Працював в 1 компанії   1 рік

IT

Back end developer

ФОП

IT

11 місяців

03.2022 - 02.2023

Розробка ігрової геймплейної бібліотеки на C#.
Портування Unity гри з Windows на Android.

Ключова інформація

*****Зв'язок телеграм або пошта*****


Досвід з мов програмування

  • Впевнено володію мовами програмування C++, C#, Python, JavaScript (базові знання).
  • Вмію працювати у середовищах Rider, CLion, Visual Studio, Qt Creator
  • Працював з бібліотеками/фреймворками С++:
    • Вмію писати скрипти для автоматизації збірки проєктів за допомогою CMake.
    • Asio/Beast - створював серверно-клієнтий додаток HTTP і застосував шифрування даних за допомогою SSL сертифікату. Тому також знаю як застосувати сертифікати шифрування.
    • Qt Framework - опанував UI класи, працював з коннекторами до БД (MySQL, SQLite), використовував Http модуль та шифрування, мову розмітки QML
    • Працював з коннектором MySQL С/С++ при створенні особистого проекту.
    • Для додатків писав тест кейси та performance analysis за допомогою Google Test та Benchmark.
  • Працював з бібліотеками/фреймворками С#:
    • Писав додатки на базі WinForms .NET Framework
    • Підключав MSSQL Server та MySQL до додатків на WinForms
    • Маю досвід з Entity Framework, Dapper

Працював з Unity

Розробив геймплейний модуль (бібліотеку) під назвою "Пошагова генерація матчу" в ігровому футбольному симуляторі, де потрібно було зробити симуляцію матчу на основі існуючих даних гравців. Гравці в свою чергу, можуть травмуватись, отримати жовту/червону картки. Даний модуль використовував JSON для поведінки матчу.

Також розроблював API сутностей на SQLite та EntityFramework для гри.

Маю досвід з порту ігор на Android/IOS.

Працювавши з Unity Editor, вмію писати кастомний інтерфейс для розробників/дизайнерів.

Працював з Unreal Engine 4/5

  • Розумію архітектуру двигуна, взаємодію між С++ та Blueprints.
  • Вмію створювати ігрові та editor плагіни.
  • Цікавлюсь source кодом двигуна.
  • Працював з Physics, Sound, UI (UMG), DataTables, DataAssets.
  • Зробив тестові завдання (проєкти на github):
    • Завдання №1 (CameraSwitcher), розробити перемикання між ігровим персонажем та існуючим масивом камер. При натисканні клавіші, ігрова камера повинна переключитись до нової камери.
    • Завдання №2 (ResizeableMap), розробити UI карту миру яка підтримує зум та відображення позицій ігрових персонажів. При натисканні, створюється новий персонаж. При утриманні точки, можливо перемістити ігрового персонажа на нове місце на карті.

На даний момент вивчаю геймплейні модулі та структури даних.

Досвід з графіки

  • Вмію працювати із інструментом Blender
  • Маю досвід у Photoshop. Також є сертифікат
  • Є базові навички в розробці шейдерів GLSL, HLSL. Цікавився створенням Compute Shaders.

Особливості

  • Дуже пильно ставлюсь до роботи
  • Цікавлюсь новинами в IT індустрії та геймдеві
  • Поглибленно вивчаю нові інструментарії, технології та API і також можу запропонувати нові ідеї для проєктів, якщо дозволять =)
  • Вмію збирати ПК і розуміюсь в залізі
  • У вільний час граю в ігри або вивчаю щось нове, як повезе

Навчався в 2 закладах

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Комп'ютерні науки (Інформаційні технології )

Київ, 2025

Боярський фаховий коледж НУБіП України

Інформаційні технології, Комп'ютерні Науки

Боярка, 2023

Володіє мовами

Англійська

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Advanced Programming in C++

Боярка, 2022

During the Cisco Networking Academy® course, administered by the undersigned instructor, the student has studied the following skills: templates, STL sequential and associative containers,  modifying and non-modifying STL algorithms,  sorting STL operations,  STL merge operations,  STL utilities and functional library,  STL Advanced I/O.

Introduction to Cybersecurity

Боярка, 2022

https://www.credly.com/badges/6a488ae6-daeb-49de-a45d-bc7c3adc7861/public_url

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Додаткова інформація

Прочитані книги

  • Ефективний і сучасний С++: 42 рекомендації щодо використання C++11 і C++14 - Скотт Мейерс.

Ілля Валерійович

Програміст C++

Київ

20 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому