Працював в 1 компанії 1 рік
IT
Back end developer
ФОП
IT
11 місяців
03.2022 - 02.2023
Портування Unity гри з Windows на Android.
Ключова інформація
Досвід з мов програмування
- Впевнено володію мовами програмування C++, C#, Python, JavaScript (базові знання).
- Вмію працювати у середовищах Rider, CLion, Visual Studio, Qt Creator
- Працював з бібліотеками/фреймворками С++:
- Вмію писати скрипти для автоматизації збірки проєктів за допомогою CMake.
- Asio/Beast - створював серверно-клієнтий додаток HTTP і застосував шифрування даних за допомогою SSL сертифікату. Тому також знаю як застосувати сертифікати шифрування.
- Qt Framework - опанував UI класи, працював з коннекторами до БД (MySQL, SQLite), використовував Http модуль та шифрування, мову розмітки QML
- Працював з коннектором MySQL С/С++ при створенні особистого проекту.
- Для додатків писав тест кейси та performance analysis за допомогою Google Test та Benchmark.
- Працював з бібліотеками/фреймворками С#:
- Писав додатки на базі WinForms .NET Framework
- Підключав MSSQL Server та MySQL до додатків на WinForms
- Маю досвід з Entity Framework, Dapper
Працював з Unity
Розробив геймплейний модуль (бібліотеку) під назвою "Пошагова генерація матчу" в ігровому футбольному симуляторі, де потрібно було зробити симуляцію матчу на основі існуючих даних гравців. Гравці в свою чергу, можуть травмуватись, отримати жовту/червону картки. Даний модуль використовував JSON для поведінки матчу.
Також розроблював API сутностей на SQLite та EntityFramework для гри.
Маю досвід з порту ігор на Android/IOS.
Працювавши з Unity Editor, вмію писати кастомний інтерфейс для розробників/дизайнерів.
Працював з Unreal Engine 4/5
- Розумію архітектуру двигуна, взаємодію між С++ та Blueprints.
- Вмію створювати ігрові та editor плагіни.
- Цікавлюсь source кодом двигуна.
- Працював з Physics, Sound, UI (UMG), DataTables, DataAssets.
- Зробив тестові завдання (проєкти на github):
- Завдання №1 (CameraSwitcher), розробити перемикання між ігровим персонажем та існуючим масивом камер. При натисканні клавіші, ігрова камера повинна переключитись до нової камери.
- Завдання №2 (ResizeableMap), розробити UI карту миру яка підтримує зум та відображення позицій ігрових персонажів. При натисканні, створюється новий персонаж. При утриманні точки, можливо перемістити ігрового персонажа на нове місце на карті.
На даний момент вивчаю геймплейні модулі та структури даних.
Досвід з графіки
- Вмію працювати із інструментом Blender.
- Маю досвід у Photoshop. Також є сертифікат.
- Є базові навички в розробці шейдерів GLSL, HLSL. Цікавився створенням Compute Shaders.
Особливості
- Дуже пильно ставлюсь до роботи.
- Цікавлюсь новинами в IT індустрії та геймдеві.
- Поглибленно вивчаю нові інструментарії, технології та API і також можу запропонувати нові ідеї для проєктів.
- Вмію збирати ПК і розуміюсь в залізі.
Навчався в 2 закладах
Національний університет біоресурсів і природокористування України
Комп'ютерні науки (Інформаційні технології )
Київ, 2025
Боярський фаховий коледж НУБіП України
Інформаційні технології, Комп'ютерні Науки
Боярка, 2023
Володіє мовами
Англійська
середній
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Advanced Programming in C++
During the Cisco Networking Academy® course, administered by the undersigned instructor, the student has studied the following skills: templates, STL sequential and associative containers, modifying and non-modifying STL algorithms, sorting STL operations, STL merge operations, STL utilities and functional library, STL Advanced I/O.
Introduction to Cybersecurity
https://www.credly.com/badges/6a488ae6-daeb-49de-a45d-bc7c3adc7861/public_url
Додаткова інформація
Прочитані книги
Ефективний і сучасний С++: 42 рекомендації щодо використання C++11 і C++14 - Скотт Мейерс.
Ілля Валерійович
Ілля Валерійович
Програміст C++
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота
Оновлено 1 тиждень тому