний зв'язок);
  • Отримання рекомендацій у попереднього роботодавця;
  • Залучення нових клієнтів та побудова з ними довгострокових відносин;• Обговорення найвигідніших умов співробітництва, підписання договорів;
  • Робота з великими міжнародними та національними клієнтами: проведення зустрічей, консультації щодо рівня заробітної плати, аналіз ринку, обговорення критеріїв пошуку;
  • Проекти з аутплейсменту;
  • Досвід управління, коучинг (ресечерів – 3 особи);
  • Ведення повного документообігу (договору, доповнення, рахунки, акти);
  • Робота з дебіторською заборгованістю;
  • Звітність.

Навчалась в 1 закладі

Київський Національний Педагогічний Університет ім. М.П. Драгоманова

іноземна філологія

Київ, 2003

Альона

Head of recruitment, HR BP

Київ

46 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому