Працювала в 9 компаніях 14 років 2 місяці
Автомобільна промисловість та Автобізнес, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Будівництво, Медицина та Охорона здоров'я
Фахівець по роботі з клієнтами
ПІІ "Тойота-Україна"
Автомобільна промисловість та Автобізнес
8 місяців
03.2024 - 11.2024
Про компанію: ПІІ "Тойота-Україна" - офіційний імпортер та дистриб'ютор в Україні та Молдові, автомобілів бренду Toyota і Lexus.
Основні обов'язки та мета - моніторинг, контроль та допомога дилерським центрам, в питанні обслуговування клієнтів, згідно з затвердженими стандартами та політиками корпорації Тойота.
- Взаємодія з дилерською мережею, згідно з внутрішніми процедурами співпраці, для розв'язання операційних питань;
- Робота з дилерським порталом, створення та оновлення навчальної інформації, згідно зі стандартами обслуговування клієнтів, комунікація з дилером, для оновлення інформації та надання консультації, щодо роз'яснення у разі появи питань;
- Адміністрування електронного порталу навчання LMS. Завантаження контенту, призначення навчання співробітникам дилерської мережі, аналіз результатів проходження навчання співробітниками дилера;
- Створення контенту на електронному порталі Articulate 360;
- Контроль та допомога в дотриманні дилерами корпоративного іміджу через всі лінії продуктів, рекламні матеріали, промо- події тощо;
- Створення та контроль реалізації KPI дилерів (план продажів, підвищення рівня обслуговування клієнтів);
- Виявлення недоліків у роботі дилерських центрів.
- Внесення пропозицій, щодо усунення порушень за всіма напрямками діяльності дилерського центру;
- Ініціювати, планувати та впроваджувати проекти, направлені на підвищення ефективності роботи дилерської мережі;
- Контролювати роботу дилерів в системі CRM: внесення даних, аналіз ефективності процесу продажів;
- Бути контактною особою, для дилерської мережі з адміністративних питань, питань продажів тощо;
- Комунікація та взаємодія з відділом аналітики, щодо створення нових звітів та дашбордів, для оперативного та якісного аналізу роботи дилерської мережі;
- Ведення окремих проєктів, взаємодія з постачальниками послуг та комунікація з ними, щодо умов співробітництва. Контроль договірних відносин, внесення пропозицій, щодо змін умов договору, пролонгація угод за закріпленими постачальниками, контроль отримання рахунків за послуги та їх сплата.
Менеджер по роботі з клієнтами сервісного центру
DC Link Group
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
9 місяців
05.2023 - 02.2024
Про компанію: "DC Link Group" - МЕРЕЖА ДИСТРИБУЦІЇ ВИСОКИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Мережеве обладнання, комп'ютерні комплектуючі, ПК і ноутбуки, велика і дрібна побутова техніка, гаджети і багато іншого.
Основні обов'язки і мета - забезпечення безперебійної роботи відділу сервісу. Витримка регламентованих термінів ремонту. Визначення збою в процесах, розробка нових бізнес-процесів, для налагодженої роботи сервісу.
- Контроль виконання роботи відділу сервісу згідно поставлених термінів.
- Організація процесу комунікації з клієнтом.
- Забезпечення швидких і якісних рішень, для клієнта.
- Створення інструментів взаємодії між сервісним центром і клієнтом.
- Робота з відгуками, вирішення конфліктних ситуацій.
- Робота з клієнтами В2В каналу (90% з усіх ремонтів, що надходять)
- Підбір, адаптація та навчання нового персоналу відділу.
- Курування співробітників Контакт-центру СЦ.
- Проведення інвентаризацій за складами, пов'язаними з товарами клієнтів, та їх аналіз.
- Комунікація з бухгалтерами клієнтів і закриття ремонтів, за допомогою зворотних накладних.
- Звірки з корпоративними клієнтами по ремонтах і їх закриття
- Активна взаємодія з відділами бухгалтерії, фінансистів і бухгалтерією клієнта.
- Розробка нових бізнес-процесів і регламентів роботи сервісу і суміжних відділів, для поліпшення якості обслуговування і термінів.
- Розробка планів стратегічних завдань на тривалий період.
- Складання аналітики з ремонтів і продажів на ТОП-керівництво.
- Доопрацювання звітності та написання нових звітів в облікових базах (як самостійно, так і спільно з IT-відділом).
- Формування звітних презентацій.
Старший адміністратор відділу сервісу, адміністратор.
ТОВ "КТ Україна"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 8 місяців
07.2020 - 03.2023
Про компанію: ТМ "DNIPRO-M" - Електро- та акумуляторний і ручний інструмент, зварювальне обладнання та техніка для саду.
Основні обов'язки і мета - забезпечення безперебійної роботи відділу сервісу Центральної майстерні. Своєчасне забезпечення ЗІП, майстерень по сервісним центрам України.
- Контроль виконання роботи операторів згідно поставлених термінів.
- Підбір, адаптація та навчання нового персоналу відділу.
- Постановка на прихід ТМЦ і ЗІП, прихід з Китаю.
- Курування з адміністративної діяльності 32-х сервісних майстерень.
- Допомога в роботі і паралельне навчання роботи в базі 1С і ERP майстрів СЦ.
- Ведення і звірка залишків на складах: склад і розподіл за напрямком і матеріально відповідальною особою; склади центральної майстерні та підрозділів; склади сервісних центрів за фірмовими магазинами.
- Контроль, виявлення та виправлення від'ємних залишків у базах.
- Проведення інвентаризаційних описів.
- Робота в базі 1С і ERP в напрямку роботи сервісної майстерні: видача ЗІП майстрам, заведення і ведення ремонтних робіт в базах.
- Робота за напрямком Скарги від КП.
- Встановлення зв'язку з Клієнтом, виявлення проблематики за зверненням споживача, перевірка інформації згідно звернення, залагодження звернення споживача.
- Створення відправок перевізниками (Нова Пошта, ТЕКС, Укрпошта, АВД Транс, TURMAN EXPRESS).
- Взаємодія з ТМ України щодо актуальності даних і ведення списків, для відправок ТМЦ і ЗІП.
- Відвантаження відремонтованих інструментів згідно маршрутів, створення ТТН водіям на маршрути, друк і збірка маршрутних листів.
- Надання запитуваної звітності.
- Безперебійне виконання завдань по бізнес-процесам на щоденній основі, згідно поставлених термінів, для забезпечення роботи відділів сервісу України.
- Взаємодія з іншими відділами в разі форс-мажорних обставин, для виконання завдання в терміни.
Керівник відділу продажів
ТОВ «ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС»
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
9 місяців
10.2019 - 07.2020
Про компанію: "Директ Офис Сервис" є провідним постачальником офісних товарів та послуг у місті Дніпро та по всій Україні. Ми спеціалізуємось на наданні повного спектру продуктів та послуг для офісів, включаючи офісний папір, канцелярські товари та сервісне обслуговування.
Основні обов'язки і мета - забезпечення досягнення планових показників. Контроль роботи менеджерів з продажу, виконання ними планів з реалізації продукції; планування роботи відділу (ідеологія, цілі, завдання, мотивація).
- Підтримка ефективних відносин між компанією і ключовими клієнтами.
- Регулярне проведення моніторингу ринку, ведення обліку продажів
- Підбір, адаптація та навчання співробітників
- Контроль стану дебіторської та кредиторської заборгованостей клієнтів
- Вирішення конфліктних ситуацій "клієнт-менеджер".
- Створення клієнтської бази та координація її ведення, аналіз і структурування
- Складання та надання всієї необхідної звітності.
Територіальний менеджер Запорізька, Дніпропетровська, Херсонська, Донецька область
ТОВ "БІЛДІ ГРУП"
Будівництво
1 рік 3 місяці
06.2018 - 09.2019
Про компанію: БІЛДІ ГРУП – дистриб'ютор сухих будівельних сумішей власного виробництва ТМ Coral, по гуртом і вроздріб. Власні виробничі потужності з контролем якості продукції на всіх етапах виробництва.
Основні обов'язки і мета - забезпечення досягнення планових показників. Розробка планів збуту в регіоні, програм зі збільшення обсягів збуту та координація їх виконання.
- Забезпечення умов для досягнення планових показників діяльності підрозділу за обсягом продажів.
- Підтримка ефективних відносин між компанією і ключовими клієнтами.
- Регулярне проведення моніторингу ринку, ведення обліку продажів
- Організація необхідних заходів щодо поліпшення діяльності компанії на ввіреній території.
- Укладання тендерних договорів щодо забезпечення будівельними матеріалами об'єкти.
Територіальний менеджер Вінницька та Житомирська область
ТОВ "ДОЛФІ-УКРАЇНА"
Медицина та Охорона здоров'я
4 місяці
02.2018 - 06.2018
Про компанію: «Долфі-Україна» — одна з найбільших дистриб’юторських компаній в Україні. Компанія є офіційним представником 15 широко відомих та успішних брендів у сферах медичного обладнання та виробів медичного призначення. Торгових марок, як презервативів, гінекологічних тестів, глюкометрів, бандажної продукції, шприців і витратних товарів медичного напрямку, пластирів, БАДів та інших.
Основні обов'язки і мета - забезпечення досягнення планових показників. Розробка планів збуту в регіоні, програм зі збільшення обсягів збуту та координація їх виконання.
- Забезпечення умов для досягнення планових показників діяльності підрозділу за обсягом продажів.
- Підтримка ефективних відносин між компанією і ключовими клієнтами.
- Регулярне проведення моніторингу ринку, ведення обліку продажів
- Організація необхідних заходів щодо поліпшення діяльності компанії на ввіреній території.
- Взаємо праця як з існуючими клієнтами, так і заключення договорів з новими клієнтами.
Керівник регіонального структурного підрозділу в м. Запоріжжя
ПАО «Юрия»
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 4 місяці
08.2016 - 12.2017
Про компанію: ПАТ «Юрія» - є виробником та займається реалізацією високоякісної молочної продукції ТМ «Волошкове поле» та ТМ "Хмельницька маслосирбаза", що дислокаційно розташована в місті Черкаси.
Основні обов'язки і мета - забезпечення досягнення планових показників та ефективна організація роботи підрозділу.
- Організація та запуск нового регіонального структурного підрозділу в м. Запоріжжя.
- Забезпечення умов для досягнення планових показників діяльності підрозділу за обсягом продажів
- Виконання бюджетних показників.
- Розвиток і підбір персоналу.
- Планування, організація та контроль поточної діяльності підрозділу.
- Вирішення питань: постачання, фінансування, обліку та звітності, здійснення комерційних питань.
- Контроль виконання бухгалтерського обліку, розрахунків і звітності структурного підрозділу.
- Контроль правил внутрішнього розпорядку.
- Контроль і організація роботи підлеглого персоналу для досягнення поставлених цілей і завдань.
- Забезпечення РСП кваліфікованими кадрами, своєчасна передача документів на прийом і звільнення співробітників, контроль дотримання трудової дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії та гігієни.
- Розробка і затвердження посадових і робочих інструкцій співробітників, нормативних актів та інших процедур, які визначають взаємодію РСП з підприємством.
- Контроль виконання співробітниками посадових обов'язків. У разі необхідності внесення змін до посадових і робочих інструкцій.
- Контроль роботи логістики.
Супервайзер
ТОВ "ТД "Петра"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 6 місяців
02.2014 - 08.2016
Про компанію: ТОВ "ТД "Петра" - є одним із найбільших дистриб'юторів молочної продукції, твердих сирів та ковбасних виробів, в місті Запоріжжя та області. Має свої потужності з виробництва молочної продукції ТМ «Моліка» та твердих сирів ТМ «Моліс».
Основні обов'язки і мета:
- Підбір, навчання, управління торговою командою.
- Контроль і корекція роботи торгових представників.
- Ведення звітної та аналітичної документації.
- онтроль дебіторської заборгованості.
- Аналіз частки ринку.
- Ведення переговорів з мережевими і роздрібними клієнтами.
- Розширення клієнтської бази, виконання плану продажів.
з лютого 2016 - паралельне виконання завдань НТО через збільшення проф. навантаження.
Менеджер з продажу
ТОВ "ТД "Петра"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 5 місяців
09.2010 - 02.2014
травень 2013 - вересень 2013: робота курортна смт. Кирилівка
травень 2012 - вересень 2012: робота курортна смт. Кирилівка
Основні обов'язки і мета :
- пошук нових клієнтів
- ведення договірних відносин
- планування продажів
- контроль дебіторської заборгованості тощо
- супровід продажів
- проведення презентацій на ТТ
- розширення асортименту та збільшення обсягів продажів
- дослідження та аналіз ринку
- вивчення асортиментної групи товару
- контроль за документообігом (бонуси, акти звірок і взаєморозрахунків)
- мерчендайзинг
Ключова інформація
- Windows, MS Office, Excel - знання на середньому рівні аналітика, Internet - досвідчений користувач.
- знання програм 1с7, 1с8, ERP, DeloPro, PowerBI.
- Самостійне поглиблення знань по роботі з програмами та їх написанню.
- великий досвід продажів, супроводу угод, підготовки документів.
- проходження тренінгу: Компанія "Ефективні системи". Тренінг - "УПРАВЛІННЯ ОСОБИСТОЮ ЕФЕКТИВНІСТЮ" (2016), періодичне обов'язкове додаткове навчання з розвитку торгової команди, навчання і проходження тренінгів всередині компаній.
Навчалась в 1 закладі
Комерційний приватний університет" (ЗІДМУ)
облік і аудит
Запоріжжя, 2009
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Українська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Кухар
Навички кухара 1-3 розряду
Додаткова інформація
Особисті якості
- цілеспрямована, амбітна, відповідальна, скрупульозна, вмію спілкуватися з людьми, досягаю поставленої мети, готова навчатися новим навичкам, мотивована на результат.
Свій розділ
Є водійські права категорії "В", можливі відрядження, наявність ПК.
Сімейний стан: цивільний шлюб, дітей немає.
Захоплення: читання книг: наукова література, література з проф. розвитку, самостійне додаткове навчання з системного адміністрування, професійне приготування їжі.
Олександра Андріївна
Олександра Андріївна
Керівник відділу за напрямками з продажу, сервісного обслуговування або посади аналітика.
Київ
Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Шевченківський район
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 10 годин тому