Працював в 8 компаніях 20 років 3 місяці
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Державний сектор, Телекомунікації / Зв'язок, Медіа / ЗМІ
Директор
ТОВ "Краун Фуд"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
7 років 7 місяців
04.2017 - до теперішнього часу
1. Розробка зовнішньої комунікаційної стратегії та проведення медіакампаній у соцмережах FB, Linkedin, Instagram, Douyin (внутрішньокитайська версія Tiktok). географія – Китай, Казахстан, Узбекистан, деякі країни ЄС.
• Підтримка та розвиток корпоративної культури
начальник відділу роботи зі ЗМІ (прес-служба) Департаменту забезпечення роботи Міністра
Міністерство промислової політики України
Державний сектор
1 рік 2 місяці
04.2013 - 06.2014
• Організація та керування медіа-комунікаціями Міністерства.
• Підготовка виступів, пресрелізів та офіційних заяв Міністра.
• Координація взаємодії з журналістами та контроль за висвітленням діяльності Міністерства у ЗМІ.
• Моніторинг інформаційного простору для коригування медійної стратегії.
Завідувач сектору роботи зі ЗМІ
Державне агентство України з управління державними корпоративними правами та майном
Державний сектор
2 роки 2 місяці
02.2011 - 04.2013
• Управління медіа-комунікаціями та PR-кампаніями Агентства.
• Підготовка інформаційних матеріалів та пресрелізів щодо управління державними підприємствами.
• Розробка стратегій інформаційної підтримки ключових державних ініціатив у сфері корпоративних прав.
Результати та досягнення:
• Вдало впровадив комунікаційну стратегію, що сприяла позитивному сприйняттю управління державними активами.
• Реалізував низку медійних ініціатив для підтримки реформ державних підприємств.
Керівник відділу зв'язків з громадськістю
Міністерство промислової політики України
Державний сектор
1 рік 3 місяці
05.2010 - 08.2011
• Управління PR-стратегіями та публічними заходами Міністерства.
• Підготовка та розповсюдження аналітичних матеріалів і новин щодо ключових ініціатив у сфері промислової політики.
• Організація публічних виступів Міністра та інших високопосадовців.
Результати та досягнення:
• Посилив зв’язки між Міністерством та громадськістю, підвищивши рівень довіри до політики у сфері промисловості.
• Реалізував інформаційну кампанію, спрямовану на підвищення обізнаності про національні промислові програми.
керівник відділу PR Департаменту маркетингу Групи корпоративного управління
Телекомоператор «Датагруп»
Телекомунікації / Зв'язок
3 роки 6 місяців
03.2006 - 09.2009
• Розробка та впровадження PR-стратегії компанії на ринку телекомунікацій.
• Координація взаємодії з медіа та підтримка бренду компанії на ринку.
• Організація публічних заходів, спрямованих на підвищення обізнаності про послуги компанії.
Результати та досягнення:
• Створив і впровадив стратегію репозиціонування компанії, що призвело до збільшення впізнаваності бренду на 20%.
• Забезпечив позитивне висвітлення ключових корпоративних ініціатив у провідних медіа.
• Організував успішні PR-кампанії для запуску нових продуктів (ТМ ІНТЕРНЕТБУМ), що сприяли зростанню клієнтської бази.
Журналіст. Спеціалізація - економіка, транспорт
Газета "Київські Відомості"
Медіа / ЗМІ
2 роки 3 місяці
11.2003 - 02.2006
Редактор журналу
Видавництво «Дзеркало світу»
Медіа / ЗМІ
1 рік 5 місяців
05.2002 - 10.2003
Випускаючий редактор
Видавництво «Юнікон Прес», журнал Весь Транспорт
Медіа / ЗМІ
1 рік 3 місяці
05.2001 - 08.2002
Ключова інформація
• Здатність ефективно та ясно висловлювати ідеї як у письмовій, так і в усній формі. Вміння адаптувати стиль комунікації під різні аудиторії та ситуації.
• Здатність розробляти та реалізовувати комунікаційні стратегії, які підтримують цілі організації та зміцнюють її репутацію.
• Досвід роботи з представниками ЗМІ, уміння будувати та підтримувати стосунки з журналістами та блогерами, а також уміння ефективно реагувати на медійні запити.
• Соціальні медіа (SMM): Досвід створення та керування контентом у різних соціальних мережах. Розуміння сучасних цифрових технологій та соціальних медіа платформ, вміння використовувати їх для досягнення комунікаційних цілей та аналізу даних.
• Досвід управління комунікаціями в кризових ситуаціях.• Вміння працювати в команді: здатність ефективно співпрацювати з різними відділами та колегами всередині організації та координувати роботу команди комунікаційних фахівців.
• Аналітичні навички: здатність проводити аналіз ринку, моніторинг медіа та оцінку результатів комунікаційних кампаній для прийняття обґрунтованих рішень та визначення ефективності дій.
• Вміння керувати проектами: досвід у плануванні, організації та управлінні комунікаційними проектами з дотриманням термінів, бюджету та очікуваних результатів.
• Лідерство: здатність надихати та мотивувати команду, ефективно керувати персоналом, розвивати їхні навички та досягати результатів.
• Стратегічне мислення: здатність розробляти довгострокові комунікаційні плани, виявляти можливості для зростання та покращення комунікацій в організації.
Навчався в 3 закладах
Приватний вищий навчальний заклад "Міжнародний інститут менеджменту (МІМ-Київ)"
Курси підвищення кваліфікації
Київ, 2008
Kyiv Public Relations School
Менеджер зі зв'язків із громадськістю
Київ, 2001
Східноукраїнський державний університет
Журналістика
Луганськ, 2000
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Приватний вищий навчальний заклад "Міжнародний інститут менеджменту (МІМ-Київ)" Курси підвищення кваліфікації
Kyiv Public Relations School - Менеджер зі зв'язків із громадськістю
Сергій
Сергій
Директор з комунікацій та PR. Керівник прес-служби
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 тижні тому