Працював в 9 компаніях   8 років 7 місяців

Недержавні організації / NGO, Торгівля роздрібна / Retail, FMCG, Інтернет, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Транспорт та Логістика

Заступник головного бухгалтера

100% життя. Київський регіон

Недержавні організації / NGO

1 рік 7 місяців

09.2022 - до теперішнього часу

  1. Облік заробітної плати.
  2. M.E.Doc.
  3. Первинна документація.
  4. ПДВ.
  5. Клієнт-банк.
  6. Контроль документообігу організації.
  7. Участь у автоматизації бізнес процесів відділу.
  8. Участь в написанні інструкцій до процесів відділу.
  9. Інвентаризація.
  10. Всестороння допомога Головному бухгалтеру, у тому числі в закритті періоду.
  11. Участь в адмініструванні бази даних та архіву.
  12. Контроль за роботою відділу.

Финансовый менеджер

Mr. Sumkin

Торгівля роздрібна / Retail

2 місяці

11.2021 - 01.2022

Рішення різноманітних питань пов'язаних з фінансовою дяльністю компанії (декілька юр. осіб):

  1. Фінансовий контроль використання грошових коштів.
  2. Розрахунок фактичних KPI співробітників.
  3. Розрахунок та виплата з.п. співробітників.
  4. Каса/банк.
  5. Написання і перевірка бізнес-процесів, на відповідність вимогам і завданням компанії, а також гармонічне вписання їх в загальну систему компанії.
  6. Ведення управлінського обліку компанії.
  7. Прийняття рішень, пов'язаних з фінансами компанії.
  8. Робота з банками по питанням обслуговування компанії.
  9. Робота з бухгалтерією (аутсорс).
  10. Інвентаризація залишків товару на складах.
  11. Участь в написанні ТЗ для розробників 1С.
  12. Відновлення обліку за минулі періоди.
  13. Робота з номенклатурними групами.
  14. Виявлення помилок в обліку, CRM.
  15. Впровадження ПРРО на підприємстві.
  16. Розробка проформ звітів для ведення управлінського обліку та звітності.

Фінансовый менеджер

RetroMagaz

Торгівля роздрібна / Retail

7 місяців

03.2021 - 10.2021

Рішення різноманітних питань пов'язаних з фінансовою дяльністю компанії (декілька юр. осіб):

  1. Фінансовий контроль використання грошових коштів.
  2. Фінансове планування в розрізі РГК.
  3. Розрахунок фактичних KPI співробітників.
  4. Розрахунок та виплата з.п. співробітників.
  5. Каса/банк.
  6. Написання і перевірка бізнес-процесів, на відповідність вимогам і завданням компанії, а також гармонічне вписання їх в загальну систему компанії.
  7. Ведення управлінського обліку компанії.
  8. Прийняття рішень, пов'язаних з фінансами компанії.
  9. Робота з банками по питанням обслуговування компанії.
  10. Робота з бухгалтерією (аутсорс).
  11. Робота з кадровою документацією.
  12. Робота з договорами.
  13. Інвентаризація залишків товаров и ОЗ на складах (планові, місячні, позапланові).
  14. Фізична конвертація валют, робота з обмінниками, інкасація готівкових коштів, організація виплат постачальникам.
  15. Впровадження нових форм звітності.

Фінансовый менеджер

Стартап

FMCG

1 рік

05.2019 - 05.2020

Решение всевозможных вопросов связанных с финансовой деятельностью компании (несколько юр. лиц):

1. Автоматизація бухгалтерського та управлінського обліку (впровадження програмного забезпечення 1С Роздрібна торгівля/УТП).

2. Робота по залученню кредитних коштів (банки/приватні особи).

3. Фінансовый контроль раціональности використання грошових коштів.

4. Фінансове планування в разрізі тижнів.

6. Розрахунок фактичних KPI співробітників.

7. Розрахунок та виплата з.п. співробітників.

8. Каса/банк.

9. Написання і перевірка бізнес-процесів, на відповідність вимогам і завданням компанії, а також гармонічне вписання їх в загальну систему компанії.

10. Ведення управлінського обліку компанії.

11. Прийняття рішень, пов'язаних з фінансами компанії.

12. Робота з банками по питанням обслуговування компанії.

13. Інвентаризація залишків товаров и ОЗ на складах (планові, місячні, позапланові).

14. Фізична конвертація валют, робота з обмінниками, інкасація готівкових коштів, організація виплат постачальникам.Впровадження нових форм звітності.

Фінансовий аналітик (аналітик консолідованої інформації)

Everad

Інтернет

8 місяців

05.2018 - 01.2019

До моїх обов'язків входило:

  1. Інтерпретація та звірка даних по регіону Європа и Киргизстан/Узбекистан.
  2. Розробка проформ звітності відділу фін. контролю.
  3. Аналіз та контроль дебіторської заборгованості в розрізі курьєрських доставок.
  4. Підготовка та імпорт реєстрів сплачених замовлень в CRM.
  5. Аналіз даних із CRM системи, виявлення і виправлення помилок в системі.
  6. Робота з договорами.
  7. Аналіз витрат.
  8. Аналіз динаміки викупу замовлень.
  9. Підготовка звітності по РГК (Європа и Киргизстан/Узбекистан).

Також, мною були налагоджені процеси збору, консолідації і аналізу інформації по вартості курьєрської доставки, товарів нашої компанії. З мого боку, керівництву відділу були запропоновані варіанти автоматизації обліку, зборц інформації, формуванню звітності, контроль вже наявних бізнес процесів на базі програмного забезпечення Microsoft Power BI.

Керівник казначейства на підприємстві

Червоний маркет

Торгівля роздрібна / Retail

9 місяців

08.2017 - 05.2018

Решение всевозможных вопросов связанных с финансовой деятельностью компании (несколько юр. лиц):

  1. Ведення обліку безготівкових розрахунків в розрізі 115 юр. осіб (ФОП та ТОВ).
  2. Розподілення грошових коштів під потреби комерційного відділу компанії (в розрізі тижня).
  3. Фінансове планування (платіжний календар) на тиждень, його захист перед власниками компанії.
  4. Рішення різноманітних питань з банками (починаючи від відкриття р.р. до питань еквайрингу та обналу коштів).
  5. Контроль кредитных договорів в компанії.
  6. Контроль роботи відділу в цілому.
  7. Автоматизація 1С в межах своєї компетенції.
  8. Бюджетування витрат пов'язаних з банківським обслуговуванням та кредитуванням.
  9. Контроль обертів (вкалючаючи 2ф).

Бухгалтер

Міжнародні Авіалінії України

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

1 рік 3 місяці

08.2016 - 11.2017

Робота в відділі балансу та звітності.

Обов'язки:

  1. Робота в програмі Microsoft Dynamics NAV (тестування, пошук та опис проблем разробникам).
  2. "Вирівнювання" фінансової кореспонденції по рахункам обліку.
  3. Веденння рахунку 68102 по всім валютам (70).
  4. Робота з консультантами і розробниками по базі обліку Microsoft Dynamics NAV,
  5. Розшифрування статей балансу.

Головний економіст / Казначей

Еконія

FMCG

3 місяці

08.2015 - 11.2015

  1. Погодження платежів (грн. та валюта).
  2. Перевірка правильності рознесення платежів в базі 1с (бух. та упр. облік).
  3. Формування та коригування БРГК.
  4. Робота з банками в розрізі кредитів та факторингу.
  5. Робота з особистими фінансами власника бізнесу.
  6. Робота з грошовими коштами по 2ф.
  7. Робота з договорами.
  8. Розрахунок з.п. торгової команди.
  9. Перевірка відвантажень для промо акцій.
  10. Інвентаризація заводу.
  11. Консультування співробітників заводу і головного офісу по питанням 1с (робота з ДТ/КТ, БРГК, заявку на оплату, та інші питання).
  12. Розрахунок ціни для відвантаження на нерезидентів.
  13. Контроль та перевірка специфікацій/дод. угод по зміні цін на комплектуючі матеріали на виробництво від постачальників.
  14. Робота зі складами відповідального зберігання.
  15. Щотижневі графіки платежів.
  16. Пошук та виправлення помилок в системі 1с.
  17. ТЗ по автоматизації 1с.
  18. Доручення фін. директора.

Керівник казначейства

"Європа-Транс ЛТД" ООО Ukrlandfarming

Транспорт та Логістика

1 рік 9 місяців

11.2013 - 08.2015

  1. Рознесення банківських виписок.
  2. Внутрішньогрупові взаэморозрахунки з юр. особами холдингу.
  3. Робота в спецыальному програмному забезпеченні для казначейства холдингу.
  4. Контроль та організація виплат (з.п., платежі) на підприємстві.
  5. Робота з кредитними договорами.
  6. Формування реєстрів платежів, та графік їх сплати.
  7. План/факт РГК в розрізі направлень діяльності компанії.
  8. Погодження платежів з фін. контролером керуючої компанії.
  9. Участь в тестуванні та розробці нової програми для казначейства холдингу.
  10. Завдання фін. директора компанії.

Навчався в 1 закладі

Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

Економіка і менеджмент, Обліку і Аудит

Україна, Київ, 2012

Володіє мовами

Англійська

базовий

Курси, тренінги, сертифікати

Ernst and Young

Київ, 2017

DipIFR (рус)

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Офісні програми, Outlook, клієнт-банк, Bitrix, 1C, BAS, Power BI, Excel.

Особисті якості

З самого початку моєї трудової діяльності я привчався до командної роботи, зворотнього зв'язку, тайм менеджменту, виставленню правильних приорітетів під час роботи, вмінню організувати свою роботу.

Маю креативне мислення, уважний, гарні аналітичні здібності, високий рівень працездатності, терплячий, комунікабельний, енергійний та цілеспраямований.

Артем

Фінансовий менеджер

Київ

33 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 4 години тому