Работала в 3 компаниях 7 лет 3 месяца
Торговля розничная / Retail
Керуючий магазину
РУШ, ООО
Торговля розничная / Retail
2 года 8 месяцев
08.2022 - по настоящее время
Посадові обов'язки:
- організація та контроль безперебійної роботи магазину,
- виконання всіх стандартів, бізнес-процесів, правил, вимог нормативних документів, прийнятих в компаніі,
- прийом товару від внутрішніх та зовнішніх постачальників,
- контроль ведення касової дісципліни,
- планування та контроль виконання продуктивності магазину,
- формування щомісячних звітів,
- дотримання норм показників втрат,
- формування та контроль виконання графіків інвентаризацій,
- організація та контроль, проведення інструктажів з охорони праці в магазині та протипожежної безпеки,
- взаємодія з контролюючими та перевіряючими орагами,
- підбір, навчання та формування ефективної команди, контроль виконання посадових обов'язків і стандартів компаніі,
- передача інформаціі та навчання по нововведенням по бізнес-процесам,
- робота з ТСД,
- робота з відеоспростереженням.
Заступник керуючого магазином
ООО “Фоззі Фуд”
Торговля розничная / Retail
2 года
08.2013 - 08.2015
Посадові обов'язки:
-організація та контроль безперебійної роботи торгової зали
-аналіз структури товарообігу, витрат та втрат магазину-планування та забезпечення виконання планових показників магазину
-організація та контроль виконання основних технологічних процесів-контроль виконання корпоративних стандартів, правил та політик
-забезпечення збереження ТМЦ
-забезпечення виконання норм охорони праці та протипожежної безпеки-взаємодія з контролюючими органами
-вирішення конфліктних ситуацій
-підбір та контроль навчання персоналу
Адміністратор торгового зала
Магазин “DIESEL”
Торговля розничная / Retail
2 года 4 месяца
05.2004 - 09.2006
Прийнято на посаду продавця-консультанта. У серпні 2004 року підвищено до адміністратора торгового залу.
Посадові обов'язки:
-організація та контроль роботи магазину
-прийом та інвентаризація товару
-забезпечення виконання планових показників магазину
-складання та контроль виконання графіка роботи персоналу
-навчання персоналу
-контроль збереження ТМЦ
Ключевая информация
Знания и навыки: грамотно поставленная речь, уверенный пользователь ПК, знание программ 1С, MS Office, кассовой дисциплины, управление персоналом от 35 человек.
Личностные качества: коммуникабельность, ответственность, лидерские способности, инициативность, честность, пунктуальность, не боюсь трудностей и ответственности.
Оксана
Оксана
Керуючий магазину
сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Одесса
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 1 неделю назад