Працював в 12 компаніях   21 рік 3 місяці

Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail, АПК (Агропромисловий комплекс), Будівництво, Консалтинг / Аудит

Директор з персоналу

Трипільський пакувальний комбінат, ТОВ

Промисловість та Виробництво

11 місяців

10.2023 - 09.2024

Досягнення:

  • Переглянуто рівень доходу за багатьма спеціальностями відповідно до ринкової вартості
  • Впроваджено нову систему преміювання для робочих спеціальностей засновану на загальних та індивідуальних показниках для різних професій власної розробкиРешту розповім на співбесіді

Обов'язки:•

  • Формування основних стратегічних напрямів та завдань у галузі управління персоналом та соціальної політики всієї групи компаній
  • Підготовка пропозицій щодо планових показників та розрахунок бюджетів у частині, що належить до компетенції відділу, здійснення планування, обліку та аналізу витрат на роботу з персоналом та соціальних компаній;
  • Розробка та реалізація корпоративних стандартів, стратегії та політик у сфері компенсацій та пільг, нематеріального стимулювання;
  • Загальна кількість підприємства 600 чол. (2 завода)

В.О. Операційний директора

М'ясокомбінат "РІАЛ"

Торгівля роздрібна / Retail

3 місяці

07.2023 - 10.2023

- Забезпечення підвищення ефективності виробництва та якості продукції на основі широкого впровадження нової техніки та прогресивної технології, заміни застарілого обладнання, організації праці, виробництва та управління.

- Реалізація заходів щодо забезпечення виконання календарних планів виробництва, запобігання та усунення порушень виробничого процесу.

- Розробка календарних графіків випуску продукції на підприємстві, продаж та відвантаження продукції з метою недопущення недовантажень та зменшення складських залишків.

- Забезпечення підвищення продуктивності праці, зниження витрат виробництва, удосконалення організації праці та впровадження бережливого виробництва.

- Розробка довгострокових програм розвитку заводу, розгляд та узгодження проектів споруд та реконструйованих будівель.

- Планування бюджету та контроль його виконання, виконати аналіз техніко-економічних показників праці та результатів фінансово-господарської діяльності підприємства, контроль трас закупівель (якість, ціна, доцільність) та витратної частини.

- Впровадження HACCP, зокрема. створення лабораторії з біохімічного аналізу (системна робота з недопущення браку).

- Виконання заходів щодо покращення організації виробництва, дотримання технологічної дисципліни та правил охорони праці.

- Ведення виробничо-оперативної документації на підприємстві, організацію збору, обробки та накопичення оперативної інформації з питань виробничої діяльності, розроблення та впровадження заходів щодо зниження непродуктивних витрат, підвищення продуктивності праці та ефективності виробництва.

- Удосконалення логістики (складська логістика, система постачання сировини, відвантаження готової продукції).

Директор з персоналу

М'ясокомбінат РІАЛ

Торгівля роздрібна / Retail

4 місяці

02.2023 - 06.2023

Контракт на 6 місяців, Підпорядкування власнику бізнесу

Досягнення:

• Розроблено та впроваджено нову організаційну структуру компанії виділено окремо виробництво та торговельний будинок

• Закрито за 5 місяців більше 100 вакансій з них чотири посади ТОП рівня (операційний директор, головний інженер, директор з якості, директор з капітального будівництва, залишилося закрити одну фінансовий директор)

• Переглянуто рівень доходу за багатьма спеціальностями відповідно до ринкової вартості

• Впроваджено нову систему преміювання для робочих спеціальностей засновану на загальних та індивідуальних показниках для різних професій власної розробки

• Впроваджуються показники КПЕ для верхніх рівнів посад Торгового дому.

• Запущено проект з опису положень про структурні підрозділи та посадові інструкції.

• Проведено розрахунок та готові до впровадження заходу, які дозволять знизити витрати з податків на суму понад 1 млн. на рік.

Обов'язки:

• Формування основних стратегічних напрямів та завдань у галузі управління персоналом та соціальної політики всієї групи компаній

• Підготовка пропозицій щодо планових показників та розрахунок бюджетів у частині, що належить до компетенції відділу, здійснення планування, обліку та аналізу витрат на роботу з персоналом та соціальних компаній;

• Розробка та реалізація корпоративних стандартів, стратегії та політик у сфері компенсацій та пільг, нематеріального стимулювання;Загальна кількість підприємства 450 чол. (1 завод, 27 магазинів, Торговый дім)

Директор з персоналу

Маслоекстракційний завод "ПОТОКИ"

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 7 місяців

02.2021 - 09.2022

Досягнення:

• Розроблено та впроваджено нову організаційну структуру компанії

• Змінено організаційну структуру керуючої компанії, а також на активах компані

ї• Розроблено нову систему оплати праці на всіх підприємствах засновану на загальних та індивідуальних показниках для різних професій власної розробки

• Впроваджено автоматизовану систему управління персоналом (кадри, зарплата, табельний облік)

Обов'язки:

• Формування основних стратегічних напрямів та завдань у галузі управління персоналом та соціальної політики всієї групи компаній

• Підготовка пропозицій щодо планових показників та розрахунок бюджетів у частині, що належить до компетенції служби, здійснення планування, обліку та аналізу витрат на роботу з персоналом та соціальних витрат Корпорації;

• Розробка та реалізація корпоративних стандартів, стратегії, систем та політик в галузі управління, оцінки, навчання та розвитку персоналу;

• Розробка та реалізація корпоративних стандартів, стратегії та політик у сфері компенсацій та пільг, нематеріального стимулювання;

• Розробка та реалізація корпоративних стандартів, соціальної політики та політик у сфері соціального партнерства на територіях присутності Компанії, взаємовідносин із зовнішніми організаціями з соціальних питань та соціальноїЗагальна чисельність всіх підприємств 430 чол.

Директор з персоналу

«Кривий Ріг Цемент»

Будівництво

1 рік 7 місяців

07.2019 - 02.2021

Досягнення:

• Проведено аудит НR функції розроблено та впроваджено нову організаційну структуру НR департаменту

• Змінено організаційну структуру керуючої компанії, а також на активах компанії

• Розроблено нову систему преміювання на всіх підприємствах засновану на загальних та індивідуальних показниках для різних професій власної розробки, впроваджено другу частину системи-індивідуальну оцінку для кожного робітника на щомісячній основі.

• Впроваджено показники КПЕ для ТОП-менеджменту, далі плануємо спускати на нижчі рівні ІТП

• Розроблено та впроваджено нову систему преміювання для відділу продажів.

• На кар'єрах розроблено відрядну систему оплати праці

• Перероблено положення про наймання персоналу та адаптацію персоналу та ін.

• Знижено на 26,5 % виплати за колективним договором без зменшення виплат працівникам за рахунок податків

• Розроблено та впроваджено заходи на час карантину

Обов'язки:

• Формування основних стратегічних напрямів та завдань у галузі управління персоналом та соціальної політики всієї групи компаній

• Підготовка пропозицій щодо планових показників та розрахунок бюджетів у частині, що належить до компетенції Департаменту, здійснення планування, обліку та аналізу витрат на роботу з персоналом та соціальних витрат Корпорації;

• Розробка та реалізація корпоративних стандартів, стратегії, систем та політик в галузі управління, оцінки, навчання та розвитку персоналу;

• Розробка та реалізація корпоративних стандартів, стратегії та політик у сфері компенсацій та пільг, нематеріального стимулювання;

• Розробка та реалізація корпоративних стандартів, соціальної політики та політик у сфері соціального партнерства на територіях присутності Компанії, взаємовідносин із зовнішніми організаціями з соціальних питань та соціальної звітності;

• Методичне та інформаційне забезпечення робіт у галузі підбору, найму, оцінки, розвитку, навчання персоналу, формування кадрового резерву, оптимізації чисельності та структури персоналу, організації та нормування праці, мотивації персоналу та компенсаційної політики, соціального партнерства та трудових відносин, соціальних програм та соціальної звітності, благодійної діяльності, внутрішніх комунікацій;

• Відповідаю за взаємодію з профспілковими організаціями, укладання колективного договору, галузевої угоди тощо.

• У прямому підпорядкуванні 10 співробітників

• Загальна чисельність усіх підприємств (2 цементні заводи, 1 кар'єр з видобутку вапняку, 1 кар'єр з видобутку граніту, 2 окремі ремонтні підприємства, 2 бетонні вузли) 1038 чол

Директор з персоналу

Індустріальний Союз Донбасу,

Промисловість та Виробництво

2 роки 2 місяці

02.2016 - 04.2018

Досягнення:•

За п'ять років роботи загальна економія від оптимізації бізнес-процесів по всій групі (5 підприємств та Корпоративний центр) склала 570 млн. дол., загальну чисельність знижено з 42400 осіб. до 27 800 чол.

• Впроваджено автоматизовану систему управління персоналом (кадри, зарплату, табельний облік) на Дніпровському металургійному комбінаті ім. Ф.Е.Дзержинського. за рахунок чого знижено витрати на 110 тис. $ на рік.

Обов'язки:

• Формування основних стратегічних напрямів та завдань у галузі управління персоналом та соціальної політики Корпорації ІСД;

• Підготовка пропозицій щодо планових показників та розрахунок бюджетів у частині, що належить до компетенції Департаменту, здійснення планування, обліку та аналізу витрат на роботу з персоналом та соціальних витрат Корпорації;

• Розробка та реалізація корпоративних стандартів, стратегії, систем та політик в галузі управління, оцінки, навчання та розвитку персоналу;

• Розробка та реалізація корпоративних стандартів, стратегії та політик у сфері компенсацій та пільг, нематеріального стимулювання;

• Розробка та реалізація корпоративних стандартів, соціальної політики та політик у сфері соціального партнерства на територіях присутності Корпорації, взаємовідносин із зовнішніми організаціями з соціальних питань та соціальної звітності;

• Методичне та інформаційне забезпечення робіт у галузі підбору, найму, оцінки, розвитку, навчання персоналу, формування кадрового резерву, оптимізації чисельності та структури персоналу, організації та нормування праці, мотивації персоналу та компенсаційної політики, соціального партнерства та трудових відносин, соціальних програм та соціальної звітності, благодійної діяльності, внутрішніх комунікацій;

• У прямому підпорядкуванні 3 співробітники, у функціональному підпорядкуванні директора з персоналу підприємств, загальна кількість служб HR понад 300 чол.

Радник із соціального діалогу з профспілковими організаціями

Метинвест

Промисловість та Виробництво

2 місяці

11.2017 - 01.2018

Обов'язки:

• Взаємодія із профспілками всіх підприємств холдингу

• Розробка заходів щодо покращення соціального діалогу з профспілковими організаціями

• Розробка заходів щодо боротьби з незалежними профспілками.

Менеджер проєктів

Ernst & Young

Консалтинг / Аудит

2 місяці

08.2017 - 10.2017

Проектна робота, контракт на 3 місяці

Досягнення:

• Затверджено та прийнято акціонерами компанії Ferrexpo - Poltava Miningполітика оплати праці для всієї групи підприємствОбов'язки:

• Аналіз ринку оплати праці України та розробка рекомендацій щодо зміни систем оплати праці для всіх підприємств;

• Розрахунок витрат на ФОП (фонд оплати праці) на 2017 рік;

• Розробка рекомендацій щодо системи преміювання для всіх категорій співробітників;

• Розробка вилок окладів на 2017 рік для всіх категорій працівників;

• Підготовка презентацій для керуючого комітету.

Начальник управління мотивації персоналу та організаційного планування

Індустріальний Союз Донбасу

Промисловість та Виробництво

4 роки 3 місяці

11.2011 - 02.2016

Досягнення:

• Розроблено та впроваджено KPI для ТОП-менеджерів керуючої компанії та Генеральних директорів заводів.

• Розроблено положення Фонду Колективного Стимулювання (єдина премія для всіх працівників підприємства) для українських металургійних заводів. Економія на фонді заробітної плати близько 4 млн. дол. на рік.

• Розроблено та впроваджено єдину методику розрахунку ефективності виведення функцій в аутсорсинг загальна економія за 5 років близько 10 млн.дол.

• Розроблено та погоджено з профспілками положення про преміювання на ЗАТ «ІСД ДУНАФЕРР» (ISD Dunaferr Zrt.) Угорщина. Економію складно порахувати, але раніше на заводі не було премії, існувала 13 та 14 заробітна плата, яка сплачувалася щорічно незалежно від результатів. Наразі 14-ої заробітної плати немає.

Обов'язки:

• Планування та контроль витрати витрат на персонал та чисельності (5 підприємств «ІСД Хута Ченстохова» Польща, ЗАТ «ІСД ДУНАФЕРР» (ISD Dunaferr Zrt.) Угорщина., «Дніпровський металургійний комбінат ім. Дзержинського», «Алчевський металургійний комбінат», « Алчевський коксохімічний завод» та Корпоративний центр, Україна) та підготовка аналітичних звітів з ФОП, чисельності;• Участь та координація робіт з напрацювання колективних договорів, Генеральної та Галузевої угод України;

• Координація функціонування корпоративної системи соціальної звітності, соціальної звітності за міжнародними стандартами, підготовки соціальних звітів за міжнародними стандартами;

• Розробка, вдосконалення та впровадження систем оплати праці на підприємствах Корпорації (премування, KPI), розробка положень про оплату праці для виробничих підприємств, розробка положення про преміювання для підприємств;

• Розробка організаційних структур, розробка та впровадження заходів щодо оптимізації чисельності;

• Методичне забезпечення робіт у галузі оптимізації чисельності та структури персоналу, організації та нормування праці, мотивації персоналу та компенсаційної політики, соціальних програм, соціального партнерства та трудових відносин;

• У прямому підпорядкуванні 3 співробітники, у функціональному підпорядкуванні керівники відділів організації праці та заробітної плати підприємств.

Менеджер з мотивації

МЕТІНВЕСТ, керуюча компанія

Промисловість та Виробництво

2 роки 5 місяців

06.2009 - 11.2011

Досягнення:

• Розроблено та впроваджено систему оплати праці на основі грейдингу за методом Хей від початку проекту і до завершення на 4 підприємствах, чисельність від 300 чол., максимально 1500 чол. (Підприємства: ЦЗФ Колосниківська, Донецьккокс, Запоріжкокс, Інкор та Ко.) за 8 місяців без допомоги консультантів.

Обов'язки:

• Планування ФОП із розробкою виделок окладів для підприємств дивізіону на підставі оглядів ринку заробітних плат (грейдингова система оплати праці);

• Розробка матриць підвищення окладів для працівників підприємств (чисельність понад 25 тис. чол., коксохімічна продукція, гірничодобувна галузь, логістика);

• Контроль витрачання ФОП та підготовка аналітичних звітів з ФОП, чисельності, статистичних звітів у дивізіоні;

• Підготовка даних для участі в оглядах заробітної плати (7 підприємств чисельність понад 25 тис.чол.);• Консультування керівників підприємств та співробітників з питань системи винагороди, зміни заробітних плат;

• Розробка положень про оплату праці для виробничих підприємств;

• Розробка системи преміювання для основних професій підприємств вугільної промисловості;

• Перевірка описів посад на підприємствах дивізіону вугілля та коксу на відповідність методології, аналіз зміни функціональних обов'язків;

• Проведення комітетів з оцінки посад новостворених посад або переописаних посад.

• Загальна кількість всіх підприємств 27 тис.чол.

Начальник відділу організації праці та заробітної плати

МЕТІНВЕСТ, ВАТ «Краснодонвугілля» шахта "Самсонівська-Західна"

Промисловість та Виробництво

3 роки 1 місяць

05.2006 - 06.2009

Досягнення:

• Підвищено продуктивність праці на шахті від 20-50% за рахунок оптимізації чисельності. Знижено чисельність із 3150 чол. до 2500 тис.

• Розробив та затвердив положення та методику розрахунку надання додаткової відпустки за шкідливі умови праці у всьому вугільному об'єднанні 7 шахт, чисельність 17 тис.чол.. Зменшилася кількість днів додаткової відпустки, що видаються.

• Розробив систему мотивації робочих видобувних та прохідницьких ділянок, яка дозволяла кожному працівникові відстежувати щоденно місячний розмір своєї місячної заробітної плати. Підвищення продуктивність праці від 10 до 30%.

Обов'язки:

• Розробка положень про відділи, посадові інструкції;

• Розробка наказів щодо оплати праці;

• Планування чисельності щомісячних та річних ФОП на підприємстві;

• Розробка штатного розкладу та організаційних структур;•Атестація робочих місць;

• Нарахування заробітної плати відповідно до фактичних виконаних обсягів робіт та відповідно до бухгалтерських матеріальних звітів;

• Розрахунок економічного ефекту під час впровадження нового устаткування;

• Контроль за дотриманням вимог трудового законодавства, виконання колективного договору, використання ФОП, підготовки відповідної звітності;

• Участь у прийнятті колективного договору (три профспілкові організації на підприємстві), у складі комітету від адміністрації.

• Участь у розробці інвестиційних проектів;

• Під час відсутності директора з економіки шахти (фінансовий директор підприємства) виконував його обов'язки;

• У прямому підпорядкуванні 23 співробітники.

Дільничний гірничий нормувальник

МЕТІНВЕСТ, ВАТ «Краснодонвугілля», шахта "Самсонівська-Західна"

Промисловість та Виробництво

4 роки 3 місяці

02.2002 - 05.2006

• Розробка паспортів норм виробітку;

• Розробка паспортів чисельності;

• Розрахунок та нарахування заробітної плати по дільницях;

• Звіряння виконаних робіт із бухгалтерськими звітами;• виконання статистичних звітів з оплати праці;

• Участь у комісії під час приймання, бракування виконаних робіт;

• Проведення хронометражних спостережень (фотографія робочого дня);

• Розробка нових норм виробітку для відрядної оплати праці.

Навчався в 2 закладах

Приватний вищий навчальний заклад "Міжнародний інститут менеджменту (МІМ-Київ)"

Магістр бізнес-адміністрування

Київ, 2018

ДонГТУ

економіка підприємтсва

Донецьк, 2002

Додаткова інформація

Особисті якості

Не військовозобов'язаний

Сергій Едурдович

Директор з персоналу, Операційний директор

Дніпро

45 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 16 годин тому