Работала в 8 компаниях   13 лет 6 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Строительство, Медицина и Здравоохранение

Менеджер по роботі з клієнтами сервісного центру

DC Link Group

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

9 месяцев

05.2023 - 02.2024

Про компанію: "DC Link Group" - МЕРЕЖА ДИСТРИБУЦІЇ ВИСОКИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Мережеве обладнання, комп'ютерні комплектуючі, ПК і ноутбуки, велика і дрібна побутова техніка, гаджети і багато іншого.

Основні обов'язки і мета - забезпечення безперебійної роботи відділу сервісу. Витримка регламентованих термінів ремонту. Визначення збою в процесах, розробка нових бізнес-процесів, для налагодженої роботи сервісу.

  • Контроль виконання роботи відділу сервісу згідно поставлених термінів.
  • Організація процесу комунікації з клієнтом.
  • Забезпечення швидких і якісних рішень, для клієнта.
  • Створення інструментів взаємодії між сервісним центром і клієнтом.
  • Робота з відгуками, вирішення конфліктних ситуацій.
  • Робота з клієнтами В2В каналу (90% з усіх ремонтів, що надходять)
  • Підбір, адаптація та навчання нового персоналу відділу.
  • Курування співробітників Контакт-центру СЦ.
  • Проведення інвентаризацій за складами, пов'язаними з товарами клієнтів, та їх аналіз.
  • Комунікація з бухгалтерами клієнтів і закриття ремонтів, за допомогою зворотних накладних.
  • Звірки з корпоративними клієнтами по ремонтах і їх закриття
  • Активна взаємодія з відділами бухгалтерії, фінансистів і бухгалтерією клієнта.
  • Розробка нових бізнес-процесів і регламентів роботи сервісу і суміжних відділів, для поліпшення якості обслуговування і термінів.
  • Розробка планів стратегічних завдань на тривалий період.
  • Складання аналітики з ремонтів і продажів на ТОП-керівництво.
  • Доопрацювання звітності та написання нових звітів в облікових базах (як самостійно, так і спільно з IT-відділом).
  • Формування звітних презентацій.

Старший адміністратор відділу сервісу, адміністратор.

ТОВ "КТ Україна"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года 8 месяцев

07.2020 - 03.2023

Про компанію: ТМ "DNIPRO-M" - Електро- та акумуляторний і ручний інструмент, зварювальне обладнання та техніка для саду.

Основні обов'язки і мета - забезпечення безперебійної роботи відділу сервісу Центральної майстерні. Своєчасне забезпечення ЗІП, майстерень по сервісним центрам України.

  • Контроль виконання роботи операторів згідно поставлених термінів.
  • Підбір, адаптація та навчання нового персоналу відділу.
  • Постановка на прихід ТМЦ і ЗІП, прихід з Китаю.
  • Курування з адміністративної діяльності 32-х сервісних майстерень.
  • Допомога в роботі і паралельне навчання роботи в базі 1С і ERP майстрів СЦ.
  • Ведення і звірка залишків на складах: склад і розподіл за напрямком і матеріально відповідальною особою; склади центральної майстерні та підрозділів; склади сервісних центрів за фірмовими магазинами.
  • Контроль, виявлення та виправлення від'ємних залишків у базах.
  • Проведення інвентаризаційних описів.
  • Робота в базі 1С і ERP в напрямку роботи сервісної майстерні: видача ЗІП майстрам, заведення і ведення ремонтних робіт в базах.
  • Робота за напрямком Скарги від КП.
  • Встановлення зв'язку з Клієнтом, виявлення проблематики за зверненням споживача, перевірка інформації згідно звернення, залагодження звернення споживача.
  • Створення відправок перевізниками (Нова Пошта, ТЕКС, Укрпошта, АВД Транс, TURMAN EXPRESS).
  • Взаємодія з ТМ України щодо актуальності даних і ведення списків, для відправок ТМЦ і ЗІП.
  • Відвантаження відремонтованих інструментів згідно маршрутів, створення ТТН водіям на маршрути, друк і збірка маршрутних листів.
  • Надання запитуваної звітності.
  • Безперебійне виконання завдань по бізнес-процесам на щоденній основі, згідно поставлених термінів, для забезпечення роботи відділів сервісу України.
  • Взаємодія з іншими відділами в разі форс-мажорних обставин, для виконання завдання в терміни.

Керівник відділу продажів

ТОВ «ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС»

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

9 месяцев

10.2019 - 07.2020

Про компанію: "Директ Офис Сервис" є провідним постачальником офісних товарів та послуг у місті Дніпро та по всій Україні. Ми спеціалізуємось на наданні повного спектру продуктів та послуг для офісів, включаючи офісний папір, канцелярські товари та сервісне обслуговування.

Основні обов'язки і мета - забезпечення досягнення планових показників. Контроль роботи менеджерів з продажу, виконання ними планів з реалізації продукції; планування роботи відділу (ідеологія, цілі, завдання, мотивація).

  • Підтримка ефективних відносин між компанією і ключовими клієнтами.
  • Регулярне проведення моніторингу ринку, ведення обліку продажів
  • Підбір, адаптація та навчання співробітників
  • Контроль стану дебіторської та кредиторської заборгованостей клієнтів
  • Вирішення конфліктних ситуацій "клієнт-менеджер".
  • Створення клієнтської бази та координація її ведення, аналіз і структурування
  • Складання та надання всієї необхідної звітності.

Територіальний менеджер Запорізька, Дніпропетровська, Херсонська, Донецька область

ТОВ "БІЛДІ ГРУП"

Строительство

1 год 3 месяца

06.2018 - 09.2019

Про компанію: БІЛДІ ГРУП – дистриб'ютор сухих будівельних сумішей власного виробництва ТМ Coral, по гуртом і вроздріб. Власні виробничі потужності з контролем якості продукції на всіх етапах виробництва.

Основні обов'язки і мета - забезпечення досягнення планових показників. Розробка планів збуту в регіоні, програм зі збільшення обсягів збуту та координація їх виконання.

  • Забезпечення умов для досягнення планових показників діяльності підрозділу за обсягом продажів.
  • Підтримка ефективних відносин між компанією і ключовими клієнтами.
  • Регулярне проведення моніторингу ринку, ведення обліку продажів
  • Організація необхідних заходів щодо поліпшення діяльності компанії на ввіреній території.
  • Укладання тендерних договорів щодо забезпечення будівельними матеріалами об'єкти.

Територіальний менеджер Вінницька та Житомирська область

ТОВ "ДОЛФІ-УКРАЇНА"

Медицина и Здравоохранение

4 месяца

02.2018 - 06.2018

Про компанію: «Долфі-Україна» — одна з найбільших дистриб’юторських компаній в Україні. Компанія є офіційним представником 15 широко відомих та успішних брендів у сферах медичного обладнання та виробів медичного призначення. Торгових марок, як презервативів, гінекологічних тестів, глюкометрів, бандажної продукції, шприців і витратних товарів медичного напрямку, пластирів, БАДів та інших.

Основні обов'язки і мета - забезпечення досягнення планових показників. Розробка планів збуту в регіоні, програм зі збільшення обсягів збуту та координація їх виконання.

  • Забезпечення умов для досягнення планових показників діяльності підрозділу за обсягом продажів.
  • Підтримка ефективних відносин між компанією і ключовими клієнтами.
  • Регулярне проведення моніторингу ринку, ведення обліку продажів
  • Організація необхідних заходів щодо поліпшення діяльності компанії на ввіреній території.
  • Взаємо праця як з існуючими клієнтами, так і заключення договорів з новими клієнтами.

Керівник регіонального структурного підрозділу в м. Запоріжжя

ПАО «Юрия»

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 4 месяца

08.2016 - 12.2017

Про компанію: ПАТ «Юрія» - є виробником та займається реалізацією високоякісної молочної продукції ТМ «Волошкове поле» та ТМ "Хмельницька маслосирбаза", що дислокаційно розташована в місті Черкаси.

Основні обов'язки і мета - забезпечення досягнення планових показників та ефективна організація роботи підрозділу.

  • Організація та запуск нового регіонального структурного підрозділу в м. Запоріжжя.
  • Забезпечення умов для досягнення планових показників діяльності підрозділу за обсягом продажів
  • Виконання бюджетних показників.
  • Розвиток і підбір персоналу.
  • Планування, організація та контроль поточної діяльності підрозділу.
  • Вирішення питань: постачання, фінансування, обліку та звітності, здійснення комерційних питань.
  • Контроль виконання бухгалтерського обліку, розрахунків і звітності структурного підрозділу.
  • Контроль правил внутрішнього розпорядку.
  • Контроль і організація роботи підлеглого персоналу для досягнення поставлених цілей і завдань.
  • Забезпечення РСП кваліфікованими кадрами, своєчасна передача документів на прийом і звільнення співробітників, контроль дотримання трудової дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії та гігієни.
  • Розробка і затвердження посадових і робочих інструкцій співробітників, нормативних актів та інших процедур, які визначають взаємодію РСП з підприємством.
  • Контроль виконання співробітниками посадових обов'язків. У разі необхідності внесення змін до посадових і робочих інструкцій.
  • Контроль роботи логістики.

Супервайзер

ТОВ "ТД "Петра"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года 6 месяцев

02.2014 - 08.2016

Про компанію: ТОВ "ТД "Петра" - є одним із найбільших дистриб'юторів молочної продукції, твердих сирів та ковбасних виробів, в місті Запоріжжя та області. Має свої потужності з виробництва молочної продукції ТМ «Моліка» та твердих сирів ТМ «Моліс».

Основні обов'язки і мета:

  • Підбір, навчання, управління торговою командою.
  • Контроль і корекція роботи торгових представників.
  • Ведення звітної та аналітичної документації.
  • онтроль дебіторської заборгованості.
  • Аналіз частки ринку.
  • Ведення переговорів з мережевими і роздрібними клієнтами.
  • Розширення клієнтської бази, виконання плану продажів.

з лютого 2016 - паралельне виконання завдань НТО через збільшення проф. навантаження.

Менеджер з продажу

ТОВ "ТД "Петра"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 года 5 месяцев

09.2010 - 02.2014

травень 2013 - вересень 2013: робота курортна смт. Кирилівка

травень 2012 - вересень 2012: робота курортна смт. Кирилівка

Основні обов'язки і мета :

  • пошук нових клієнтів
  • ведення договірних відносин
  • планування продажів
  • контроль дебіторської заборгованості тощо
  • супровід продажів
  • проведення презентацій на ТТ
  • розширення асортименту та збільшення обсягів продажів
  • дослідження та аналіз ринку
  • вивчення асортиментної групи товару
  • контроль за документообігом (бонуси, акти звірок і взаєморозрахунків)
  • мерчендайзинг

Ключевая информация

  • Windows, MS Office, Excel - знання на середньому рівні аналітика, Internet - досвідчений користувач.
  • знання програм 1с7, 1с8, ERP, DeloPro, PowerBI.
  • Самостійне поглиблення знань по роботі з програмами та їх написанню.
  • великий досвід продажів, супроводу угод, підготовки документів.
  • проходження тренінгу: Компанія "Ефективні системи". Тренінг - "УПРАВЛІННЯ ОСОБИСТОЮ ЕФЕКТИВНІСТЮ" (2016), періодичне обов'язкове додаткове навчання з розвитку торгової команди, навчання і проходження тренінгів всередині компаній.

Училась в 1 заведении

Комерційний приватний університет" (ЗІДМУ)

облік і аудит

Запоріжжя, 2009

Дополнительная информация

Особисті якості

- цілеспрямована, амбітна, відповідальна, скрупульозна, вмію спілкуватися з людьми, досягаю поставленої мети, готова навчатися новим навичкам, мотивована на результат.

Свій розділ

Є водійські права категорії "В", можливі відрядження, наявність ПК.

Сімейний стан: цивільний шлюб, дітей немає.

Захоплення: читання книг: наукова література, література з проф. розвитку, самостійне додаткове навчання з системного адміністрування, професійне приготування їжі.

Олександра Андріївна

Керівник відділу за напрямками з продажу, сервісного обслуговування або посади аналітика.

Киев

Оболонский район, Печерский район, Подольский район, Шевченковский район

30 000 грн.

37 лет

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 2 месяца назад