Працювала в 1 компанії   19 років 4 місяці

Державний сектор

головний спеціаліст

Державна установа

Державний сектор

19 років 3 місяці

03.2005 - до теперішнього часу

Ключова інформація

Навички з пошук та відбору персоналу.

Для залучення працівників використовую: сайти для пошуку роботи; соціальні мережі; кадрові агентства.

Які прийоми що користуюся у роботі:

- Оголошення про наявність вакансії на офіційному сайті самої компанії. Для пошуку співробітників на ньому зазвичай є розділ "вакансії компанії". Потенціальний працівник переглядаючи вакансії може отримати інформацію для контактів.

- Використання засобів масової інформації. Якщо дозволяє бюджету компанії можна створити рекламний ролик про конкретну вакансію, а можна просто розмістити оголошення в рядку, що біжить.

- Розміщення інформації про вакансії на білбордах.

- Шукати співробітників серед фрілансерів. Відмінний варіант, якщо вакансія не передбачає постійної присутності в офісі.

- Створення картотеки працівників, які вже працювали в компанії раніше, які пішли без скандалів з об’єктивних причин. Використання кадрового резерву.

- Зацікавлення та "переманювання" людей з інших компаній.

- Розміщення даних про вакансію в салонах та на місцевому громадському транспорті, кафе, магазинах. Розповсюдження оголошень про вакансії в освітніх закладах міста.

- Проведення в компанії “дня відкритих дверей” – прекрасна можливість показати компанію з хорошого боку і закрити вакансію.

- Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади. Цей прийом дозволяє показати престиж і затребуваність даної вакансії.

Ведення кадрового діловдства.

Адаптація нових працівників.

Процес адаптації працівників це взаємне пристосування працівника до організації та організації до працівника.

Всіх працівників умовно поділяються на дві групи: з досвідом роботи і без досвіду тобто після навчального закладу.

Процес адаптації може проходити наступні етапи.

Ці етапи не нові, але вважаю їх дієвими і ефективними, а саме:

1. Оцінка рівня підготовленості нового працівника необхідна для розробки ефективної програми адаптації.

2. Орієнтація на місці, тобто практичне знайомство працівника зі своїми обов’язками і вимогами, які до нього висуваються.

3. Безпосередня адаптація. Цей етап полягає в пристосуванні нового працівника до свого статусу і значною мірою обумовлюється його включенням в міжособистісні стосунки з колегами.

4. Повне включення в роботу. Цим етапом завершується процес адаптації нового працівника в організації, він характеризується поступовим подоланням виробничих і особистих проблем і переходом до стабільної роботи.

Організація мотиваційних заходів.

Мотивація працівників є пряма і непряма.

Пряма це: матеріальні стимули, які використовує компанія – заробітна плата, премії, бонуси, путівки та будь-які інші грошові заохочення;

нематеріальні – це всі нефінансові способи виділити працівника – отримати підвищення, кращій кабінет, грамоти, тощо.

Непряма мотивація дозволяє відчути себе частиною колективу, формує відчуття єдності, захоплення від приналежності до певної групи людей. Вона включає: кар’єрні можливості; освітні перспективи; можливість розвитку.

Кожний вид важливий окремо, однак найбільшу віддачу можна отримати лише за умови вдалої комбінації матеріальної та нематеріальної, а також непрямої мотивації.

Навички роботи з комп'ютером: microsoft office word, microsoft office exel, DOC PROF, Internet, Google документи

Навчалась в 2 закладах

Кіровоградський педагогічний інститут ім.Вінниченка

методика та педагогіка початкових класів та образотворчого мистецтва

Кропивницький, 2005

Національна академія державного управління при Президентові України

Державне управління

Київ, 2005

Володіє мовами

Англійська

базовий

Німецька

базовий

Українська

вільно

Oksana

Помічник керівника, HR-менеджер, керівник кадрової служби, офіс-менеджер

Кропивницький

30 000 грн.

52 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 тижні тому