Працював в 9 компаніях   17 років 5 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Будівництво, АПК (Агропромисловий комплекс), Послуги для бізнесу - інше

Головний економіст

Стан Комплект

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

6 місяців

09.2023 - 03.2024

- підготовка та формування управлінських звітів компанії;

- участь у розробці та затвердженні основних економічних показників роботи компанії;

- участь у розрахунках показників ефективності інвестиційних проектів;

- розрахунок планової рентабельності угод на реалізацію товарів та послуг;

- консолідація, формування та узгодження Бюджету компанії;

- контроль виконання планових показників ЦФВ;

- інші поточні задачі керівника підприємства.

Начальник планово-економічного відділу

ТОВ "Унітех"

Будівництво

5 років 4 місяці

06.2018 - 10.2023

- управління планово - економічним відділом;

- аналіз основних показників діяльності підприємства;

- підготовка звітів (P&L, CF, BS) та рекомендацій щодо подальшого використання ресурсів компанії;

- здійснення оперативного контролю використання ресурсів компанії;

- розробка та впровадження методів підвищення ефективності контролю та обліку використання ресурсів компанії;

- участь у складанні бюджетів компанії, їх консолідація;

- участь у розробці та впровадженні управлінського обліку;- аналіз ефективності використання ресурсів підприємства;

- аналіз ефективності роботи підрозділів підприємства;

- участь у впровадженні 1С 8.3

Начальник відділу збуту

ДП "Чайка"

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 6 місяців

02.2016 - 08.2017

- управління відділом, вирішення поточних питань;

- участь у стратегічному плануванні в частині виробництва та реалізації власної продукції компанії;

- аналіз основних показників результатів роботи каналів збуту та, у випадку їх суттєвого відхилення від планових, вживання заходів для приведення їх у відповідність до планових;

- визначення та постановка задач менеджерам відділу та контроль їх виконання;

- координація та узгодження дій, сприяння у вирішенні складних питань, котрі виникають на шляху товарів від виробництва до споживача;

- вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами компанії пов'язаних з реалізацією продукції;

- налагодження та підтримка взаємодії з суміжними підрозділами компанії;

- оперативна робота з клієнтами компанії категорії «А»

- налагодження та підтримка відносин з партнерами або органами, що сприяють ефективній роботі відділу;

- визначення інструментарію та подання пропозицій керівництву для забезпечення ним співробітників відділу для можливості виконання своїх обов'язків;

- подання звітності керівництву за встановленим в компанії внутрішнім регламентом.

Економіст з фінансової роботи та аналізу господарської діяльності

ТОВ "Агроскоп"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 10 місяців

03.2012 - 01.2014

- аналіз основних показників діяльності підприємства;

- підготовка звітів (P&L, CF, BS) та рекомендацій щодо подальшого використання ресурсів компанії;

- здійснення оперативного контролю використання ресурсів компанії;

- розробка та впровадження методів підвищення ефективності контролю та обліку використання ресурсів компанії;

- участь у складанні бюджетів компанії, їх консолідація;

- участь у розробці та впровадженні управлінського обліку;

- аналіз ефективності використання ресурсів підприємства;

- аналіз ефективності роботи підрозділів підприємства;

Менеджер проекту

ТОВ "Беніш Джі Пі еС Україна"

Послуги для бізнесу - інше

1 рік 3 місяці

07.2009 - 10.2010

- активна работа по підвищенню рівня продаж та установок систем;

- аналіз можливих ризиків та оцінка успішності проектів;- економічне обгрунтування проекту;

- координація роботи менеджерів та взаємодія всіх учасників проекту;

- планування ресурсів, необхідних для досягнення цілей проектів;

- проведення переговорів, підписання договорів з постачальниками;

- подготовка звітів та рекомендацій з подальшого розвитку компанії;

- моніторинг діяльності конкурентів;

- проведення переговорів, встановлення та розвиток ділових відносин з клієнтами, проведення презентацій, надання повної інформації про продукти;

- оформлення необхідної документації по угодам;

- контроль дебіторської заборгованості;

- участь у прийняті тактичних та стратегічних рішень роботи компанії.

Фінансовий управляючий

ТОВ "Поліграфспектр"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

6 місяців

09.2008 - 03.2009

- аналіз системи економічних показників роботи підприємства (філіалів), визначення шляхів підвищення їх ефективності;

- організація управлінського та бухгалтерського обліку;

- організація, контроль і аналіз фінансової звітності підрозділів підприємства;

- консолідація та надання звітів в центральний офіс;

- розподіл та контроль грошових засобів на підзвітній території;

- бюджетування та податкове планування;

- робота з ДЗ;

- оперативне управління підприємством та його ресурсами;

- взаємодія з фінансовими структурами для отримання кредитних ресурсів;

- оптимізація організаційної структури;

- розподіл обов'язків персоналу;

- упорядкування комунікацій всередині підприємства та документообігу;

- прийняття рішень організаційного характеру;

- налагодження відносин з клієнтами та партнерами компанії.

Фінансовий директор

ТОВ "Аттіс"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 8 місяців

09.2005 - 05.2008

- участь в стратегічному плануванні діяльності компанії;

- аналіз системи економічних показників роботи підприємства, визначення шляхів підвищення їх ефективності;

- впровадження та організація управлінського обліку в 1С УТП;

- бюджетування та податкове планування;

- взаємодія з фінансовими установами для залучення кредитних ресурсів;

- оптимізація ОСУ;

- впорядкування комунікацій всередині підприємства та документообігу;

- проведення переговорів з контрагентами підприємства;

- організація та участь у виставках, семінарах і т.і..;

- ЗЕД.

Заступник директора

ТОВ "Кефей"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 2 місяці

06.2004 - 08.2005

- активна, безпосередня участь у створенні підприємства (з «0»);

- створення ОСУ;

- оперативне управління;

- впровадження управлінського обліку;

- підбір, навчання персоналу;

- налагодження комунікацій всередині підприємства та документообіг;

- управління грошовими засобами;

- проведення переговорів з клієнтами, постачальниками, складання та підписання угод;

- ЗЕД.

Менеджер відділу ЗЕД

ТОВ "Версія"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 4 місяці

04.2002 - 08.2005

- визначення та забезпечення компанії поточними товарними запасами;

- аналіз та прогнозування продажів, кон'юнктури ринку;

- контроль планування закупок;

- пошук та вивчення нових видів продукції вивід їх на ринок України;

- організація проведення виставок та презентацій, семінарів;

- проведення перемовин з партнерами;

- тісна взаємодія з відділом логістики та іншими структурними відділами підприємства.

Навчався в 1 закладі

Вінницький інститут регіональної економіки та управління

Економіки/менеджмент організації

Вінниця, 2001

Олексій

Керівник

Вінниця

Готовий переїхати: Київ

52 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 дні тому