Працював в 5 компаніях   11 років 7 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, FMCG, Консалтинг / Аудит

Kомерційний директор

Деймос.ком

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 6 місяців

03.2021 - до теперішнього часу

("Сирне Королівство" імпорт сирів з Голландії та реалізація у різних каналах: національні мережі, роздріб, дистриб'ютори, B2B, B2C, виробництво;)

  • Запуск бізнесу B2B з нуля;
  • Сформовано системну базу клієнтів (національні мережі, спеціалізовані, роздрібні, виробництво, гурт);
  • Укладено нові контракти з голландськими та іспанськими виробниками; Виконання плану PL, CF, бюджетування, маржа;
  • Досягнення поставлених фінансових цілий, валового прибутку та рентабельності;
  • Постійне зростання валового прибутку на 30% від попереднього року.
  • Оптимізація логістики та зниження витрат на 20% завдяки укладеним договорам з перевізниками.

Визначення стратегії, тактики та планування комерційної діяльності збуту та закупівлі; Контроль ключових показників P&L, Cash Flow (обсяг продажів, чистий прибуток та маржа); Аналітична робота функціонування та ініціатив з оптимізації витрат; Ведення переговорів на різних рівнях, підписання контрактів з локальними та національними мережами, логістичними компаніями та постачальниками; Організація роботи, навчання, запровадження та контроль виконання ключових показників за напрямом діяльності: закупівлі ЗЕД, продажі, склад, логістика, бухгалтерія, юридичний відділ; Оцінка можливих ризиків, оптимізація бізнес-процесів; Забезпечення постійної комунікації між структурними підрозділами Компанії; Формування цінової та асортиментної політики компанії; Проведення трейд-маркетингових заходів; Аналіз поточних ринкових тенденцій;

Директор ТД

«Малороганський молочний завод»

FMCG

1 рік 1 місяць

02.2020 - 03.2021

  • Структурування бізнес-процесів (всередині підрозділу, взаємодія з іншими підрозділами);
  • Перевиконання планів продажу;
  • Систематизація та збільшення клієнтської бази, обсягів продажу +20%;
  • Оптимізація процесів в 1С, в результаті чого скоротився час на обробку замовлення на 15%
  • Запуск нового продукту на ринок;

Розробка та реалізація ефективної стратегії продажів по Україні, B2B включаючи роздрібні мережі, виробництво, кондитерські компанії, та дистриб’юторів; Планування та впровадження маркетингових заходів для підтримки продажів; Управління відділом продажу: формування бізнес-процесів, постановка та контроль оперативних завдань, розробка системи мотивації з KPI, оцінка ефективності роботи; Аналіз потреб клієнтів для формування асортиментного портфелю; Тісна комунікація з виробництвом; Контроль ціноутворення та формування цінової політики. Проведення переговорів з потенційними партнерами та врегулювання претензій щодо якості продукції.

Керівник проекту

Financial & Business Intelligence

Консалтинг / Аудит

6 місяців

04.2019 - 10.2019

  • Сформовано два бізнес-напрями;
  • Впроваджено новий підхід взаємодії з клієнтами;
  • Збільшення клієнтської бази на 15% та чистого прибутку на 20%, створено road map;
  • Систематизація та структурування поточних процесів;

Аудит поточного стану справ компанії, виявлення проблемних зон, впровадження та структурування бізнес-процесів, необхідних для ефективної реалізації проектів (всередині підрозділу та з іншими бізнес-підрозділами); Управління процесами, що до збільшення ефективності діяльності підприємства. Переговори із першими особами компаній; Формування команди проектних менеджерів та їх помічників, координація процесів комунікацій з Клієнтами.;

Директор

Файний Фрукт ТМ "Фрут Тайм"

FMCG

1 рік 7 місяців

09.2017 - 04.2019

(Продаж екзотичних фруктів, овочів та салатів у сегмент HoReCa) www.fruit-time.ua

  • Реорганізація всіх підрозділів, як результат підвищення ефективності роботи.
  • Вибудовано бізнес-процеси компанії, що включають ефективну організацію всіх підрозділів (склад, логістика, закупівля, бухгалтерія).
  • Виконання планового % за маржою та чистим прибутком.
  • Розширення бази клієнтів на 50%.
  • Збільшення обсягу продажів більш ніж на 300%.
  • Повне погашення простроченої кредиторської заборгованості.
  • Сформовано ефективну команду відділу продажів, яка забезпечила досягнення ключових бізнес-цілей.Виведення компанії до рентабельного рівня за 3 місяці.

Адміністративне та операційне управління компанією; Розробка та реалізація стратегії бізнесу, вибудовування системної роботи між бізнес-підрозділами та всередині них; Розробка та реалізація тактики щодо збільшення товарообігу та прибутку; Розробка та затвердження бюджету на рік/місяць, оптимізація та контроль витратної частини, контроль місячних показників PNL, щоденний аналіз ключових показників результативності підрозділів (маржа, валовий прибуток, списання, витрати на логістику, термін виконання замовлень); Розробка системи мотивації для досягнення цілей компанії; Контроль стану дебіторської та кредиторської заборгованості; Підбір та навчання персоналу, формування високоефективної команди;

Керівник напряму, Національний менеджер, Регіональний директор

Бердянські ковбаси

FMCG

4 роки 7 місяців

11.2012 - 06.2017

Регіональний директор ТОВ Бердянські Ковбаси FMCG м. Одеса та Одеська обл. (Оптова та роздрібна реалізація всіх категорій ковбасних виробів та м'ясних делікатесів) 3 роки 2 місяця 10.12 — 11.15 ТМ "Бердянська рибка", (Рибопереробний підрозділ, бакалія) з 11.2015 по 06.2017

  • Створено та розвинуто філіал компанії з нуля, забезпечивши комплексну структуру збуту через відділи продажів, логістики, бухгалтерії та складу.
  • Підключено нових дистриб’юторів, як результат розширення ринку збуту і збільшення обсягів продажів на 15%, досягнувши 40 тон продукції на місяць.
  • Виконання планових показників маржі та чистого прибутку завдяки ефективній реалізації бізнес-стратегії і оптимізації процесів.
  • Формування ціноутворення, моніторинг цінової політики, проведення маркетингових заходів;
  • Знижено витрати підприємства на закупівлю сировини на 30%;
  • Організовано безперебійне виробництво (з командою близько 80 співробітників);
  • Оптимізовано процеси та знижено собівартість продукції;
  • Розширено покриття представленості продукції, підключено нових дистриб’юторів;
  • Збільшено продажів на 40%;
  • Підключено нові канали збуту та впроваджено інтернет-ресурс;
  • Реалізація ТМ “Бердянська рибка” складала від 500,000 до 600,000 банок на місяць (консерви, виробництво фаршу з риби, в’яленої та солоної риба, продаж сировини).

Моніторинг ринку, пошук та укладання договорів з рибодобувними компаніями; Системний розвиток продаж м’ясних та рибних консервів по Україні; Претензійна робота з постачальниками та контроль проведення розрахунків за цими претензіями; Контроль виробничого процесу та реалізаціі продукціі (дистриб’ютори, B2B, фірмовий роздріб B2C, національні мережі, ЗСУ); Формування ціноутворення, моніторинг цінової політики, проведення маркетингових заходів.

Введення продукції ТМ “Бердянські Ковбаси” на ринок м. Одеса та Одеської області з нуля до 40 тон на місячній основі.Створення філії компанії з нуля та розвиток ключових підрозділів: продажу, логістики, бухгалтерії, склад.Адміністративне та операційне управління філією, включаючи розробку та реалізацію бізнес-стратегії.Розробка та впровадження тактики для збільшення товарообігу та прибутку.Формування активної клієнтської бази з понад 700 клієнтів.

Ключова інформація

  • Досвід управління та керівництва фінансово-економічною, комерційною та операційною діяльністю компанії (на посадах виконавчий, комерційний директор та національний, регіональний менеджер);
  • Управління та реорганізація відділів продажу, закупівлі, бухгалтерії, транспортної та складської логістики, кол-центру (штат понад 55 працівників).
  • Розробка та впровадження системи мотивації KPI (матеріальної та нематеріальної) для всіх підрозділів компанії;
  • Успішний досвід закупівлі та реалізації продукції за різними каналами збуту: національні мережі, HoReCa, роздріб, дистриб'ютори, B2B, B2C, виробництво;
  • Розробка стратегії та тактики розвитку компанії, оптимізація та управління бізнес процесами компанії, підрозділів, розробка структури основного бюджету підприємства і окремих підрозділів контроль за виконанням бюджетів, ціноутворення, робота з PNL,CF, АВС аналіз;
  • Навички проведення переговорів на різних рівнях;
  • Відмінні організаторські та управлінські навички, вміння мотивувати та вести за собою команду; вибудовування системної роботи, персоналу. Системне та аналітичне мислення, орієнтація на результат, вміння працювати у рамках багатозадачності;

Навчався в 1 закладі

Бердянський державний педагогічний університет

Економічний факультет, економіст, маркетинг та менеджмент Магістр

Бердянськ, 2005

Володіє мовами

Англійська

середній

intermedia

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

TradeMasterGroup Food@NonFood

Київ, 2022

TradeMasterGroup Food@NonFood

Київ, 2021

Food Specialties Trade Fair Top 100 in Food@Beverages in Netherlands

Утрехт, Нідерланди, 2021

Бізнес Концентрат 3.0

Київ, 2018

Бізнес Концентрат 2.0

Київ, 2017

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

•    20 років стажу водіння

Комп'ютерні навички

Досвідчений користувач ПК:  1С 7.7 і 8.3, пакет MS Office (Word, Excel, PowerPoint)  Досвід роботи з CRM - Бітрекс 24, amoCRM

Особисті якості

• Системне та аналітичне мислення, відмінні комунікативні навички, стресостійкість, не конфліктність. • Розуміння особистої відповідальності та відповідальності кожного члена команди; • Орієнтованість на результат/досягнення цілей (внутрішня мотивація на результат). Концептуальність мислення; • Адаптивність (здатність керувати змінами/гнучкість).; • Здатність до саморозвитку. Активність (ініціативність)

Захоплення та інтереси

Хобі: спорт - велосипед, біг, більярд, читання.

Ігор

Виконавчий, Операційний, Комерційний директор

Київ

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 тиждень тому