Працював в 10 компаніях   22 роки

FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Охорона та Безпека

Директор з розвитку

ТОВ ПРО100 КАВА

FMCG

1 рік 9 місяців

07.2023 - до теперішнього часу


Ключові завдання:
• Організація, координація (планування, управління, контроль, розвиток) роботи торгового відділу, торгових агентів.
• Якісне формування маршрутів ТА.
• Завдання для ТА.
• Спільне відвідування ТТ.
• Щоденне та щотижневе проведення зборів з ТА.
• Контроль дебіторської заборгованості ТА.
• Пошук нових ТМ.
• Пошук нових територій для розвитку АКБ.
• Ведення переговорів та укладення договорів з постачальниками та VIP-клієнтами.
• Аналіз термінів придатності на складах.
• Контроль над знижками та бонусами.
• Проведення акцій, презентацій (розробка акцій, підбиття підсумків).
• Звіти перед постачальниками.
• Переговори з територіальними та регіональними менеджерами.
• Навчання торгового відділу.
Результати:
• Зростання обсягів продажів у 2022, 2023 та 2025 рр.
• Робота з новими VIP-клієнтами (опт – Павленко, Амік, Кармазь, мережі – Світавнок, Україночка).
• Розвиток нових територій: м. Новомиколаївка та район, смт Камишеваха та район, м. Покровське, Вільнянський район.
• Успішне покриття нових територій, приріст по АКБ.
• Розширення торгового відділу на 2 ТА.
• Оптимізована структура та робота відділу продажу.
• Розроблена та впроваджена нова презентація компанії ТОВ ПРО100КАВА з метою підключення нових виробників та ТМ.
• Підключено до роботи нові та ключові ТМ: кава Лавацца, Юнга, чаї: Хейліс, Ділмах, Едемс, Хвилинка, Магік, За Динамо, Дольче, Карпатський чай, бакалія: Чемпіон тощо.

Комерційний директор

Ольшанський С.М., ФЛП

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

6 місяців

12.2022 - 06.2023


Ключові завдання:
• Керував роботою з підключення мереж, оптовиків і дистриб’юторів каналу збуту продукції FMCG, забезпечував її злагоджену роботу та контроль.
• Забезпечував виконання завдань і цілей компанії.
• Робота з контрагентами: Сільпо, Новус, Ашан, Сокар, Варіатор, Мега Маркет, Варус, Фора, Міда тощо.
• Постійна розробка та ведення переговорів із мережами, компаніями, контрагентами, оптовиками, експортерами та виробниками щодо співпраці.
• Організація, координація та контроль навчання торгового персоналу. Спільні візити (ЛПР у мережах, начальник відділу продажів, супервайзер і торговий представник) у торгові точки для аналізу потреб у розвитку, виявлення «проблемних зон», відпрацювання закріплених навичок із наданням зворотного зв’язку.
• Контроль формування оптимальних замовлень від контрагентів, відпускних цін.
• Контроль дебіторської заборгованості, повернень продукції відповідно до встановлених норм і політики компанії. Робота над зменшенням дебіторської заборгованості, вирішення питань із «проблемними клієнтами» щодо погашення боргів.
• Аналіз, систематизація та контроль звітності, що надається контрагентами.
• Пошук нових можливостей для розвитку території, збільшення обсягів продажів із поданням пропозицій директору компанії.
• Проведення переговорів і укладання договорів із VIP-клієнтами.
• Аналіз і контроль націнки на товар.
• Проведення акцій (розробка акцій), презентацій.
• Робота на складі комірником, вантажником.
• Контроль залишків і термінів придатності продукції на складі.
• Робота водієм-експедитором із розвезення товару та доставки готової продукції з виробництва.
Результати:
• Відкрито та запущено нових контрагентів: Фора, Ківіт мережі «Міда» і «Гіппо».
• Підготовлена та впроваджена нова система націнки продукції.
• Створено та впроваджено нову презентацію компанії та ТМ Famberry для залучення нових контрагентів.

Територіальний менеджер

Роял Фрут Гарден Ист

FMCG

1 рік 2 місяці

10.2020 - 12.2021

Ключові завдання:
• Керував роботою та підключенням дистриб’юторів каналу збуту продукції FMCG, забезпечував її злагоджену роботу та контроль.
• Забезпечував виконання завдань і цілей компанії.
• Аналіз і оновлення стратегії продажів компанії в каналах FMCG.
• Виконання плану продажів компанії.
• Робота з контрагентами (Бердянськ, Запоріжжя, Маріуполь, Мелітополь, Нікополь, Пологи, Енергодар).
• Постійна розробка та проведення переговорів із компаніями, контрагентами щодо співпраці.
• Постановка та розподіл цілей контрагентам щодо планів продажів.
• Постійний аудит території згідно зі стандартами компанії (представленість продукції в торгових точках клієнтів, якість обслуговування, частота відвідувань точок, мерчандайзинг тощо) із зворотним зв’язком.
• Контроль формування оптимальних замовлень від контрагентів, відпускних цін.
• Контроль дебіторської заборгованості, повернень продукції, робота з проблемними клієнтами.
• Організація та контроль маркетингових і рекламних заходів компанії в регіоні.
• Аналіз, систематизація та контроль звітності, що надається контрагентами.
• Пошук нових можливостей для розвитку території, збільшення обсягів продажів.
• Проведення зборів із торговими агентами та супервайзерами.
• Ведення переговорів і укладання договорів із VIP-клієнтами.
Результати:
• Збільшено обсяги продажів у Маріуполі, Мелітополі, Бердянську, Запоріжжі.
• Відкрито нових контрагентів у Пологах, Мелітополі, Запоріжжі.
• Підготовлена та впроваджена нова система мотивації торгового персоналу контрагентів.
• Розроблена та впроваджена комерційна політика контрагентів.

Комерційний директор

ТОВ Бар ком

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 8 місяців

09.2015 - 05.2018

Ключові завдання:
• Керував роботою зі створення дистриб'юторської мережі збуту продукції FMCG, В2В, забезпечував її злагоджену роботу та контроль.
• Організовував і контролював роботу підпорядкованих підрозділів.
• Забезпечував виконання завдань і цілей діяльності компанії.
• Організовував виробничо-господарську діяльність.
• Аналізував та оновлював стратегію продажів компанії в каналах FMCG, В2В.
• Виконання плану продажів відповідно до фінансових планів компанії.
• Розробка та впровадження цінової політики та політики продажів.
• Розробка та контроль за логістично-складським напрямом.
• Управління компанією, команда: Київ (30), Вінниця (70), Одеса (70), Дніпро (60), Павлоград (20), Запоріжжя (50).
• Постійна розробка та проведення переговорів із виробниками та великими компаніями щодо співпраці.
Результати:
• Зростання обсягів продажів у Вінниці, Одесі, Дніпрі, Запоріжжі, Павлограді до 2016-2017 років.
• Зростання валового прибутку.
• Запущено новий канал збуту у Вінниці, Дніпрі, Запоріжжі, Одесі та В2В.
• Відкрито та запущено нові підрозділи в Одесі, Павлограді, Києві.
• Розроблено комерційну політику компанії.
• Підготовлено та затверджено на всіх рівнях стратегію роботи компанії у всіх каналах.
• Оптимізовано структуру відділів продажів, логістики, складської логістики.
• Підготовлено та впроваджено нову систему мотивації персоналу.
• Оптимізовано та скорочено витрати за всіма напрямами.

Директор філії

ТОВ Бар ком

FMCG

3 роки 7 місяців

02.2012 - 09.2015

Ключові завдання:
• Участь у плануванні продажів, бюджетуванні, ціновій політиці, розвитку регіону.
• Постановка і розподіл цілей торговому персоналу щодо планів продажів, контроль їх виконання.
• Організація, мотивація, координація виконання планових показників торговим персоналом відповідно до цілей і завдань. Аналіз виконання поставлених завдань, оцінка результатів.
• Організація, координація та контроль навчання торгового персоналу. Спільні візити (менеджер із продажів і супервайзер, територіальний менеджер і територіальний торговий представник) у торгові точки з метою аналізу потреб у розвитку, виявлення "проблемних зон", відпрацювання закріплених навичок із обов'язковим наданням зворотнього зв'язку.
• Постійний аудит території відповідно до стандартів компанії (представленість продукції у точках клієнтів, спілкування з ЛПР щодо характеристики торгового персоналу, якості обслуговування, частоти відвідувань точок клієнтів, мерчандайзинг тощо) із обов'язковим зворотним зв'язком.
• Контроль формування оптимальних замовлень за всіма каналами збуту в регіоні, відпускних цін.
• Контроль за дебіторською заборгованістю, поверненням продукції відповідно до встановлених норм і умов політики Компанії.
• Робота над зменшенням дебіторської заборгованості, вирішення питань із «проблемними клієнтами» щодо погашення боргів.
• Організація та контроль проведення маркетингових і рекламних заходів компанії по регіону в цілому, забезпечення менеджерів з продажу, територіального менеджера рекламними матеріалами.
• Аналіз, систематизація та контроль звітності, наданої менеджерами з продажу, територіальним менеджером.
• Пошук нових можливостей для розвитку території, збільшення обсягів продажів, підвищення рівня націнки, прибутковості компанії, покращення роботи персоналу з обов'язковим наданням цих пропозицій регіональному менеджеру.
• Контроль запланованого рівня кількісного покриття та якісної представленості по регіону в цілому.
• Організація та контроль якісного вивезення товару по м. Запоріжжя та Запорізькій області.
• Організація роботи філії – офісу, складу, логістики.
Результати:
• Зростання обсягів продажів у 2013, 2014 рр.
• Запущено новий канал дистрибуції.
• Управління новим каналом збуту продукції.
• Розроблена комерційна політика підрозділу.
• Оптимізована структура відділу продажів, логістики, складської логістики.
• Підготовлена та впроваджена нова ефективна система мотивації персоналу, яка згодом була затверджена по всій Україні.
• Оптимізовані та скорочені витрати за всіма напрямками.

Начальник відділу продажу

ТОВ Бар ком

FMCG

3 місяці

11.2011 - 02.2012

Ключові завдання:
• Організація, координація (планування, управління, контроль) роботи торгового відділу, супервайзерів, торгових агентів, операторів, складу
• Якісне формування маршрутів ТА
• Завдання для СВ і ТА
• Спільне відвідування ТТ
• Щотижневе проведення зборів з ТА і СВ
• Аналіз сторчеків постачальників, мерчендайзерів і виставлення по них завдань
• Контроль дебіторської заборгованості ТА
• Проведення переговорів і укладання договорів з VIP-клієнтами
• Аналіз залишків, термінів придатності та браку на складах
• Контроль над знижками та бонусами
• Робота з оптом
• Проведення акцій, презентацій (прописування акцій, підбиття підсумків)
• Звіти перед постачальниками
• Переговори з регіональними-територіальними менеджерами
Результати:
• Зростання обсягів продажів.
• Робота з новим каналом збуту продукції.
• Розроблена комерційна політика підрозділу.
• Оптимізована структура відділу продажів.
• Побудова роботи відділу продажів з нуля.
• Досягнення високих результатів в обсязі продажів і представленості по Україні.
• Успішне покриття нових територій.
• Розширений торговий відділ.

Директор по продажам

Торгова компанія Альпіна ФОП Коріняк А.І.

FMCG

2 роки 7 місяців

09.2008 - 04.2011

Ключові завдання:
• Організація, координація (планування, управління, контроль) роботи торгового відділу, супервайзерів, торгових агентів, мерчандайзерів, операторів, складу.
• Якісне формування маршрутів ТА.
• Завдання для СВ і ТА.
• Спільне відвідування ТТ.
• Щотижневе проведення зборів з ТА і СВ.
• Аналіз сторчеків постачальників, мерчендайзерів і виставлення по них завдань.
• Контроль дебіторської заборгованості ТА і постачальників.
• Пошук нових ТМ.
• Проведення переговорів і укладання договорів з постачальниками та VIP-клієнтами.
• Формування замовлень для постачальників.
• Аналіз залишків, термінів придатності та браку на складах.
• Контроль роботи складу.
• Аналіз і контроль націнки на товар.
• Контроль над знижками та бонусами.
• Робота з оптом.
• Проведення акцій, презентацій (прописування акцій, підбиття підсумків).
• Звіти перед постачальниками.
• Переговори з територіальними, регіональними, найіональними менеджерами.
Результати:
• Зростання обсягів продажів у 2008, 2009, 2010рр..
• Робота з новим каналом збуту продукції.
• Розроблена комерційна політика підрозділу.
• Оптимізована структура і робота відділу продажів, складу.
• Якісна робота з оптом.
• Успішне покриття нових територій.
• Початок роботи з новими і ключовими ТМ.

Супервайзер

Торгова компанія Альпіна ФОП Руденко А.О.

FMCG

4 роки

09.2004 - 09.2008

Ключові завдання:
• Організація, координація (планування, управління, контроль) роботи торгового відділу, торгових агентів, мерчендайзерів
Результати:
• За показники в роботі підвищили до директора з продажу.

Менеджер по продажам

Торгова компанія Альпіна ФОП Руденко А.О.

FMCG

1 рік 5 місяців

04.2003 - 09.2004

Ключові завдання:
• Продаж товару, мерчендайзинг
Результати:
• За показники в роботі підвищили до супервайзера

Оперуповноважений, старший оперуповноважений, слідчий, дізнавач.

УМВС Украіни в Запорізькій області

Охорона та Безпека

3 роки 7 місяців

06.1999 - 01.2003

Ключові завдання:
• Розкриття, розслідування уголовних справ, попередження злочинів, робота з особовим складом.
Результати:
• Показав якість роботи і перевівся з Вільнянського РВ МВС України у Запорізькій області до обласного управляння МВС України у Запорізькій області.
• Підвищення по званню до старшого лейтенанта, підвищення по службі з оперуповноваженого до старшого оперуповноваженого.

Ключова інформація

Особисті якості:
• Комунікабельність
• Гнучкість
• Стресостійкість
• Надійність
• Енергійність
• Амбітність
• Командний гравець
• Вміння досягати поставленої мети
• Висока особиста відповідальність за доручену справу
• Якісна робота з діловими документами
• Постійна робота над підвищенням свого професійного рівня
• Створення згуртованого колективу, ведення планомірної роботи
• Якісний вибір співробітників.
Особисті тренінги:
• Кроки торгового візиту.
• Якісна робота з дебіторською заборгованістю. Шляхи вирішення питань із неплатниками.
• Коммандоутворюючий тренінг.
• Проведення презентацій.
• Стимулювання підлеглих.

Навчався в 2 закладах

Запорізький Юридичний інститут УМВС України у Запорізькій області

Спеціалізація – правознавство Кваліфікація – спеціаліст юрист

2001

Запорізький Юридичний інститут УМВС України у Запорізькій області

Спеціалізація – правоохоронна діяльність Кваліфікація – молодший спеціаліст юрист

1999

Володіє мовами

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

«Командоутворення»

2011

Польовий тренінг у Криму.

«Нематеріальна мотивація персоналу»

2011

«Лідерство. Вироблення лідерських якостей»

2010

Перемога над комплексами та страхами у продажах»

2010

«Командна робота. Навчання персоналу»

2009

«Етапи та техніка торговельного візиту. Якісний відбір та навчання персоналу»

2006

«Основи ефективних продаж»

2005

«Основи взаємодії з клієнтами»

2004

Додаткова інформація

Дополнительная информация:

Склад родини: 1. Дружина– Латиш Наталія Олексіївна 1980р.н. 2. Дочка – Латиш Катерина Олександрівна 2003р.н. 3. Дочка - Латиш Олена Олександрівна 2009р.н. Додаткова інформація: • Посвідчення водія категорії «А», «В», «С» (стаж водіння з 1997р.) • Працюю з наступними комп'ютерними програмами – Word, Excel, PowerPoint 1С-підприємство. • Досвід відкриття магазину з нуля з подальшою його роботою. Контроль всіх напрямків діяльності магазину. Особисті якості: • Комунікабельність • Гнучкість • Стресостійкість • Надійність • Енергійність • Амбітність • Командний гравець • Вміння досягати поставленої мети • Висока особиста відповідальність за доручену справу • Якісна робота з діловими документами • Постійна робота над підвищенням свого професійного рівня • Створення згуртованого колективу, ведення планомірної роботи • Якісний вибір співробітників.

Олександр

Комерційний директор, директор філіалу, начальник відділу продаж, регіональний менеджер.

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Запоріжжя

60 000 грн.

45 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 6 днів тому