Працювала в 4 компаніях 9 років 8 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, Енергетика та Енергоносії, Будівництво
Офіс-адміністратор
ТОВ "Акорд Груп"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 1 місяць
07.2021 - 08.2022
• ведення та контроль графіку роботи співробітників;
• контроль та забезпечення роботи офісу;
• ведення кадрового діловодства
• взаємодія з кур'єрськими службами, поштовим відділенням;
• організація питань, пов'язаних з канцелярією та життєдіяльністю офісу, приймання та розподіл вхідних дзвінків, листів, організація відряджень;
• допомога бухгалтеру (виписка первинних документів, акти звірок з покупцями, введення номенклатури, розблокування податкових накладних),
• підготовка договорів, тендерної документації;
• пошук інформації та інші доручення керівника
Продавець продовольчих товарів
ТОВ "Персонал Преміум"
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 8 місяців
11.2019 - 07.2021
Офіс-менеджер
ТОВ "Капітал Енерго"
Енергетика та Енергоносії
5 років 9 місяців
11.2012 - 08.2018
- ведення документообігу в компанії
- ведення та контроль графіку роботи співробітників;
- контроль та забезпечення роботи офісу;
- ведення кадрового діловодства
- взаємодія з кур'єрськими службами, поштовим відділенням;
- організація питань, пов'язаних з канцелярією та життєдіяльністю офіса, приймання та розподіл вхідних дзвінків, листів, організація відряджень;
- допомога бухгалтеру (виписка первинних документів, списання матеріалів, списання палива, акти звірок з покупцями та постачальниками);
- підготовка тендерної документації;
- допомога керівнику з організації зустрічей, пошук інформації та інші доручення керівника.
Менеджер з адміністративної діяльності
ТОВ "Ліфтмонтаж"
Будівництво
1 рік
11.2011 - 11.2012
- ведення документообігу в компанії
- ведення та контроль графіку роботи співробітників;
- контроль та забезпечення роботи офісу;
- ведення кадрового діловодства (особисті справи, табель);
- взаємодія з кур'єрськими службами, поштовим відділенням;
- організація питань, пов'язаних з канцелярією та потребами офісу, приймання та розподіл вхідних дзвінків, листів організація відряджень; ведення архіву Компанії;
- пошук інформації та інші доручення керівника
Ключова інформація
Бухгалтерський облік, програмний пакет Microsoft, підбір персоналу, підготовка тендерної документації, підготовка договорів.
Навчалась в 1 закладі
Киевский национальный университет строительства и архитектуры
Городское строительство и хазяйство
Киев, 2009
Володіє мовами
Англійська
базовий
Курси, тренінги, сертифікати
Бухгалтерский учет
Оксана
Оксана
Офіс-менеджер, помічник бухгалтера
Бровари
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 6 днів тому