Працював в 9 компаніях 16 років 7 місяців
Фінансові послуги, Банки
Начальник управління по операційному супроводженню юридичних, фізичних осіб та співпраця з афіліатам
Банк
Фінансові послуги
3 роки 2 місяці
09.2021 - до теперішнього часу
Управління складається з трьох напрямків:
- відділ обслуговування юридичних осіб (повне операційне обслуговування юр.осіб, оброблення арештів та платіжних вимог)
- відділ обслуговування фізичних осіб (повне операційне обслуговування фіз.осіб, робота з картковими рахунками)
- відділ обслуговування е-ком клієнтів включаючи роботу з афіліатами (реєстрація терміналів, формування договірної бази, повний контроль розрахунків Банк, афіліати, ПЦ, МПС)
Впровадження та автоматизація продуктів Банку, контроль розрахунків. Інше.
Радник Правління
АЛЬПАРІ БАНК, АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО
Банки
9 місяців
12.2020 - 09.2021
Організація роботи підрозділів Банку, написання положень, технологічних карт та посадових інструкцій.Робота над впровадженням проектів у БанкуРобота з агентами БанкуВедення переговорів у потенційними клієнтами та агентами Банку
Радник Голови Правління
КРИСТАЛБАНК, АО
Банки
1 рік
07.2019 - 07.2020
Побудова вертикалі взаємодії між бек-офісом та фронт-офісом. Розвиток Дирекцій Банку.
Організація роботи підрозділів Банку, написання положень, технологічних карт та посадових інструкцій.Робота над впровадженням проектів у БанкуРобота з агентами БанкуВедення переговорів у потенційними клієнтами та агентами Банку
Заступник Голови Правління
ЕВРОПРОМБАНК, ОАО
Банки
3 роки 10 місяців
08.2015 - 06.2019
Написання структури банку в цілому, опис структури по підрозділах. Створення Департаменту корпоративного бізнесу.
Створення відділу валютного контролю з нуля. Написання положення про відділ, формування структури відділу. Написання тех. карт і методичної інформації по взаємодії між підрозділами банку. Налаштування системи АБС Б2 під адміністратором програми. Створення відділу міжнародних розрахунків і міжбанківських операцій з нуля. Написання положення про відділ, формування структури відділу. Написання тех. карт і методичної інформації по взаємодії між підрозділами банку. Налаштування системи АБС Б2 під адміністратором програми.
Створення відділу розвитку бізнесу з нуля. Написання положення про відділ, формування структури відділу. Написання тех. карт і методичної інформації по взаємодії між підрозділами банку. Формування планів розвитку Банку.
Удосконалення відділу обслуговування корпоративних клієнтів. Написання положення про відділ, формування відділу.Написання тех. карт і методичної інформації по взаємодії між підрозділами банку. Розробка тарифної сітки, розробка договорів РКО.
Запуск карткового бізнесу від моменту реєстрації BIN до видачі карти клієнтові (Реєстрація BIN, розробка тарифів і договорів, розробка бух.моделі, замовлення пластика, тестування перших карт випущених Банком постійні переговори з ПЦ і так далі)
Повний контроль за роботою відділів банку (контрольні функцій, виконання функцій співробітників при їх відсутності):
- Відділ обслуговування корпоративних клієнтів;
- Відділ розвитку банківського бізнесу;
- Відділ валютного контролю;
- Відділ міжнародних розрахунків і міжбанківських операцій;
- Відділ обслуговування часных клієнтів;
- Відділ платіжних карток;
- Касса.
Работа над розширенням клієнтської бази. (Робота над створенням нового сайту Банка, складання концепції і дизайну, робота над SEO просуванням сайту, контекстною рекламою в інтернеті і так далі; Розробка плану розвитку Банку, контроль виконання плану, зустрічі і переговори з потенційними і клієнтами Банку, розробка нової продуктової лінійки Банку і аналіз ринку)
Робота над налаштуванням і автоматизацією програмного забезпечення (Робота по налаштуванню роботи і автоматизації ТЕСТОВОЇ бази АБС під адміністратором, установка і тестування "констант АБС" виставляння технічного завдання розробникам і відділу ІТ)
Робота над удосконаленням нормативної бази і стандартів обслуговування (Розробка і впровадження положень по відділах і операціях, розробка паспортів продуктів, опис процесів і впровадження технологічних карт)
Виконання обов'язків відповідального по фінансовому моніторингу у разі відсутності такого на робочому місці
Глава Тарифного Комітету
Учасник Кредитного Комітету і КУА
Курирування і особистий супровід перевірок НБУ
Старший спеціаліст валютного контроля
Universal Bank / Универсал Банк
Банки
1 рік 1 місяць
07.2014 - 08.2015
Супровід імпортних операцій юридичних осіб клієнтів банку, курування підрозділів банку з питань валютного контролю, перевірка (відповідність реквізитам контракту, призначенню платежу, виду товару, характеру оплати тощо) та редагування вихідних валютних платежів формату SWIFT MT103 (в т.ч. імпортні платежі, платежі фізичних осіб, інвестиції), зарахування валютних коштів, перевірка зовнішньоекономічних контрактів, проведення операцій з купівлі/продажу та перерахування валюти підрозділами банку, ведення журналів імпортно/експортних операцій, навчання співробітників та начальників відділень. звітність (формування та здійснення контролю за своєчасним складанням звітності в НБУ (36 файл, 70, С9, Е2, d3, 2d, 2c) та її достовірністю). Перевірка на наявність клієнта або його контрагента на наявність у базі порушників МЗЕЗ 98 файл. Підготовка та супровід документів під час валютних перевірок НБУ за системою банку. Контроль за термінами розрахунків за експортно-імпортними контрактами
Заступник начальника відділу валютного контролю імпортних операцій
ЕВРОГАЗБАНК, АТ
Банки
1 рік
07.2013 - 07.2014
Супровід імпортних операцій юридичних осіб клієнтів банку, курування підрозділів банку з питань валютного контролю, перевірка (відповідність реквізитам контракту, призначенню платежу, виду товару, характеру оплати тощо) та редагування вихідних валютних платежів формату SWIFT MT103 (в т.ч. імпортні платежі, платежі фізичних осіб, інвестиції), зарахування валютних коштів, перевірка зовнішньоекономічних контрактів, проведення операцій з купівлі/продажу та перерахування валюти підрозділами банку, ведення журналів імпортно/експортних операцій, навчання співробітників та начальників відділень. звітність (формування та здійснення контролю за своєчасним складанням звітності в НБУ (36 файл, 70, С9, Е2, d3, 2d, 2c) та її достовірністю). Перевірка на наявність клієнта або його контрагента на наявність у базі порушників МЗЕЗ 98 файл. Підготовка та супровід документів під час валютних перевірок НБУ за системою банку. Контроль за термінами розрахунків за експортно-імпортними контрактами.
Головний спеціаліст управління валютного контролю та міжнародних розрахунків
SEB Bank
Банки
3 роки 3 місяці
04.2010 - 07.2013
Супровід імпортних операцій юридичних осіб клієнтів банку, курування підрозділів банку з питань валютного контролю, перевірка (відповідність реквізитам контракту, призначенню платежу, виду товару, характеру оплати тощо) та редагування вихідних валютних платежів формату SWIFT MT103 (в т.ч. імпортні платежі, платежі фізичних осіб, інвестиції), зарахування валютних коштів, перевірка зовнішньоекономічних контрактів, проведення операцій з купівлі/продажу та перерахування валюти підрозділами банку, ведення журналів імпортно/експортних операцій, навчання співробітників та начальників відділень. звітність (формування та здійснення контролю за своєчасним складанням звітності в НБУ (36 файл, 70, С9, Е2, d3, 2d, 2c) та її достовірністю). Перевірка на наявність клієнта або його контрагента на наявність у базі порушників МЗЕЗ 98 файл. Підготовка та супровід документів під час валютних перевірок НБУ за системою банку. Контроль за термінами розрахунків за експортно-імпортними контрактами. В.о. начальника управління валютного контролю
Провідний спеціаліст по операційному обслуговуванню юридичних осіб
SEB bank / СЕБ Банк
Банки
10 місяців
06.2009 - 04.2010
Посадові обов'язки - збір документів, відкриття та ведення поточних рахунків юридичних осіб, ведення зарплатних проектів, відкриття та обслуговування карткових та депозитних рахунків, операції з валютою (прийом та первинна перевірка документів клієнта, введення в систему клієнтських заявок на купівлю/продаж валюти, SWIFT перекази)
Спеціаліст по роботі с кредитними картами відділення типу «А»
ПриватБанк
Банки
1 рік 5 місяців
01.2008 - 06.2009
Посадові обов'язки – прийом документів, кредитування за допомогою кредитних карток, моніторинг та відпрацювання проблемних активів, ведення зарплатного проекту Міністерства Оборони України; робота з продажу інших продуктів банку в рамках крос-продажу - авто, іпотека, депозити, інтернет модеми People Net, пенсійні та зарплатні картки, робота з корпоративними клієнтами (збір документів для відкриття рахунку, оформлення та обслуговування зарплатних проектів)
Ключова інформація
- Досвід створення структури Банку з "0"
- Наявність лідерських та управлінських навиків, що підтверджено успішним розвитком кар'єри та ставленням у колективі.
- Націленість на результат, що підтверджено в участі оптимізації робочих процесів, участь у вдосконаленні програмного забезпечення та його тестування, участі в навчанні персоналу та розробці технологічних карток із взаємодії підрозділів банку.
- Вважаю, що порозумітися з клієнтом, це 80% розв'язання будь-якої проблеми
- Наявність рекомендацій, надам за необхідністю
Навчався в 3 закладах
Міжрегіональная Академія управління персоналом
Облік і аудит
Київ, Украина, 2007
Міжрегіональная Академія управління персоналом
Банківський менеджмент
Київ, Украина, 2006
Міжрегіональная Академія управління персоналом
Банківський менеджмент
Київ, Украина, 2004
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Учасник зустрічей FINCLUB про обговоренню та впровадженню ЗУ "Про валюту та валютні операції"
Обговорення з представниками НБУ проєктів Закону та Постанов НБУ
Надання своїх зауважень та пропозицій.
Семінар НБУ "Виявление індикаторів ризикової діяльності підприємств"
Умови виявлення індикаторів підозрілих операцій клієнтів. Додаткові документи для моніторингу клієнта щодо валютного законодавства. Взаємодія із НБУ для позитивного узгодження заявок на купівлю валюти.
Додаткова інформація
Компьютерные навыки
Пакет MS Office, Outlook Express, Lotus Notes, LIGA закон.
Работа в SQL программах, АБС Б2, ПК «ПРОМІНЬ», «Приват 48», ПК «ПРОМЕТЕЙ», SRBank
Водійське посвідчення
Наявне водійське посвідчення В, С категорії
Стажировка
Під час навчання проходив практику:
2006 р. - Главное операційне управління Райффазен Банк Аваль, відділ відкриття рахунків юридичним особам (збір документів, відкриття і веденняе поточних рахунків юридичних осіб)
2007 р. - Фінансове управлеіння Фастівскої районноі державної адміністрації.
Військова служба
Військова кафедра 2005 - 2007 г.г.
Особисті якості
Відповідальність, аналітичне мислення, ініціативність, робота в команді, націленість на результат, швидко навчаюсь новомуНаявність рекомендацій надам за потребою
Захоплення та інтереси
Захоплююсь східними єдиноборствами, кулінарія
Андрій Васильович
Андрій Васильович
Валютний контроль/Корпоративний бізнес/Операційний директор
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 день тому