Працювала в 5 компаніях   14 років 7 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво, Послуги для населення - інше, Інше

Офіс-менеджер

Девісан, ТОВ

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

10 місяців

06.2023 - 04.2024

1,Знання нового товару: господарська група товарів, побутова безфосфатна хімія, обладнання для трц готелів та офісів,

2,Додавала новий товар на сайт. Фото, опис, характеристики.

3, Робота з маркетплейсами, Обробляла замовлення клієнтів - інстаграм, тік ток, пром юа, розетка, наш сайт,

4, Допомога бухгалтеру в переміщенні товарів, створювала картки контрагентів нові, зміна цін в 1с. Акти звірки з контрагентами, створювала замовлення клієнтів в 1с, Видатковіі накладні - ставила товар на відвантаження, роздруковувала пакет документів для відвантаження, робила Маршрутний лист та ттн Eсxel, Word. сканер, прінтер,

5,Замовлення канцтоварів та води в офіс. Виконування інших доручень керівництва.

6. Кореспонденція Вхідна. Вихідна. Кабінет нової пошти. Укрпошта кабінет.

Касир підприємства, менеджер

Інпак ТОВ

Промисловість та Виробництво

1 рік 4 місяці

06.2021 - 10.2022

Досягнення:Основні обов"язки:Робота з документами (РРО, КК, ПКО,РКО, Z-отчет)Робота з грошима: гривня. Dors 800 счетчик для денег. Видача зарплат. Авансові звіти. Видаткові накладні. Рахунки. Відправлення в Excel звітів. Робота в Word Робота з ксероксом, прінтером, сканером та іншою офісною технікою. Работа в EDIN системе Робота 1С 8,2 бухгалтерія. Опрацьовувала закази покупців через Інтернет магазин компанії в 1С, та збирала супровідні документи. Повний супровід товарів до доставки покупцю

Администратор-кассир

Музей Медуз

Послуги для населення - інше

5 місяців

06.2020 - 11.2020

1, Денежно - кассовые операции

2, Заказ товара в магазин музея по просьбе продавца

3, отвечать за канцтовары и общую атмосферу

4, отвечать на звонки клиентов

Менеджер по работе с клиентами

Поверкаплюс

Інше

3 місяці

11.2019 - 02.2020

Работа с клиентами в офисе и по телефону.

Консультация клиентов.

Работа с документами.

Работа в СRМ системе

Заказ канцтоваров в офис

кассир предприятия

Степ Корпорейшн

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

11 років 4 місяці

05.2008 - 09.2019

Основні обов"язки:

  1. Робота з документами 1С 8,3 (РРО, КК, ПКО,РКО, Z-отчет) Авансові звіти

  2. Робота з грошима: доллари, євро, гривня. Dors 800

  3. Відправлення в Excel звітів. Робота в Word

  4. Робота з ксероксом та іншою офісною технікою.

  5. Консультація клієнтів

Ключова інформація

ПК Excel, Word, почта, ксерокс, прінтер. СКАНЕР 1С 8.2. 1С bas

Робота з закупвлями канцтоварів і обладнняя в офіс. Контроль клінінга в офісі.

Консультування клієнтів по телефону та в офісі

РЕДАГУВАННЯ САЙТУ КОМПАНІЇ. РОБОТА З МАРКЕТПЛЕЙСАМИ

Робота в СRМ системі.

Навчалась в 1 закладі

ПТУ

сборщик электронной аппаратуры

Киев, 1996

Володіє мовами

Англійська

базовий

Курси, тренінги, сертифікати

секретарь

Киев, 2005

  1. С 7,7, 8,3, мини-атс. ксерокс, принтер, Excel, Word

Продавец-кассир

Киев, 1998

Академия труда и социальных отношений

Додаткова інформація

Увлечения и интересы

Особисті якості: Прагну навчатись новому. Маю велике бажання працювати у стабільній надійній компанії. Охайна, відповідальна, комунікабельна. Дітей не маю.

Завідома тимчасову роботу без офіційного працевлаштування не пропонувати!

Живу метро Святошин

Інна

Адміністратор, офіс-менеджер

Київ

20 000 грн.

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 6 годин тому