Працювала в 3 компаніях   11 років 8 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Будівництво

Assistant manager

Zegna Gulf Trading LLC, UAE, Dubai

Торгівля роздрібна / Retail

6 років 1 місяць

05.2017 - 06.2023

  • Надавала адміністративну підтримку менеджеру та команді, організовуючи документообіг та забезпечуючи виконання офісних процедур.
  • Здійснювала координацію дзвінків і кореспонденції, підтримуючи високий рівень обслуговування клієнтів і ділового етикету.
  • Відповідала за внутрішню комунікацію та координацію цілей філії, що сприяло досягненню високого рівня продуктивності.
  • Вирішувала скарги клієнтів з урахуванням політики обслуговування Zegna, забезпечуючи їх лояльність та задоволеність.

ASSISTANT BRANCH MANAGER

PAL ZILERI, FORALL MIDDLE EAST, DUBAI

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 5 місяців

11.2013 - 04.2017

  • Підтримувала менеджера у плануванні та виконанні основних операційних завдань, включаючи замовлення продукції, розподіл робочих графіків та управління мерчандайзингом.
  • Встановлювала та підтримувала міцні стосунки з клієнтами, що сприяло зростанню продажів та зміцненню бренду компанії.
  • Проводила PR-кампанії та співпрацювала з представниками медіа, відповідаючи на запити для публікацій та забезпечуючи репутацію бренду.

Персональний асистент

ТОВ Стройенерго

Будівництво

1 рік 11 місяців

12.2010 - 11.2012

  • Забезпечувала щоденну підтримку генерального директора, керуючи календарем, організацією поїздок та веденням фінансових записів.
  • Організовувала зустрічі та підготовку до них, гарантуючи ефективну участь керівника.
  • Вела базу даних і займалася документообігом, забезпечуючи ефективність та своєчасність адміністративних процесів.
  • Надання адміністративної підтримки керівництву та іншим співробітникам

Ключова інформація

  • Адміністративні та організаційні: Керування календарем керівника, організація зустрічей, ділових поїздок, ведення документації, підготовка звітів, координація офісних процесів і забезпечення ефективної роботи персоналу.
  • Управління часом: Пунктуальність, ефективне пріоритизування завдань у стислі терміни.Комунікація: Підтримка позитивних відносин з клієнтами, розвиток лояльності та ділових зв’язків.
  • Технології: Володіння MS Office, Google Workspace, CRM-системами, Power BI для аналізу даних; базові знання бухгалтерії.
  • Аналітика: Основи бухгалтерії та фінансового аналізу.
  • Стресостійкість: Здатність працювати під тиском та ефективно вирішувати проблеми.

Навчалась в 1 закладі

Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

Математик статистик

Дніпро, 2010

Володіє мовами

Англійська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Польська

базовий

Курси, тренінги, сертифікати

Python Beginning

2024

Accounting and Taxation

2011

Додаткова інформація

Захоплення та інтереси

  • Подорожі
  • Танці
  • Читання
  • Активний відпочинок на природі
  • Волонтерська діяльність

Анна

Administrative Assistant

Дніпро

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому