Працювала в 6 компаніях 6 років 11 місяців
FMCG, Інше, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Послуги для бізнесу - інше
HR-менеджер
НАСОЛОДА, ТМ
FMCG
4 місяці
07.2024 - до теперішнього часу
-підбір та адаптація персоналу;
-навчання співробітників;
-розвиток корпоративної культури;
-організація заходів для працівників;
-розвиток HR-бренду;
-ведення кадрової документації.
-навчання співробітників;
-розвиток корпоративної культури;
-організація заходів для працівників;
-розвиток HR-бренду;
-ведення кадрової документації.
Рекрутер
НАСОЛОДА, ТМ
FMCG
8 місяців
10.2023 - 06.2024
- Ведення кадрової документації;
- Знання трудового законодавства;
- Пошук та підбір персоналу згідно кваліфікаційних вимог (адміністративно-управлінський персонал, робітники);
- Проведення співбесіди з потенційними кандидатами;
- Аналіз кандидатів на оцінку складу характеру, компетенції та їх потенціал;
- Планування дій, спрямованих на виконання запланованих показників;
- Вирішення питання найму, звільнення та переведення працівників;
- Оформлення відпусток;
- Ведення трудових книжок;
- Співпраця з місцевими закладами освіти для проходження навчально-виробничої практики на підприємстві;
- Видача довідок з місця роботи;
- Розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи.
- Знання трудового законодавства;
- Пошук та підбір персоналу згідно кваліфікаційних вимог (адміністративно-управлінський персонал, робітники);
- Проведення співбесіди з потенційними кандидатами;
- Аналіз кандидатів на оцінку складу характеру, компетенції та їх потенціал;
- Планування дій, спрямованих на виконання запланованих показників;
- Вирішення питання найму, звільнення та переведення працівників;
- Оформлення відпусток;
- Ведення трудових книжок;
- Співпраця з місцевими закладами освіти для проходження навчально-виробничої практики на підприємстві;
- Видача довідок з місця роботи;
- Розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи.
HR-менеджер
Victoria Soprano Group / Виктория Сопрано Груп, ООО
Інше
3 місяці
06.2023 - 09.2023
- розміщення вакансій на різних джерелах;
- проведення співбесід та відбір кандидатів;
- укладання трудових договорів та збір необхідних документів;
- організація вступних тренінгів та адаптація нових співробітників;
- підтримка, моніторинг та аналіз роботи колективу;
- розвиток та впровадження політики компанії щодо кадрового забезпечення.
Начальник відділу кадрів
Електротранс
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
7 місяців
10.2022 - 05.2023
- Організація, контроль роботи відділу та ведення всієї кадрової документації;
- Досвід роботи зі штатом понад 500 працівників;
- Робота з 1С та МеDoc;
- Знання трудового законодавства;
- Здача звіту ЄСВ;
- Взаємодія з профспілкою;
- Вирішення питання найму, звільнення та переведення працівників;
- Оформлення відпусток;
- Організація ведення військового обліку;
- Контроль табельного обліку працівників;
- Розробка посадових інструкцій;
- Пошук та підбір персоналу згідно кваліфікаційних вимог (адміністративно-управлінський персонал, робітники);
- Проведення роботи щодо дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку та дисципліни;
- Розроблення колективного договору;
- Проведення співбесіди з потенційними кандидатами;
- Ведення трудових книжок;
- Співпраця з місцевими закладами освіти для проходження навчально-виробничої практики на підприємстві;
- Щомісячний аналіз плинності, прогулів та інших порушень трудової дисципліни;
- Облік працюючих зі шкідливими умовами праці;
- Ведення чисельності працюючих на підприємстві, загального та страхового стажу;
- Видача довідок про загальний та пільговий стаж, довідки з місця роботи;
- Оформлення щомісячних звітних довідок для нарахування зарплати (вислуга років, працівники з інвалідністю, відпустки по догляду за дитиною, дані про неповний робочий місяць);
- Взаємодія з органами місцевого самоврядування;
- Співпраця з сайтами пошуку роботи;
- Співпраця з місцевими ЗМІ (інтерв‘ю).
• 1С: 8.3
• Державна установа
• Робота в 1С
• MS Office
• Microsoft Word
• Microsoft Excel
- Досвід роботи зі штатом понад 500 працівників;
- Робота з 1С та МеDoc;
- Знання трудового законодавства;
- Здача звіту ЄСВ;
- Взаємодія з профспілкою;
- Вирішення питання найму, звільнення та переведення працівників;
- Оформлення відпусток;
- Організація ведення військового обліку;
- Контроль табельного обліку працівників;
- Розробка посадових інструкцій;
- Пошук та підбір персоналу згідно кваліфікаційних вимог (адміністративно-управлінський персонал, робітники);
- Проведення роботи щодо дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку та дисципліни;
- Розроблення колективного договору;
- Проведення співбесіди з потенційними кандидатами;
- Ведення трудових книжок;
- Співпраця з місцевими закладами освіти для проходження навчально-виробничої практики на підприємстві;
- Щомісячний аналіз плинності, прогулів та інших порушень трудової дисципліни;
- Облік працюючих зі шкідливими умовами праці;
- Ведення чисельності працюючих на підприємстві, загального та страхового стажу;
- Видача довідок про загальний та пільговий стаж, довідки з місця роботи;
- Оформлення щомісячних звітних довідок для нарахування зарплати (вислуга років, працівники з інвалідністю, відпустки по догляду за дитиною, дані про неповний робочий місяць);
- Взаємодія з органами місцевого самоврядування;
- Співпраця з сайтами пошуку роботи;
- Співпраця з місцевими ЗМІ (інтерв‘ю).
• 1С: 8.3
• Державна установа
• Робота в 1С
• MS Office
• Microsoft Word
• Microsoft Excel
Інспектор з кадрів
Електротранс
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
1 рік 5 місяців
05.2021 - 10.2022
Менеджер по роботі з клієнтами
ARCE contact center
Послуги для бізнесу - інше
3 роки 3 місяці
12.2017 - 03.2021
Посадові обов’язки:
- Ведення переговорів з клієнтами;
- Робота з запереченнями;
- Підбір альтернативного вирішення ситуації;
- Вирішення форс-мажорної або конфліктної ситуації;
- Ведення звітності опрацьованої роботи;
- Додаткове опрацювання замовлень у вільний час ;
- Ведення переговорів з відділом закупівель, логістики, гарантії задля усунення проблемної ситуації з клієнтом.
- Ведення переговорів з клієнтами;
- Робота з запереченнями;
- Підбір альтернативного вирішення ситуації;
- Вирішення форс-мажорної або конфліктної ситуації;
- Ведення звітності опрацьованої роботи;
- Додаткове опрацювання замовлень у вільний час ;
- Ведення переговорів з відділом закупівель, логістики, гарантії задля усунення проблемної ситуації з клієнтом.
Ольга
Ольга
HR-менеджер
Хмельницький
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 тиждень тому