Працювала в 6 компаніях   16 років

Медицина та Охорона здоров'я, Державний сектор, Банки, Телекомунікації / Зв'язок

Заступник директора з економічних питань

КНП "КМДДЦ"

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 7 місяців

05.2023 - до теперішнього часу

Формування фінансового плану, стратегічного плану, кошторису Підприємства (загального і спеціального фондів).

Здійснення комплексного аналізу та контролю економічних показників роботи Підприємства за станом і результатами фінансової діяльності Підприємства, для доведення їх результатів директору Підприємства та контролюючим органам.

Підготовка вихідних даних для економічного планування Підприємства , Плану використання бюджетних коштів (кошторисів), аналіз виконання програми фінансової підтримки (кошторису) та внесення зміни в їх виконання на протязі календарного року.Складання тарифікаційних списків та внесення змін до них у зв’язку з підвищенням тарифікаційних ставок та зміною організаційної структури, атестацією робочого місця, наказів про прийняття, звільнення переведення тощо.

Складання штатного розпису та організаційної структури.

Робота з веденням договорів (додаткових угод) з постачальниками (переговори та пошук постачальників з кращими умовами та ціною). Висвітлення договорів на електронній платформі публічних закупівель.Контроль за укладенням договорів оренди та своєчасного надходження орендної плати та відшкодуванням комунальних послуг.

Листування з місцевими органами влади та розпорядниками (засновниками), виконавчими органами, орендарями тощо.

Заступник директора з економічних питань + головний бухгалтер+ податкова звітність

КНП БРР "Броварський РЦ ПМСД"

Державний сектор

6 років 10 місяців

07.2016 - 05.2023

- Організація бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності та контроль за використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів відповідно до законодавства про бухгалтерський облік та облікової політики Підприємства (виходячи зі структури й особливостей діяльності).- Робота з підготовки та прийняття робочого плану рахунків, форм первинних облікових документів, забезпечення порядку проведення інвентаризацій, контролю за проведенням господарських операцій, своєчасне представлення повної і достовірної бухгалтерської інформації про діяльність Підприємства, його майновий стан.- Контроль за дотриманням порядку оформлення первинних і бухгалтерських документів, розрахунків і платіжних зобов’язань, проведенням інвентаризацій основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, забезпечення дотримання фінансової і касової дисципліни, адміністративно-господарських та інших витрат, збереження бухгалтерських документів (облік запасів та основних засобів, розрахунків та інших активів, зобов'язань, доходів та витрат).- Контроль надходження грошових коштів і платежів (формування щомісячних, квартальних та річних звітів по плановим та фактичним надходженням та видаткам Підприємства. Планування закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до програми фінансової підтримки та Фінансового плану Підприємства, аналіз забезпечення та використання тепла, електроенергії, води, газу та інших енергоносіїв на Підприємстві). Забезпечення складання щомісячних звітів про рух грошових коштів за транзитними і поточними рахунками Підприємства, складання балансу й зведених звітів про доходи і витрати, про використання бюджету, іншої бухгалтерської і статистичної звітності, подання їх у встановленому порядку у відповідні органи.- Організація атестації та підвищення кваліфікації працівників бухгалтерії та економістів.- Формування програми фінансової підтримки Підприємства (бюджетні запити/кошториси) загального і спеціального фондів та фінансового плану Підприємства. Контроль витрат Підприємства у відповідності фінансовому плану та іншим нормативних і розпорядчих документів директора Підприємства.Здійснення комплексного аналізу та контролю економічних та фінансових показників роботи Підприємства за станом і результатами фінансової діяльності Підприємства в частині використання коштів, для доведення їх результатів директору Підприємства.Підготовка вихідних даних для економічного планування програми фінансової підтримки Підприємства (бюджетних запитів), Плану використання бюджетних коштів (кошторисів), аналіз виконання програми фінансової підтримки (кошторису) та внесення зміни в їх виконання на протязі календарного року, проведення розрахунків до бюджету по встановлених формах.Складання тарифікаційних списків та внесення змін до них у зв’язку з підвищенням тарифікаційних ставок та зміною організаційної структури, складання штатного розпису на основі організаційної структури.Розробка плану по мережі, штатах і контрагентах установ, що фінансуються з різних джерел фінансування. Розробка та подання довідок про зміни до плану використання коштів (кошторису).Співпраця з комунальними підприємствами які надають послуги структурним підрозділам Підприємства, їх своєчасне надання актів та правильність в них вартісних показників.Контроль та супровід своєчасного заключення договорів та контроль по кожному структурному підрозділу видатків по енергоносіям шляхом здійснення детальних розрахунків за кодами економічної класифікації, щоб забезпечити достовірний облік витрат.Своєчасне складання податкової звітності та її подання у встановленому порядку до відповідних органів (податкових накладних, декларацій).Участь у підготовці колективного договору, змін до Статуту, акредитації та ліцензії Підприємства.Виставлення рахунків (калькуляція) орендарям по відшкодуванню комунальних послуг та контроль їх оплати.Листування (ведення ділової переписки) з місцевими органами влади та розпорядниками (засновниками),

Бухгалтер-касир

АКБ «Правекс-Банк» (Бровари)

Банки

3 роки 7 місяців

09.2012 - 04.2016

Бухгалтер товарознавець

КОД «Укрпошта», м. Бровари

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 3 місяці

03.2011 - 06.2012

Економіст відділу контролю та звітності управління карткових родуктів корпоративним клієнтам по робо

АКБ «Правекс-Банк» (Головний банк, Київ)

Банки

7 місяців

02.2008 - 09.2008

Економіст планово-економічного відділу(ТЕНДЕРИ), мед.реєстратор кабінета звітності по медичній стати

Київська міська клінічна лікарня №18

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 9 місяців

10.2004 - 07.2006

Ключова інформація

Здійснення планування, комплексного аналізу та контролю використання економічних та фінансових показників роботи Підприємства за станом і результатами фінансово-господарської та економічної діяльності Підприємства, для доведення їх результатів директору Підприємства та контролюючим органам (Кошторис, Фінансовий план, Плани використання коштів, Баланс, 1-НС, тощо)

Ведення первинної документації (рахунки, акти, прибуткові,видаткові накладні, оформлення довіреності, тощо). Проведення інвентаризації, касові та фактичні видатки підприємства, контроль руху грошових коштів. Операції по руху ТМЦ, контроль за використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів відповідно до законодавства про бухгалтерський облік та облікової політики. Зведені податкові накладні з податку на додану вартість та податкові декларації.

Підприємства (виходячи зі структури й особливостей діяльності). Робота з веденням договорів (додаткових угод) з постачальниками (переговори та пошук постачальників з кращими умовами та ціною). Висвітлення договорів на електронній платформі публічних закупівель (уповноважена особа). Контроль розрахунків з покупцями та постачальниками.Оренда, відшкодування вартості наданих послуг.

Створення наказів про звільнення, прийняття, переведення. Оформлення та облік надання відпусток (щорічні, додаткові, соціальні, відпустки без збереження з/п). Заповнення трудових книжок, формування та ведення особових справ, ведення табеля обліку робочого часу.

Організаційна структура, тарифікація, штатний розпис.

Листування (ведення ділової переписки) з місцевими органами влади та розпорядниками (засновниками), виконавчими органами, орендарями, постачальниками тощо.Створення наказів по Підприємству.

Робота з системою "Клієнт-банк", «М.Е. Док», «Є-дата», казначейська програма Клієнт-Казначейство ( СДО ) та Мережа, "Парус", КВS 1:С Бухгалтерія. Впевнений користувач ПК MS Office та оргтехнікою.

Навчалась в 1 закладі

Буковинська державна фінансова академія

Державні фінанси / економіст

Чернівці, 2012

Мирослава

Заступник директора, економіст, бухгалтер, інспектор з кадрів

Бровари

Готовий переїхати: Київ

40 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 тижні тому