Працювала в 6 компаніях   10 років 9 місяців

Освіта, Енергетика та Енергоносії, Промисловість та Виробництво, Державний сектор, Будівництво, Торгівля роздрібна / Retail

HR менеджер, рекрутер (єдина позиція в штаті)

АТМОСФЕРНА ШКОЛА, ТОВ

Освіта

2 місяці

02.2024 - 04.2024

прийняття та обробка телефонних та електронних звернень з баз пошуку від кандидатів;

скринінг резюме та активний пошук адміністративного персоналу та вчителів з 1-12 класи через різні джерела;

проведення інтерв"ю та первинних співбесід з кандидатами;

створення бази кандидатів;

створення та підписання job-offer;

адаптація нових співробітників.

(Закрила 7 вакансій за перший місяць і 4 із них ТОП. Нова робота не виправдувала очікувань)

HR менеджер, кадровик

Укренерджи, ТОВ

Енергетика та Енергоносії

6 місяців

08.2023 - 02.2024

- пройшла курс навчання від мого керівника професійного HRD (уроки, лекції, відео курс по підбору персоналу, особисті матеріали керівника);

- проводила детальний скринінг резюме на різні позиції персоналу;

- створювала та наповнювала бази кандидатів;

- підбір найкращих кандидатів на відповідні посади через різні пошукові джерела та через власні можливості та контакти;

- самостійне проведення первинних співбесід з кандидатами для відбору в декілька етапів;

- проведення групових фінальних співбесід разом з керівниками;

- скринінг кандидатів, проводила тестування кандидатів, створення чек-листів для звітності по кожній співбесіді для керівництва;

- згодом закривала вакансії по системі KPI з виплатою бонусів за кожну закриту вакансію;

- організація виходу на перший робочий день, підготовка робочого місця, прийняття документів, створення справи по кожному новому кандидату, введення в курс справ, надання всіх матеріалів для навчання та адаптації на перший робочий тиждень;

- займалась системою онбордингу до прийняття офіційно в штат нового співробітника;

- підготовлювала всі накази та розпорядження по кадровому документообігу;

- вела кадровий облік у системі БАС (прийняття на роботу, звільнення, табель робочого часу, відрядження, відпустки);

- надавала звітність щодня про виконану роботу в системі CRM.

(Змінили концепцію в роботі, послуги HR стали не потрібні. Маю характеристику з роботи)

Керуюча шоу румом, менеджер з продажу

Голден Тайл, ООО

Промисловість та Виробництво

5 років 5 місяців

03.2018 - 08.2023

виконання плану продажу асортименту керамічної плитки;

пошук нових клієнтів та заохочення існуючих;робота з програмою 1С, документообіг;

ведення ділових переговорів і укладання угод із VIP-клієнтами;

ефективна організація торгового процесу;

організація роботи, навчання та контроль персоналу;

адміністративні та господарські питання.

(Пішла в декретну відпустку)

Адміністратор ЦНАП (держслужбовець)

ЦНАП Печерського, Оболонського району м. Київ

Державний сектор

3 роки 7 місяців

03.2015 - 10.2018

- Надання суб'єкту звернення вичерпної інформації щодо вимог законодавства та порядку отримання адміністративних послуги та одержання документів дозвільного характеру;

- Видача, переоформлення, анулювання суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру;

- Прийняття документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, документів дозвільного характеру, їх реєстрація та подання відповідним органам влади:

- Реєстрація речових та майнових прав;

- Первинна реєстрація, зміни до установчих документів юридичних, фізичних осіб;

- Перереєстрація місця проживання;

- Оформлення та видача паспортів громадянина України;

- Робота з деклараціями ДАБІ м. Києва та Київської області;

- Приватизація житла;

- Постановка на квартирний облік громадян;

- Робота з дозвільними документами СЕС, ГУ ДМС;

- Робота зі службою у справах дітей та іншими уповноваженими органами;

- Складання постанов про накладення адміністративного стягнення у випадках, передбачених законом;

- Участь у підготовці та проведенні нарад, семінарів, конференцій з питань, які відносяться до сфери видачі документів дозвільного характеру та надання адміністративних послуг;

- Взаємодія з регіональними і місцевими органами влади;

- Робота з документами, постановами Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, Київської міськдержадміністрації за напрямком;

- Підготовка інформації та контроль за дотриманням термінів на виконання КМДА, Печерської, Оболонської райдержадміністрації протокольних доручень, листів від державних органів, установ, громадян.

(Виросла з позиції адміністратора та ЦНАП в цілому. Після ЦНАП уже ніяка робота не страшна))

Помічник 3 власників компанії, секретар, офіс-менеджер

ТОВ "Енергоспецпроект"

Будівництво

1 рік

08.2011 - 08.2012

Зустріч та прийом гостей;

Робота з вхідними та вихідними телефонним дзвінками;

Вирішення всіх організаційних питань по офісу;

Планування робочого графіку керівника, ведення календаря зустрічей;

Ведення первинної документації;

Збір матеріалів та інформації, необхідних керівнику, підготовка аналітичних, інформаційних, довідкових та інших матеріалів;

Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією, її реєстрація;

Робота з офісною технікою (міні-АТС, сканер, факс, принтер, ксерокс, кофе-машина);

Замовлення канцтоварів та інших речей, необхідних для життєдіяльності офісу;

Супровід керівника на зустрічах та в поїздках.

(Прийняла рішення піти знову навчатися)

Продавець-консультант в мережі магазинів електронних сигарет

ФОП «E-SMOKING»

Торгівля роздрібна / Retail

5 місяців

12.2010 - 05.2011

Виконання планів продажу та робота на результат;

Консультації клієнтів по використанню продукції;

Відкриття та розвиток торгових точок у нових місцях;

Навчання та стажування нових співробітників

(Успішно продавала нові девайси між канікулами в навчанні)

Ключова інформація

Відповідальність, оперативність, стійкість до стресів;

Комунікабельність, ініціативність, здатність швидко приймати рішення;

Організаторські здібності;

Маю особливу чуттєву здатність до розуміння людей.

Навчалась в 2 закладах

Національна академія державного управління при Президентові України

Магістр державного управління. Електронне урядування.

Київ, 2014

Київський університет права Національної академії наук України

Юрист. Господарче право.

Київ, 2011

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Державний сертифікат

Курси, тренінги, сертифікати

Підбір персоналу, рекрутинг

Київ, 2023

Написання електронної музики з нуля «Module.Exchange"

Київ, 2023

Державний сертифікат з української мови

Київ, 2019

Робота в програмах ЄДР

Київ, 2017

Додаткова інформація

Свій розділ

Без шкідливих звичок;

Займаюсь в тренажерному залі;

Водійське посвідчення категорія «В» та наявність авто і стажу водіння 5 років;

Наявність закордонного паспорта.

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач ПК (MS Windows: Office, Internet, Outlook, програми Google та інші);

Навики роботи з оргтехнікою (факс, сканер, принтер, ксерокс, міні-АТС).

Анна

Помічниця керівника

Київ

40 000 грн.

35 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 10 годин тому