Працював в 6 компаніях   16 років

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Енергетика та Енергоносії, Транспорт та Логістика, Торгівля роздрібна / Retail, Банки

Бізнес-аналітик

Фріланс

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

2 роки 10 місяців

08.2021 - до теперішнього часу

  • Впровадження та управління проектами цифрової трансформації та переведення клієнтів в цифрові канали обслуговування;
  • Оптимізація роботи фронт-офісу в програмних комплексах (збір вимог, аналіз, маппінг, підготовка бізнес-вимог, розробка цільових процесів);
  • Участь в стандартизації процесів структурних підрозділів;
  • Участь в проектуванні ІТ-рішень;
  • Налаштування та адміністрування CRM-системи;
  • Проектування та формування дашбордів в BI-системі;
  • Тестування функціональності системи;
  • Написання інструкцій користувача;
  • Консультація внутрішніх користувачів системи.

Менеджер проектів, Керівник напрямку обслуговування клієнтів в цифрових каналах

ДТЕК, ТОВ, Енергетична компанія

Енергетика та Енергоносії

1 рік 2 місяці

05.2020 - 07.2021

  • Впровадження та управління проєктами цифрової трансформації та переведення клієнтів в цифрові канали обслуговування (месенджери Viber та Telegram, чат-боти, сайти);
  • Розробка та запуск онлайн-сервісів обслуговування клієнтів у цифрових каналах;
  • Оптимізація роботи фронт-офісу в програмних комплексах (збір вимог, аналіз, маппінг,підготовка бізнес-вимог, розробка цільових процесів);
  • Участь у стандартизації процесів регіональних структурних підрозділів;
  • Участь в проектуванні ІТ-рішень;
  • Налаштування та адміністрування системи;
  • Проектування потоків взаємодиї користувачів з онлайн сервісом;
  • Тестування функціонування системи;
  • Написання інструкцій користувача;
  • Консультація внутрішніх користувачів системи.

Бізнес-аналітик

ЭКОЛЬ ЛОГИСТИКС, ООО

Транспорт та Логістика

1 рік 11 місяців

05.2018 - 04.2020

  • Впровадження Microsoft Dynamics CRM;
  • Інтеграція CRM з Microsoft Office 365 та іншими програмними комплексами;
  • Налаштування та адміністрування CRM;
  • Імпорт/експорт даних у CRM;
  • Створення та налаштування звітів в CRM;
  • Створення звітів у Power BI;
  • Автоматизація бізнес-процесів;
  • Налаштування інтернет-маркетингової кампанії (email-розсилка і верстка HTML-шаблону листа);
  • Збір та аналіз вимог від зацікавлених сторін / внутрішніх клієнтів;
  • Підготовка технічного завдання;
  • Проектування рішеннь;
  • Тестування налаштованої функціональності системи;
  • Написання інструкцій для користувачів;
  • Консультування та підтримка внутрішніх користувачів.

Аналітик CRM-системи

Люксоптика

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 3 місяці

12.2018 - 03.2020

  • Впровадження Microsoft Dynamics CRM;
  • Інтеграція CRM з Microsoft Office 365 та іншими програмними комплексами;
  • Налаштування та адміністрування CRM;
  • Імпорт/експорт даних у CRM;
  • Автоматизація бізнес-процесів;
  • Налаштуйте бізнес-правила в системі;
  • Робота з об'єктною моделлю XRM;
  • Написання скриптів для автоматизації CRM-системи на JavaScript;
  • Створення та налаштування звітів в CRM;
  • Створення звітів у Power BI для комерційного і маркетингового департаментів (підключення до джерел даних, підготовка даних до обробки, налаштування моделі, створення звітів і дашбордів, налаштування прав доступу та безпеки даних);
  • Налаштування інтернет-маркетингової кампанії (email/Viber/SMS розсилки і верстка HTML-шаблону листа);
  • Збір та аналіз вимог від зацікавлених сторін/внутрішніх клієнтів;
  • Підготовка технічного завдання;
  • Проектування рішеннь;
  • Тестування налаштованої функціональності системи;
  • Написання інструкцій для користувачів;
  • Консультування та підтримка внутрішніх користувачів.

Аналітик

CRMiUM

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

9 місяців

08.2017 - 05.2018

  • Робота з CRM-системою Zoho і супутниковими програмами;
  • Збір та аналіз вимог замовника;
  • Проектування рішень;
  • Налаштування та адміністрування CRM-системи;
  • Написання скриптів для автоматизації CRM-системи;
  • Імпорт/експорт файлів з даними в систему;
  • Створення та налаштування звітів та дашбордів всередині системи;
  • Тестування налаштованої функціональності системи;
  • Консалтинг та підтримка клієнтів.

Керівнік відділу Бек-офісу бізнесів (регіональний), бізнес-аналітик, бизнес-тренер, економіст

Укрсоцбанк Unicredit Group

Банки

9 років

09.2007 - 09.2016

Бізнес-аналітик:

  • Підтримка впровадження та підтримки програмного комплексу (CRM та ERP систем) на підприємстві відповідно до поточної бізнес-моделі;
  • Виявлення проблем у функціонуванні АБС (ERP) і розробка рекомендацій щодо їх корекції;
  • Участь у тестуванні нових розробок програмного забезпечення;
  • Надання пропозицій щодо покращення функціонуванню програмного забезпечення;
  • Внесення пропозицій щодо оптимізації процедур/процесів;
  • Участь у розробці методичних матеріалів.

Бізнес-тренер:

  • Проведення тренінгів для співробітників організації за існуючими програмами;
  • Організація навчальних заходів;
  • Оцінка рівня знань співробітників;
  • Аналіз ефективності тренінгу;
  • Аналіз потреб у навчанні різних цільових груп;
  • Участь у розробці методичних матеріалів.

Ключова інформація

Професійні якості: аналітичні здібності, комунікабельність, організаторські здібності, здатність до навчання, відповідальність, цілеспрямованість.

Практичні навички та знання:

  • Сучасних інформаційних технологій та робота з ПК на рівні кваліфікованого користувача;
  • Знання пакетів офісних програм (Microsoft Office,MacOS Office,Google Workspace, Zoho Office Suite);
  • Робота з CRM (Microsoft Dynamics, Zoho, Sieble, Creatio) та ERP (Flex,BAS ERP, Microsoft Dynamics AX);
  • Користування менеджерами постановки задач та накопичення знаннь (Jira, Redmine, Confluence, Zoho Project);
  • Розуміння SDLC,а також знання в області розробки прикладних програм, експлуатації та управління базами даних;
  • Написання технічного завдання, Use Cases та User Stories;
  • Робота з нотаціями BPMN та UML (Use Case Diagram, ERD, Context Diagram);
  • Досвід роботи з методологіями розробки Waterfall,Agile(Scrum, Kanban):
  • Базові знання мов програмування JavaScript, HTML, CSS, SQL,Java;
  • Розробка звітів в Power BI (підключення до джерел даних, підготовка даних до роботи, налаштування моделі, створення звітів і дашбордів, настройка прав доступу і безпека даних).

Навчався в 2 закладах

Державний заклад "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"

“Фінанси”, ІПДО ЛНПУ ім.Т.Г.Шевченка

Луганськ, 2007

Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

“Інженер комп'ютерних систем”,факультет “Комп'ютерних технологій та автоматики”

Луганськ, 2006

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Управління ІТ-проектами.ITEA

Київ, 2021

Основні теми курсу:

  • Основи управління ІТ-проектами;
  • Підходи до розробки ІТ-рішень;
  • Планування  проекту  (планування та управління ресурсами проекту);
  • Проектна документація;
  • Формування, розвиток і управління проектною командою;
  • Проведення внутрішніх і зовнішніх комунікацій в рамках проекту.


Бізнес-аналіз.ITEA

Київ, 2021

Основні теми курсу:

  • Принципи бізнес-аналізу;
  • Шляхи впровадження нових стратегій діяльності підприємств;
  • Реалізація інноваційної політики в компанії;
  • Оптимізація діяльності компанії для ефективної реалізації бізнес-процесів.

Курс по вивчення Power BI."Центр компетенцій "BIJB"(офіційний партнер Microsoft)

Київ, 2019

Основні теми курсу:

  • Підключення до  джерел даних, обробка даних і підготовка їх до роботи, налаштування зв'язків в моделі;
  • Вивчення мови формул DAX;
  • Розробка візуалізації даних;
  • Створюйте звіти та дашборди;
  • Робота з хмарним сервісом, налаштування прав доступу та безпек даних.


Студія навчання англійскої мови "NewTone"

Луганськ, 2013

Цілі відвідування мовної студії  "NewTone":

  • Вивчення англійської мови;
  • Подолання бар'єру спілкування англійською мовою;
  • Необхідність використання англійської мови на роботі.

"Бізнес-тренер"

Севастополь, 2011

Основні теми курсу:

  • Впровадження нової бізнес-моделі та програмного комплексу на підприємстві;  
  • Проведення тренінгів для співробітників організації;
  • Оцінка рівня знань співробітників;
  • Участь у розробці методичних матеріалів.

Бізнес-аналітик

Київ, 2010

Основні теми курсу: 

  • Підтримка впровадження програмного комплексу на підприємстві відповідно  до  поточної бізнес-моделі;
  • Виявлення  проблем у  функціонуванні АБС (ERP) та розробка рекомендацій щодо їх вирішення.

Додаткова інформація

Додаткові знання:

  • Основи бухгалтерського обліку та фінансів підприємства;
  • Основні нормативно-правові акти, що регулюють банківську діяльність;
  • Бізнес-процеси в банку і на підприємствах.

Мета

Влаштуватися на роботу в стабільну компанію,що розвивається.

Олег

Бізнес-аналітик

Київ

Готовий переїхати: Львів, Одеса, Харків, Польща

40 років

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 місяці тому