Працював в 4 компаніях 21 рік 6 місяців
Будівництво
Директор
А ПЛЮС БУД
Будівництво
9 років 3 місяці
08.2015 - до теперішнього часу
Основні обов’язки:
Повний контроль функціонування роботи всіх структурних підрозділів виробництва.Організація поточної організаційно-виконавчої роботи всієї фірми.Планування обсягів роботи виробництва, а саме за фінансовими та адміністративними процесами на підприємстві, контроль за реалізацією, досягнення поставлених цілей компанії.Переговори із замовниками: вибудовування партнерських відносин з ключовими партнерами та пошук нових.Визначення цінової політики підприємства, розробка правил і процедур, контроль за їх виконанням.Управляю персоналом (участь у підборі, навчання, формування системи мотивації);Активна участь у маркетинговій діяльності компанії.Розробка нової стратегії розвитку підприємства та її поетапна реалізація.Участь у формуванні та контроль виконання бюджету, фінансових планів.Взаємодія з державними органами.
Досягнення:Успішна реалізація будівельних проектів по всій Україні.Багатократне збільшення прибутку підприєства.Розробка стратегії розвитку підприємства / системи оцінки діяльності підприємства.Підвищення рентабельності роботи виробництва.Заключення договорів із замовниками, підрядниками та постачальниками матеріалів на вигідних умовах.
Технический директор
Ангелы плюс
Будівництво
6 років 11 місяців
08.2008 - 07.2015
Основні обов'язки:
Загальне управління фінансово-господарською діяльністю підприємства.Організація фінансових, технічних, технологічних процесів підприємства.Постановка завдань персоналу та контроль за їх подальшим виконанням.Складання бюджету проекту та його виконання.Визначення, формулювання, планування, здійснення і координування діяльності роботи підприємства.Переговори із замовниками, вибудовування партнерських відносин з ключовими партнерами, робота з існуючими клієнтами та пошук нових.Співпраця з органами ДСНС та іншими держустановами.Контроль за розробкою та підписання проектно-кошторисної документації.
Досягнення:
Втілення новітніх технологій у виробництво.Оптимізація технологічних витат.Координація відділів для реалізації різних проектів.
Керівник
ТОВ " НВП УКРАІНСЬКИЙ ПОЖЕЖНИЙ ДІМ"
Будівництво
7 місяців
12.2003 - 07.2004
Основні обов'язки:
Управління виробничими процесами, забезпечення їх відповідності планам та стандартам якості, контроль за їх якістю та вчасністю виконання.Розробка та відстеження плану виробництва.Впровадження нових технологій та методів виробництва з метою підвищення продуктивності та якості роботи.Розробка, підготовка та затвердження проектно- кошторисної документації.Управління виробничим персоналом, включаючи навчання, контроль за виконанням завдань та дотримання технологічних норм, оцінювання їхньої продуктивності.Координація з підрядними компаніями, контроль забезпечення необхідної кількості матеріалів і комплектуючих.Співпраця із державними органами та відповідними установами.
Досягнення:
Розроблена та затверджена із власниками стратегія подальшого розвитку підприємства, в кризисному стані, контроль за реалізацією
начальник виробничого відділу
ТОВ "СПЕЦ РБУ ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ"
Будівництво
4 роки 6 місяців
06.1999 - 12.2003
Основні обов’язки:
Заснування відділу, координація та контроль роботи підрозділу виробничого відділу.Затвердження кошторисно-договірної документації із замовниками.Контроль за якісним та своєчасним виконанням підрядних робіт.Розробка та підписання договорів із замовниками, підрядниками та постачальниками.Проведення тендерних процедур (підготовка необхідної документації).Формування бюджету та контроль за дотриманням бюджетного рівня, прямих та загальновиробничих витрат.Забезпечення досягнення запланованих результатів на виробничому підрозділі.
Досягнення:
Заснувава відділ, успішно розробив та запустив всі бізнес процеси функціонування відділу для забеспечення реалізації загальної стратегії розвитку бізнесу.Забезпечив виконання підприємством всіх зобов'язань перед постачальниками і замовниками.
Ключова інформація
Здобув знання в виробничих та технологічних процесах направлення. Маю досвід роботи в системі управління (планування, аналіз, контроль). Вмію управляти персоналом (готовий стати лідером команди). Здобув аналітичний склад розуму: здатний працювати з великими масивами інформації, бачити причинно-наслідкові зв’язки. Навички ефективної комунікації — вмію донести свою точку зору, використовуючи чіткі аргументи, вибудовувати професійні відносини з підлеглими та партнерами. Володію комунікативними навичками, з легкістю встановлюю контакти, підтримую розмову, вмію домовлятися і наполягати на своєму. Легко орієнтуюсь у великих обсягах інформації, можу виділяти головне, робити висновки. Вмію працювати в колективі, володію здатністю контактувати з людьми, активністю і цілеспрямованістю. Маю бажання працювати і розвиватися, готовий працювати в тісному співробітництві з іншими фахівцями в режимі багатозадачності. Маю бажання поглинути в нові,невідомі сфери діяльності. В трудовій діяльності відрізняюся своїми досягненнями у виконанні поставлених завдань. Ініціативний, працюю на результат, не відступаю перед труднощами
Посвідчення водія: В, C ,Е;
Офіцер запасу;
Навчався в 3 закладах
Черкасский национальный университет имени Богдана Хмельницкого
Юридический/юрист, интелектуальное право
Черкассы, 2014
Государственное высшее учебное заведение "Киевский национальный экономический университет имени Вадима Гетьмана"
Финансы /магистр
Киев, 2001
Киевский государственный технический университет строительства и архитектуры
автоматизация технологических процессов/инженер по автоматизации
Киев, 1997
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Гильдия проектировщиков Украины
Сертификат инженера проектировщика
Додаткова інформація
Захоплення та інтереси
Подорожі
Активний відпочинок на природ
іОбожнюю авто та яхтінг
Полювання
Риболовля
Саморозвиваюся
Ярослав
Ярослав
Руководитель, директор, заместитель руководителя, топменеджер, менеджер проекта.
Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому