Працював в 10 компаніях 13 років 8 місяців
IT, Телекомунікації / Зв'язок
Executive assistant to the CEO
NDA
IT
6 місяців
05.2024 - до теперішнього часу
- Assisting the CEO in the development and implementation of strategic initiatives.
- Analyzing key business metrics and providing recommendations for decision-making.
- Participating in the development and coordination of the company
Product owner
NDA
IT
2 місяці
02.2024 - 04.2024
- Conducting a detailed analysis of all future tasks and creating a strategic development plan for the product for the next year.
- Generation of ideas for the development of the affiliate program
- Developing and implementing new ideas to improve the affiliate program, which led to successful results
- Calculating costs in terms of working hours and overhead, optimizing the development budget.
- Conducting interviews and evaluating candidates for various positions within the development team.
- Task execution control and timing regulation
- Monitoring task progress, managing timings, and regulating sprints to achieve planned goals.
Head of local Department
NDA
IT
1 рік 4 місяці
09.2022 - 01.2024
Обов'язки
- Керівництво офісом 50+ співробітників
- Повна віпдовідальність за результати філіалу
- Впровадження та аналіз нововведень
- Співбесіди
- Звітність та контроль якості
- Розробка та впровадження стратегій (По-ситуації)
Ініціативи
- Впровадив більш якісний відбір кандидатів
- Впровадив багато нововведень для забопігання звільнення
- Впровадив систему регламентів
Key Affiliate Manager
NDA
IT
6 місяців
03.2022 - 09.2022
Обов'язки
- Підтримка, консультація та значне підвищеня результатів ключових партнерів компанії
Аналітик / Senior Affiliate manager
NDA
IT
5 місяців
10.2021 - 03.2022
Обов'язки
- Аналіз контексту, діяльності партнерів та впровадження нових моделей співпраці
- Розвиток медіа співпраці та партнерських програм
- Залучення та супровід великих партнерів
Ініціативи
- Аналіз конкурентів з детальним описом необхідних змін та їх переваг
- Збір даних та їх підготовка для аналізу доцільності контрактного співробітництва
Досягнення
- Впровадження схеми централізованих рішень. Налагодження процесів, включення відділів (SEO), підвищення ефективності виконуваних завдань.
Примітка: Більша частина роботи полягає в аналізі діяльності відділу, пошуку нових шляхів розвитку всього проекту-компанії (включно з новими субпроектами та суббрендами)
Affiliate Manager
NDA
IT
8 місяців
02.2021 - 10.2021
Обов'язки
- Пошук потенційних партнерів у всіх можливих джерелах
- Комунікація з потенційними партнерами для залучення їх до співпраці Ініціативи
Ініціативи
- Аналіз ринку та коригування пошуку
- Пропозиції щодо зміни типу партнерів, з якими цікаво співпрацювати
- Менторство, тьюторинг колег у засвоєнні методик, допомога, розбір помилок
Досягнення
- Завдяки проведеному аналізу, компанія вийшла на ринки нових країн (наприклад, Канада, Прибалтика)
Керівник технічного відділу
NDA (Casino)
IT
1 рік 3 місяці
01.2018 - 04.2019
Обов'язки
- Контроль, оцінка, моніторинг. Аналітика, індикатори ефективності.
- Управління командою.
- Навчання нових співробітників.
Досягнення - Збільшена база скриптів(Шаблонів) з 200 до 1000. З створенням зрозумілих та простих категорій.
- Створення бази знань на Dokuwiki (200 стор.). Інструкції, процедури, алгоритми та нова інформація
- Покращений показник KPI з 80% до 92%.
- Створена детальна інструкція з взаємодії з іншими відділами.
Помічник PM - Координатор проекта
NDA
IT
3 місяці
01.2019 - 04.2019
Обязанности
- Стратегування, налагодження бізнес-процесів, розробка процедур, інструкцій.
- Контроль, оцінка, моніторинг. Аналітика, індикатори ефективності.
- Планування (технічне, фінансове).
- Управління командою. Навчання нових співробітників.
- Розробка, запуск нових проектів. Кризовий менеджмент
Досягнення
- Проведено повний аналіз проекту та знайдено всі можливі проблемні місця
- Проект виведено на стабільний прибуток
- Впроваджено його підтримку
- Регулярні активності для залучення рекламодавців
Спеціаліст другого рівня підтримки. Чат\дзвінки
NDA (Casino)
IT
4 роки 11 місяців
02.2013 - 01.2018
Обов'язки
- Консультування в онлайн-чаті: перевірка клієнтів в CRM-системах, робота з запереченнями, утримання, робота з технічними помилками та їх подальша ескалація.
- Моніторинг роботи серверів та подальша ескалація проблеми, у разі необхідності.
- Обробка звернень, що надходять на електронну пошту, Skype, телефон, месенджери. Занесення звернень до бази даних.
- Пошук помилок на проектах після оновлень та їх внесення до баг-трекера.
- Відповіді на стандартні питання відповідно до інструкції.
- Знання інтернет-етикету.
- Знання та розуміння роботи з соцмережами в контексті їх інтеграції в онлайн-чат.
Досягнення
- Підвищений до керівника, у зв'язку з глибоким розумінням усіх процесів, пов'язаних з посадою.
Спеціаліст другої лінії підтримки
Kyivstar / Киевстар
Телекомунікації / Зв'язок
3 роки 11 місяців
07.2009 - 06.2013
- Консультування персоналу з питань обслуговування клієнтів, ефективних комунікацій.
- Обробка скарг (заявок, звернень) клієнтів в CRM-системах.
- Всебічний аналіз проблем, прийняття рішень щодо подальших дій.
- Перевірка та аналіз коректності роботи комутатора (за необхідності, зміна його налаштувань).
- Взаємодія з іншими технічними підрозділами компанії.
Ключова інформація
- Контроль, звітність - розробляю плани реалізації проектів, ставлю завдання, стежу за дотриманням таймлайнів і дедлайнів, розробляю інструкції, а також алгоритми для співробітників.
- Аналітика - маю досвід роботи з аналітичною звітністю, великими масивами даних. Аналіз ризиків, ключових факторів впливу, оцінка ефективності процесів.
- Швидке навчання - оперативно вирішую складні, нестандартні завдання, легко адаптуюсь.
- Тренерські навички - можу навчити будь-кого і будь-чому , якщо сам в цьому розбираюсь та є час. Знаходжу індивідуальний підхід до кожного.
- Вмію знаходити нестандартні рішення та підходи.
- • Командний гравець.
- • Робота з комп'ютером - впевнений користувач ПК і здатний у найкоротші строки розібратися з будь-яким ПЗ.
- • Досвідчений користувач з основними ОС + MAC OS (Hackintosh встановлював сам) та Kubuntu-Ubuntu.
- JIRA
- Redmine
- Пакет сервісів Atlassian
- Маю досвід роботи з різноманітними CRM
Навчався в 1 закладі
Черкасский Национальный Университет
ННИ Истории и Философии. Специальность - Философия
Черкассы, 2014
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
вільно
Vitaliy
Vitaliy
Growth manager (iGaming)
Болгарія
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, стажування / практика
Оновлено 2 тижні тому