Работала в 5 компаниях 14 лет 7 месяцев
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Промышленность и Производство, Услуги для населения - другое, Другое
Офіс-менеджер
Девісан, ТОВ
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
10 месяцев
06.2023 - 04.2024
1,Знання нового товару: господарська група товарів, побутова безфосфатна хімія, обладнання для трц готелів та офісів,
2,Додавала новий товар на сайт. Фото, опис, характеристики.
3, Робота з маркетплейсами, Обробляла замовлення клієнтів - інстаграм, тік ток, пром юа, розетка, наш сайт,
4, Допомога бухгалтеру в переміщенні товарів, створювала картки контрагентів нові, зміна цін в 1с. Акти звірки з контрагентами, створювала замовлення клієнтів в 1с, Видатковіі накладні - ставила товар на відвантаження, роздруковувала пакет документів для відвантаження, робила Маршрутний лист та ттн Eсxel, Word. сканер, прінтер,
5,Замовлення канцтоварів та води в офіс. Виконування інших доручень керівництва.
6. Кореспонденція Вхідна. Вихідна. Кабінет нової пошти. Укрпошта кабінет.
Касир підприємства, менеджер
Інпак ТОВ
Промышленность и Производство
1 год 4 месяца
06.2021 - 10.2022
Досягнення:Основні обов"язки:Робота з документами (РРО, КК, ПКО,РКО, Z-отчет)Робота з грошима: гривня. Dors 800 счетчик для денег. Видача зарплат. Авансові звіти. Видаткові накладні. Рахунки. Відправлення в Excel звітів. Робота в Word Робота з ксероксом, прінтером, сканером та іншою офісною технікою. Работа в EDIN системе Робота 1С 8,2 бухгалтерія. Опрацьовувала закази покупців через Інтернет магазин компанії в 1С, та збирала супровідні документи. Повний супровід товарів до доставки покупцю
Администратор-кассир
Музей Медуз
Услуги для населения - другое
5 месяцев
06.2020 - 11.2020
1, Денежно - кассовые операции
2, Заказ товара в магазин музея по просьбе продавца
3, отвечать за канцтовары и общую атмосферу
4, отвечать на звонки клиентов
Менеджер по работе с клиентами
Поверкаплюс
Другое
3 месяца
11.2019 - 02.2020
Работа с клиентами в офисе и по телефону.
Консультация клиентов.
Работа с документами.
Работа в СRМ системе
Заказ канцтоваров в офис
кассир предприятия
Степ Корпорейшн
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
11 лет 4 месяца
05.2008 - 09.2019
Основні обов"язки:
Робота з документами 1С 8,3 (РРО, КК, ПКО,РКО, Z-отчет) Авансові звіти
Робота з грошима: доллари, євро, гривня. Dors 800
Відправлення в Excel звітів. Робота в Word
Робота з ксероксом та іншою офісною технікою.
Консультація клієнтів
Ключевая информация
ПК Excel, Word, почта, ксерокс, прінтер. СКАНЕР 1С 8.2. 1С bas
Робота з закупвлями канцтоварів і обладнняя в офіс. Контроль клінінга в офісі.
Консультування клієнтів по телефону та в офісі
РЕДАГУВАННЯ САЙТУ КОМПАНІЇ. РОБОТА З МАРКЕТПЛЕЙСАМИ
Робота в СRМ системі.
Училась в 1 заведении
ПТУ
сборщик электронной аппаратуры
Киев, 1996
Владеет языками
Английский
базовый
Курсы, тренинги, сертификаты
секретарь
- С 7,7, 8,3, мини-атс. ксерокс, принтер, Excel, Word
Продавец-кассир
Академия труда и социальных отношений
Дополнительная информация
Увлечения и интересы
Особисті якості: Прагну навчатись новому. Маю велике бажання працювати у стабільній надійній компанії. Охайна, відповідальна, комунікабельна. Дітей не маю.
Завідома тимчасову роботу без офіційного працевлаштування не пропонувати!
Живу метро Святошин
Інна
Інна
Адміністратор, офіс-менеджер
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 3 часа назад