Працювала в 3 компаніях   15 років 9 місяців

Фармацевтика, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Банки

Економіст відділу контролінгу фінансового департаменту

СП "ОПТІМА ФАРМ ЛТД"

Фармацевтика

2 місяці

09.2024 - 11.2024

1. Створення та контроль консигнаційних звітів.
2. Розрахунок та контроль виконання компенсацій ( знижок)
3. Перевірка актів знижок та їх проведення в 1С Підприємство.
4. Робота у локальному програмному забезпеченні (Pilars ( програма знижок), Directum ( документообіг), Consignatoin (для створення консигнаційних звітів та їх обліку)

Провідний економіст

Національний академічний театр опери та балету України ім. Т. Г. Шевченка

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

15 років 1 місяць

07.2007 - 08.2022

  1. Обробка та складання ділової документації.
  2. Приймання участі у створенні нового штатного розпису підприємства для розгляду та затвердження МКУ України.
  3. Ведення штатного розпису
  4. Облік наказів щодо зарахування/звільнення, а також встановлення надбавок/доплат.
  5. Складання статистичної звітності ( 1ПВ- місяць, 1ПВ- квартал, 4- ОПП)
  6. Контроль та перевірка калькуляції нарядів із заробітної плати цеху з виготовлення театральних костюмів.
  7. Ведення та супровід договорів оренди на проведення заходів
  8. Ведення обліку видатків підприємства для безпосереднього складання бюджету підприємства на щомісячній основі
  9. Підготовка тендерної документації зі сторони Замовника
  10. Приймання участі у планових перевірках підприємства госорганами.
  11. Активна співпраця і взаємодія з бюро діловодства та експедиції, відділом бухгалтерії, розрахунковим та юридичним відділами.

Економіст сектору кредитування малого та середнього бізнесу

АКБ "ФОРУМ"

Банки

3 місяці

11.2006 - 02.2007

1. Аналіз та оцінка фінансового стану коієнта (за відповідними методиками)
2. Виявлення "скритих" фінансових можливостей клієнта
3. Підготовка документів та супровід клієнта на кредитну комісію
4. Активна співпраця с юридичним відділом та службою безпеки

Ключова інформація

  1. Відповідальність
  2. Врівноваженість
  3. Вміння працювати як в команді, так і самостійно
  4. Цілеспрямованість
  5. Організаційні здібності
  6. Творчий підхід та оперативне реагування до вирішення поставленої задачі.
  7. Аналітичні здібності
  • Microsoft Word
  • Microsoft Excel
  • PowerPoint
  • Навчалась в 1 закладі

    Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

    Економіка підприємства

    Київ, 2006

    Володіє мовами

    Англійська

    середній

    Курси, тренінги, сертифікати

    "Розпочни свій бізнес: практичні аспекти діяльності"

    Рівне, 2024

    Отримання додаткових компетентності в аспектах 1. Підприємницька діяльність в Україні. 2. Цифровий маркетинг. 3. Облік, оподаткування та правове регулювання малого бізнесу 4. Основи управління власним бізнесом. А також практичне створення бізнес- плану, враховуючи особливості власного бізнесу для участі у Програмі Державної підтримки малого та середнього бізнесу ( надання Гранту на його відкриття чи розширення)

    Додаткова інформація

    Захоплення

    1. Активний відпочинок. Подорожі
    (самостійна організація та логістика подорожі)
    2. Рибалка
    3.Читання

    Анна

    Економіст

    Бровари

    Готовий переїхати: Київ

    28 000 грн.

    40 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість, неповна зайнятість

    Характер роботи: гібридна

    Оновлено 1 тиждень тому