Працювала в 6 компаніях   8 років 9 місяців

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Транспорт та Логістика

провідний менеджер з продажу (державний сектор)

ЛІГА ЗАКОН

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

7 місяців

03.2024 - до теперішнього часу

- пошук нових клієнтів по холодній базі, формування власної бази потенційних клієнтів;
- обробка вхідних лідів;
- проведення переговорів та зустрічей з клієнтами;
- презентація продукту онлайн/офлайн
- консультація клієнтів по продукту, супровід;
- оформлення договорів, рахунків (складання, підготовка до тендерної закупівлі, відправка, внесення інформації в SRM), контроль виконання і оплати;
- аналітика та збір інформації для покращення продукту, виявлення багів;
- участь у нарадах по плануванню прибутку;

Керівник АЗС

ОККО Драйв

Автомобільна промисловість та Автобізнес

1 рік 7 місяців

03.2023 - до теперішнього часу

- організація безперервної роботи АЗС (забезпечення основними засобами, витратними матеріалами, покращення зовнішнього вигляду, чистота та порядок на об'єкті, замовлення рекламних матеріалів, відповідність стандартів компанії тощо)
- організація роботи персоналу (побудова графіку роботи, прийом/звільнення/переведення персоналу, організація відпусток, допомога на інших об'єктах, проведення співбесід та відбір персоналу)
- адаптація та навчання персоналу (введення в курс справи, знайомство з сферою надання послуг, навчання специфіки роботи на об'єкті, на щоденній основі наставництво зі стажорами/сталими працівниками щодо роботи по алгоритму з клієнтами)
- мотивація персоналу та підтримка виконання планів продажу (на щоденній основі проведення 5ти-хвилинок на яких мотивується персонал та обумовлюється план на день та способи досягнення цілей на день)
- робота з продажами АЗС (побудова викладки товарів хот-кафе згідно аналітики попередніх продажів, донесення інформації до персоналу та побудови алгоритму роботи)
- контроль роботи працівників ( контроль виконання поставлених завдань, контроль роботи з клієнтами)
- контроль ризикових груп (контроль обліку палива, закриття змін, обігу товару на АЗС, контроль безпеки на азс)

Приватний підприємець

Кав'ярня

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

5 місяців

06.2022 - 11.2022

- пошук приміщення та ведення документації стосовно роботи об'єкту (аналіз ринку конкурентів, створення паспорту об'єкту, заключення договору з орендодавцем та ведення надалі діалогу з ним)
- створення бренду та робота з рекламою (створення логотипу, рекламних матеріалів, робота з промоакціями)
- організація обладнання та іміджу (ремонт приміщення, замовлення меблів та обладнання, деталей декору)
- організація роботи з постачальниками (замовлення продукції, пошук кращих рішень, облік документації)
- організація роботи кав'ярні (робота з якістю продукції, якістю кави, навчання персоналу з приготування продукції, графік роботи персоналу)
- робота з продажами та допродажем, надання якісного сервісу з обслуговування клієнтів
- підтримка життєдіяльності об'єкту (забезпечення витратними матеріалами, покращення зовнішнього вигляду та стану)

Керівник мережі відділень

Джаст Ін

Транспорт та Логістика

2 роки 6 місяців

09.2019 - 03.2022

- контроль роботи відділень та операторів згідно стандартів компанії;
- щоденне відвідання відділень, внутрішній аудит та перевірка знань операторів;
- своєчасне виконання поставлених завдань від безпосереднього керівника;
- щоденний контроль своєчасного відкриття/закриття відділень;
- підбір персонала (співбесіда + оформлення)
- Аналіз роботи відділень (розгляд скарг від клієнтів, аналіз показників середньої кількості оформлення накладних та розгляд рентабельності відділення);
- робота з результатами таємного покупця;
- обробка звітів та покращення показників мережі;
- забезпечення безперервної роботи відділень (замовлення ТМЦ та розподіл по відділенням мережі, контроль роботи техніки на відділеннях та виклик спеціалістів для усунення неполадок);
- робота оператором на відділенні за необхідністю (прийом/видача вантажу, ведення касової документації, робота з касою, оформлення документів);
- пошук кращих локаций для відкриття нових відділень (аналіз місця, прогноз рентабельності, заключення договору з орендодавцем);
-заохочення нових клієнтів, заключення договорів з новими контрагентами.

Адміністратор офісу

ALD Automotive Ukraine

Транспорт та Логістика

4 місяці

04.2019 - 08.2019

- Робота з вхідною/вихідною кореспонденцією (розподіл між відповідальними співробітниками, контроль підпису, відправлення службою доставки);
- Ведення ділового листування та телефонних переговорів;
- Зустріч гостей офісу, супровід, консультації;
- Підготовка до зборів та нарад (контроль готовності приміщення, наявність необхідних матеріалів, сповіщення працівників)
- Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення витратних матеріалів, кава/чай, вода; контроль прибирання; контроль справності техніки);
- Внутрішня комунікація зі співробітниками офісу (організації заходів, вітання з днем народження)

Оператор поштового відділення

Нова Пошта

Транспорт та Логістика

3 роки 6 місяців

09.2015 - 03.2019

- виконання стандартів обслуговування;
- оформлення товарно-транспортних документів;
- прийом/видача відправлень клієнтам;
- проведення розрахунково-касових операцій з клієнтами;
- ведення касової дисципліни;
- вирішення не стандартних ситуацій з клієнтами та між відділеннями;
- підтримка порядку на робочому місці.

Ключова інформація

Microsoft Excel, Microsoft Word, Підбір персоналу, Windows, 1C, Кадри, CRM

Навчалась в 2 закладах

Одеська національна академія зв'язку ім. О.С. Попова

Менеджмент

Київ, 2017

МВПУ зв'язку м.Києва

Адміністратор, секретар керівника, діловодство

Київ, 2014

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

рідна

Додаткова інформація

посвідчення водія

категорія В з 2017 року

Марина

керівник відділу, регіональний менеджер

Київ

35 000 грн.

29 років

повна зайнятість

Оновлено 2 місяці тому