Працювала в 6 компаніях   6 років 11 місяців

FMCG, Інше, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Послуги для бізнесу - інше

HR-менеджер

НАСОЛОДА, ТМ

FMCG

4 місяці

07.2024 - до теперішнього часу

-підбір та адаптація персоналу;
-навчання співробітників;
-розвиток корпоративної культури;
-організація заходів для працівників;
-розвиток HR-бренду;
-ведення кадрової документації.

Рекрутер

НАСОЛОДА, ТМ

FMCG

8 місяців

10.2023 - 06.2024

- Ведення кадрової документації;
- Знання трудового законодавства;
- Пошук та підбір персоналу згідно кваліфікаційних вимог (адміністративно-управлінський персонал, робітники);
- Проведення співбесіди з потенційними кандидатами;
- Аналіз кандидатів на оцінку складу характеру, компетенції та їх потенціал;
- Планування дій, спрямованих на виконання запланованих показників;
- Вирішення питання найму, звільнення та переведення працівників;
- Оформлення відпусток;
- Ведення трудових книжок;
- Співпраця з місцевими закладами освіти для проходження навчально-виробничої практики на підприємстві;
- Видача довідок з місця роботи;
- Розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи.

HR-менеджер

Victoria Soprano Group / Виктория Сопрано Груп, ООО

Інше

3 місяці

06.2023 - 09.2023

- розміщення вакансій на різних джерелах; - проведення співбесід та відбір кандидатів; - укладання трудових договорів та збір необхідних документів; - організація вступних тренінгів та адаптація нових співробітників; - підтримка, моніторинг та аналіз роботи колективу; - розвиток та впровадження політики компанії щодо кадрового забезпечення.

Начальник відділу кадрів

Електротранс

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

7 місяців

10.2022 - 05.2023

- Організація, контроль роботи відділу та ведення всієї кадрової документації;
- Досвід роботи зі штатом понад 500 працівників;
- Робота з 1С та МеDoc;
- Знання трудового законодавства;
- Здача звіту ЄСВ;
- Взаємодія з профспілкою;
- Вирішення питання найму, звільнення та переведення працівників;
- Оформлення відпусток;
- Організація ведення військового обліку;
- Контроль табельного обліку працівників;
- Розробка посадових інструкцій;
- Пошук та підбір персоналу згідно кваліфікаційних вимог (адміністративно-управлінський персонал, робітники);
- Проведення роботи щодо дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку та дисципліни;
- Розроблення колективного договору;
- Проведення співбесіди з потенційними кандидатами;
- Ведення трудових книжок;
- Співпраця з місцевими закладами освіти для проходження навчально-виробничої практики на підприємстві;
- Щомісячний аналіз плинності, прогулів та інших порушень трудової дисципліни;
- Облік працюючих зі шкідливими умовами праці;
- Ведення чисельності працюючих на підприємстві, загального та страхового стажу;
- Видача довідок про загальний та пільговий стаж, довідки з місця роботи;
- Оформлення щомісячних звітних довідок для нарахування зарплати (вислуга років, працівники з інвалідністю, відпустки по догляду за дитиною, дані про неповний робочий місяць);
- Взаємодія з органами місцевого самоврядування;
- Співпраця з сайтами пошуку роботи;
- Співпраця з місцевими ЗМІ (інтерв‘ю).
• 1С: 8.3
• Державна установа
• Робота в 1С
• MS Office
• Microsoft Word
• Microsoft Excel

Інспектор з кадрів

Електротранс

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

1 рік 5 місяців

05.2021 - 10.2022

Менеджер по роботі з клієнтами

ARCE contact center

Послуги для бізнесу - інше

3 роки 3 місяці

12.2017 - 03.2021

Посадові обов’язки:
- Ведення переговорів з клієнтами;
- Робота з запереченнями;
- Підбір альтернативного вирішення ситуації;
- Вирішення форс-мажорної або конфліктної ситуації;
- Ведення звітності опрацьованої роботи;
- Додаткове опрацювання замовлень у вільний час ;
- Ведення переговорів з відділом закупівель, логістики, гарантії задля усунення проблемної ситуації з клієнтом.

Ольга

HR-менеджер

Хмельницький

25 000 грн.

26 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому