Працював в 7 компаніях   18 років 6 місяців

FMCG, Медицина та Охорона здоров'я, Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Будівництво

Директор з маркетингу

Elfa Group - міжнародна виробнича група компаній, один із лідерів ринку косметики в Східній Європі

FMCG

2 роки 5 місяців

12.2021 - до теперішнього часу

  • стратегічний маркетинг
  • продакт та бренд-менеджмент
  • аналіз та дослідження ринку
  • ціноутворення та оптимізація собівартості продукції
  • розвиток експортних ринків збуту
  • розробка стратегії просування

Директор з маркетингу

INSPE (тимчасовий проект) - лідер ринку стоматологічного обладнання, інструментів та матеріалів

Медицина та Охорона здоров'я

11 місяців

01.2021 - 12.2021

  • стратегічний маркетинг
  • продакт-менеджмент
  • трейд-маркетинг
  • digital-маркетинг, e-commerce
  • ціноутворення
  • організація івентів

Директор з маркетингу

"Водостічні системи" - національний виробник №1 на ринку водостоків

Промисловість та Виробництво

2 роки

01.2019 - 01.2021

  • бренд-менеджмент
  • управління товарним асортиментом
  • аналітика та дослідження ринку
  • трейд-маркетинг
  • ціноутворення

Керівник департаменту нафтохімічної продукції

«BNH Ukraine» - один з лідерів на ринку нафтохімічної продукції та мінеральних добрив

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 3 місяці

09.2016 - 12.2018

  • стратегічне планування
  • управління товарним асортиментом
  • робота з VIP-клієнтами
  • ціноутворення
  • перемовини з постачальниками
  • управління відділами збуту та постачання, складом

Керівник департаменту маркетингу, керівник департаменту продажу

«Saint-Gobain» (ISOVER, Weber, VETONIT) - світовий лідер ринку будівельних матеріалів

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 років 1 місяць

08.2011 - 09.2016

  • розробка маркетингової стратегії та контроль за її виконанням
  • аналіз ринку: визначення долі ринку, конкурентний аналіз
  • аналіз структури споживання будівельних матеріалів
  • стратегічне (на основі оцінки цінової політики конкурентів і аналізу собівартості продукції, з урахуванням специфіки цільового сегмента) та операційне ціноутворення
  • управління департаментом маркетингу та департаментом продажу (в різний період часу)

Керівник відділу маркетингу

«Фомальгаут-Полімін» (ГК «Фомальгаут»)– національний виробник №1 на ринку будівельних сумішей

Будівництво

2 роки 7 місяців

12.2008 - 07.2011

  • розробка короткострокової маркетингової стратегії Компанії
  • розробка та контроль за виконанням маркетингового бюджету
  • розробка та реалізація плану трейд-маркетингових заходів
  • ціноутворення та комплекс заходів щодо оптимізації собівартості продукції
  • комунікації з VIP-клієнтами та маркетинговими підрядниками
  • координація торгового персоналу у регіонах щодо проведення маркетингових заходів
  • комплекс заходів щодо розробки та запуску нових продуктів на ринок
  • аналіз ефективності проведених заходів

Продакт-менеджер (будівельні суміші, монтажна піна та герметики)

«Henkel Bautechnic (Ceresit)» – лідер на ринку будівельних сумішей та хімії

Промисловість та Виробництво

2 роки 10 місяців

02.2006 - 12.2008

  • розробка маркетингової стратегії для продуктової категорії
  • складання річних планів продажів у розрізі продуктів
  • проведення кількісних та якісних досліджень ринку
  • управління товарним портфелем
  • ціноутворення
  • мерчандайзинг (торгове обладнання, POS-матеріали, оформлення місць продажу)
  • стимулювання продажів у каналах збуту та у місцях продажу (акції, бонусні схеми та спец.пропозиції)
  • координація роботи регіональних менеджерів та супервайзерів з питань проведення маркетингових заходів
  • підготовка звітів для центрального офісу в Австрії

Ключова інформація

Досвід роботи в лідируючих міжнародних та національних компаніях:

  • у сфері маркетингу та продажу - 18 років
  • управління маркетингом - 10 років
  • успішний досвід реалізації національних маркетингових проектів
  • побудова "з нуля" системи маркетингу та підрозділів маркетингу
  • успішний досвід виведення на внутрішній та зовнішні ринки брендів та окремих продуктових лінійок
  • маркетингова експертиза в каналах: B2B, B2C, B2B2C, DIY, FMCG, e-com.

Експертиза на ринках:

  • будівельні матеріали (будівельні суміші, утеплювачі, водостоки, піни та герметики, лакофарбова продукція) та інструменти
  • медичне та стоматологічне обладнання, інструменти та матеріали
  • косметичні засоби та побутова хімія
  • нафтохімія та полімери
  • світлі нафтопродукти
  • автомобільні шини та оливи
  • зарядні пристрої та акумулятори
  • енергоефективні системи та рішення

Географія: Україна, Польща, Румунія, країни Балтії, Молдова, Китай, Казахстан, Узбекистан, Киргизстан.

За запитом надам резюме з досягненнями.

Навчався в 3 закладах

Digital Marketing Institute (Ireland)

Digital Marketing

Київ, 2018

Національний технічний університет “КПІ”

Кафедра промислового маркетингу

Київ, 2004

Національний технічний університет “КПІ”

Факультет прикладної математики/ магістр з прикладної математики

Київ, 2002

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Digital Marketing

Киев, 2018

Digital Marketing Institute (Ireland), IMB Academy (UA)

Андрій

Директор з маркетингу

Київ

Готовий переїхати: Львів

46 років

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Оновлено 1 місяць тому