Працював в 6 компаніях 2 роки 11 місяців
IT
C++ developer(Freelance)
GasterLab
IT
6 місяців
05.2024 - до теперішнього часу
Skills: C++, CMAKE, Clang, MSVC, Unreal Engine, OpenGL, Assembler x86, SDL3, VCPKG, Conan, UML
- Ongoing game projects
- Created SDL3 game development project using CMake that compatible with Clang, MSVC compilers
- Used VCPKG and Conan to add packages for a project
- Created an object-oriented library to streamline OpenGL development
- Created PlantUML diagram to more easily design SDL3 project
C++ Game Developer(Contract)
Exists
IT
4 місяці
12.2023 - 04.2024
Skills: C++, Blueprints, GAS, Modular Game Feature, Animations, UI, Perforce, PCG, Houdini
- Integrated complex game features and mechanics
- Optimized Perforce repository organization for smoother collaboration
- Designed and implemented AI-driven gameplay mechanics
- Developed a Houdini and PCG pipeline for procedurally generated content
- Programmed backend services in Unreal Engine to interface with a Python server and frontend
C++ Game Developer(Contract)
UKRAINE GTA
IT
3 місяці
09.2023 - 12.2023
Skills: C++, Blueprints, Lyra Framework, GAS, Common UI, Buoyancy, Water, Modular Game Features, Network/Replication
- Implemented gameplay attributes: Health, Stamina, Food, Oxygen using GAS
- Developed water physics for swimming and boating, utilizing UE Buoyancy
- Created a fully functional inventory UI system
- Ensured multiplayer compatibility across various features
C++ Game Developer(Contract)
Kreonit
IT
3 місяці
06.2023 - 09.2023
Skills: C++, Blueprints, AnimBP, UE Physics, Networking/Replication, Blender
- Built a playable demo game from scratch with a focus on physics-based gameplay
- AnimBP from Blender to Unreal
- Created realistic bow and arrow mechanics with accurate physics simulation
- Implemented multiplayer compatibility for various gameplay features
Unity Developer
Skycoin
IT
6 місяців
04.2022 - 10.2022
Skills: C#, Entity Component System
- Engineered a collision system from scratch for accurate physics interactions
- Implemented an Entity Component System (ECS) for scalable game architecture
Junior Unity Developer
Nanoreality
IT
10 місяців
07.2021 - 05.2022
Skills: C#, Zenject
- Improved MVC code design, enhancing maintainability and scalability
- Developed new game mechanics that expanded gameplay possibilities
Ключова інформація
C++
C#
Python
CMake
Unreal Engine
Unity
Math
Linear Algebra
HTTP
Networking
SQL
JSON
XML
Linux
Git
Perforce
Trello
Jira
Agile
Team Player
Fast Learner
Listening
Problem solving
Навчався в 1 закладі
ACADEMICIAN Y.BUGAY INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND TECHNICAL UNIVERSITY
Computer Software Engineering
Kyiv, 2022
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
GitHub: https://github.com/Windings-Lab
Anton
Anton
C++ developer
Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому