Працював в 16 компаніях   36 років 1 місяць

Нерухомість та Девелопмент, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво, Будівництво, Телекомунікації / Зв'язок

Операційний директор

ТОВ "Поділ-Рента"

Нерухомість та Девелопмент

3 роки

11.2021 - до теперішнього часу

  • Управління операційною діяльністю компанії
  • Розробка та впровадження стратегій оптимізації бізнес-процесів
  • Контроль за виконанням планів та досягненням цілей
  • Організація та координація роботи відділів компанії
  • Планування та управління бюджетом операційної діяльності
  • Вдосконалення та впровадження ефективних систем управління
  • Аналіз ефективності процесів та проектів
  • Вирішення технічних та організаційних питань
  • Забезпечення високого рівня якості продукції або послуг
  • Участь у розробці та впровадженні стратегічних ініціатив компанії
  • Комерційний директор

    ТОВ "Поділ-Рента"

    Нерухомість та Девелопмент

    1 рік 1 місяць

    10.2020 - 11.2021

    Перелік обов'язків на всіх місцях роботи на посаді комерційного директора:

    - контроль роботи відділу продажів, закупівель, маркетингу та логістики з метою збільшення обсягу продажів і частки ринку компанії в регіоні;

    - пошук потенційних покупців, укладення договорів на реалізацію продукції;

    - переговори від імені підприємства з контрагентами за господарськими та фінансовими угодами, укладення від імені підприємства господарських і фінансових договорів, забезпечення виконання договірних зобов'язань;

    - розроблення та складання поточних планів матеріально-технічного забезпечення та збуту продукції (продажу товарів, надання послуг), фінансових планів;

    - складання кошторисно-фінансової документації, звітів про виконання планів матеріально-технічного постачання, звітів зі збуту готової продукції, фінансової діяльності;

    - розгляд претензій споживачів, що надходять на підприємство, підготовка відповідей на пред'явлені позови, а також претензій клієнтам при порушенні ними умов договорів;

    - аналіз поточного стану підприємства;

    - розроблення стратегії розвитку підприємства, затвердження ключових моментів стратегії;

    - аналіз фінансових можливостей підприємства;

    - формування цінової політики, визначення політики продажів;

    - організація системи бюджетування, контроль виконання бюджету;

    - укладення міжнародних договорів на імпорт продукції;

    - робота з митними органами, брокерськими компаніями;

    - проведення експортно-імпортних операцій;

    - підбір персоналу, освітніх програм та розробка системі адаптації;

    - консультування менеджерів і фахівців з фінансового планування, збуту, продажу, контроль їхньої роботи;

    - навчання менеджерів з продажу стандартам продажів;

    - участь від імені підприємства в ярмарках, торгах, виставках з реклами та реалізації продукції.

    Директор підприємства

    ТОВ "Ремспецтранс-Україна"

    Автомобільна промисловість та Автобізнес

    3 роки 10 місяців

    11.2016 - 09.2020

    Перелік обов'язків на всіх місцях роботи на посаді директора підприємства:

    - організація та контроль діяльності підприємства;

    - управління виробничо-господарською та фінансово-економічною діяльністю підприємства;

    - здійснення оперативного керівництва співробітниками підприємства, оцінка ефективності роботи, оцінка ресурсів для виконання необхідного обсягу робіт, прийом і звільнення співробітників;

    - організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів, розвиток і вдосконалення виробництва, підвищення ефективності роботи підприємства;

    - забезпечення виконання підприємством усіх зобов'язань перед бюджетом, постачальниками, замовниками та кредиторами, включно з установами банків, а також господарських і трудових договорів (контрактів і бізнес-планів);

    - організація виробничо-господарської діяльності на основі широкого використання новітньої техніки і технології, прогресивних форм управління та організації праці, науково-обґрунтованих нормативів матеріальних, фінансових і трудових витрат, вивчення кон'юнктури ринку і передового досвіду (вітчизняного та зарубіжного);

    - забезпечення підприємства кваліфікованими кадрами, раціональне використання і розвиток їхніх професійних знань і досвіду, створення безпечних і сприятливих для життя і здоров'я умов праці, дотримання вимог законодавства про охорону здоров'я та навколишнього середовища;

    - забезпечення дотримання законності в діяльності підприємства та здійсненні його господарсько-економічних зв'язків, використання правових засобів для фінансового управління і функціонування в ринкових умовах, зміцнення договірної та фінансової дисципліни, регулювання соціально-трудових відносин, забезпечення інвестиційної привабливості підприємства з метою підтримання і розширення масштабів підприємницької діяльності;

    - контроль роботи відділу продажів, відділу реалізації та маркетингу і редакції з метою збільшення обсягу продажів і частки ринку компанії в регіоні;

    - захист майнових інтересів у суді, арбітражі, органах державної влади та управління;

    - розгляд претензій споживачів, що надходять на підприємство, підготовка відповідей на пред'явлені позови, а також претензій клієнтам при порушенні ними умов договорів;

    - навчання менеджерів з продажу стандартам продажів;

    - формування цінової політики, визначення політики продажів;

    - пошук потенційних покупців, укладення договорів на реалізацію продукції;

    - організація системи бюджетування, контроль виконання бюджету;

    - укладення міжнародних договорів на імпорт продукції;

    - робота з митними органами, брокерськими компаніями;

    - проведення експортно-імпортних операцій;

    - організація і проведення ревізій фінансово-господарської діяльності підприємства;

    - визначення облікової та податкової політики.

    Директор підприємства

    ТОВ "ПВУ"Будтехмаш"

    Автомобільна промисловість та Автобізнес

    4 роки 3 місяці

    07.2012 - 10.2016

    Комерційний директор

    ТОВ "ЮТЛ-Партнер-КВ"

    Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

    1 рік 6 місяців

    10.2010 - 04.2012

    Директор

    ФОП Александров О.Г.

    Автомобільна промисловість та Автобізнес

    2 роки 4 місяці

    05.2008 - 09.2010

    Фінансовий директор

    ТОВ "Алеко"

    Промисловість та Виробництво

    3 роки

    04.2005 - 04.2008

    - налагодження обліку фінансів, управління ризиками, проведення планування, підготовка звітів для прийняття управлінських рішень;

    - організація системи бюджетування, контроль виконання бюджету;

    - контроль роботи бухгалтерії, фінансового та планового відділів;

    - формування цінової політики, податкове планування та мінімізація оподаткування;

    - визначення облікової та податкової політики;

    - управління грошовими потоками, робота з банками, кредитними відділами банків;

    - контроль за фінансовими та економічними показниками діяльності підприємства, витрачанням фінансових коштів;

    - складання кошторисно-фінансової документації, звітів про виконання планів матеріально-технічного постачання, звітів зі збуту готової продукції, фінансової діяльності;

    - організація і проведення ревізій фінансово-господарської діяльності підприємства.

    Директор підприємства

    ТОВ "Екобетон-Україна"

    Будівництво

    1 рік 6 місяців

    10.2003 - 04.2005

    Головний бухгалтер

    Корпорація "Укрреставрація", ЗАТ "КМСНРПВМ"

    Будівництво

    1 рік 8 місяців

    02.2002 - 10.2003

    Начальник будівельної дільниці

    Корпорація "Укрреставрація", ЗАТ "КМСНРПВМ"

    Будівництво

    1 рік 4 місяці

    10.2000 - 02.2002

    Генеральний директор

    ТОВ "ЭОС"

    Будівництво

    1 рік 3 місяці

    07.1999 - 10.2000

    Головний бухгалтер

    ТОВ "ЭОС"

    Будівництво

    7 місяців

    12.1998 - 07.1999

    Головний бухгалтер

    ТОВ "Стромакс-Крим",

    Будівництво

    3 роки 2 місяці

    10.1995 - 12.1998

    Бухгалтер

    ТОВ "Стромакс-Крим"

    Будівництво

    6 місяців

    04.1995 - 10.1995

    Водій

    ТОВ "Стромакс-Крим"

    Будівництво

    2 роки 5 місяців

    10.1992 - 03.1995

    Столяр

    Ялтинська Кіностудія

    Телекомунікації / Зв'язок

    4 роки

    09.1988 - 09.1992

    Ключова інформація

    Загальна інформація:

    - організація та загальне керівництво підприємством;

    - організація виробництва від постачання сировини до реалізації продукції;

    - великий досвід управління колективом на різних рівнях;

    - досвід роботи бухгалтером, головним бухгалтером, аудитором, головним економістом, керівником виробництва, фінансовим директором, комерційним директором, директором;

    - різнобічний досвід в оптимізації бізнес-процесів компаній;

    - великий досвід організаційної діагностики та оптимізації;

    - досвід кризового менеджменту.

    Особисті якості.

    Ключові якості: ініціативність, чесність, проактивність, готовність оперативно приймати радикальні рішення і брати на себе відповідальність, комунікабельність, аналітика, робота в команді.

    Структурований, орієнтований на виконання результату в поставлені терміни управлінець, який вміє правильно розставляти акценти і пріоритети. Відмінний організатор з великим досвідом роботи в різних колективах. Кожне поставлене завдання сприймається як виклик, власна позиція і внутрішній стрижень, своя особиста думка з кожного вирішуваного питання, завжди готовий відстоювати свою точку зору. __________

    Вітаю.

    Все життя був пов'язаний з виробництвом, працював у будівництві. Брав участь у запуску з нуля заводів і технологічних ліній з випуску будматеріалів - бетон товарний, блоки фундаментні, пінобетон, блоки стінові керамзітобетонні, перегородкові, цегла, цегла облицювальна, плитка гранітна (з відходів каменедроблення). Також запускав виробництва з виготовлення бітумної мастики для влаштування без рулонної покрівлі.

    Надалі керував цими підприємствами, виводив вироби на ринок, здійснював пошук замовників, забезпечував продажі та виконання робіт на об'єктах.

    Паралельно, у 2000 - 2010 роках співпрацював з Корпорацією "Укрреставрація". Проводили реставрацію, включно з посиленням фундаментів наявних будівель вдавлюваними палями, виконували роботи з влаштування буронабивних і буроін'єкційних паль. Також здійснювали посилення стін будівель горизонтальними палями. Деякі об'єкти - "Будинок Городецького" ("Будинок з Химерами") адміністрації президента України, "Трапезна" Києво-Могилянської академії, Бессарабський квартал, "Мистецький Арсенал" та Залізничний вокзал у Києві. Контролював хід виконання робіт, вів усю відповідну документацію, безпосередньо спілкувався з технаглядом.

    Керував підприємствами і виробництвами, які здійснювали крупно вузлову зборку, переобладнання, сервісне обслуговування і ремонт спецтехніки - вантажні автомобілі, навантажувачі, крани-маніпулятори, екскаватори. Приклад - купувався вантажний автомобіль, на нього виготовлявся і встановлювався надрамнік та кузов для перевезення металобрухту, монтувався кран-маніпулятор. Також ці підприємства здійснювали продаж самої спецтехніки, запчастин до неї та надання техніки в оренду.

    Зараз працюю у сфері комерційної нерухомості.

    З повагою, Олександр.

    Навчався в 3 закладах

    Київський Національний Університет Будівництва та Архітектури (КНУБА/КІБІ) (Київ, Україна)

    "Менеджер організацій в будівництві", будівельний факультет. Диплом спеціаліста КВ № 32540969

    Київ, 2007

    Навчальний центр Міністерства Статистики України (м.Ялта, Україна, АР Крим)

    Бухгалтер промисловості. Диплом № 0767

    Ялта, Крим, 1995

    Ялтинський морський порт

    Матрос-моторист 2-го класу

    Ялта, Крим, 1988

    Додаткова інформація

    Наукова діяльність.

    Освоєння нових технологій виробництва оздоблювальних і легких конструкційних матеріалів. Кілька патентів України в інноваційній діяльності.

    Олександр

    Керівник підприємства

    Київ

    70 000 грн.

    53 роки

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Оновлено 2 години тому