Работала в 3 компаниях   7 лет 3 месяца

Торговля розничная / Retail

Керуючий магазину

РУШ, ООО

Торговля розничная / Retail

2 года 8 месяцев

08.2022 - по настоящее время

Посадові обов'язки:

- організація та контроль безперебійної роботи магазину,

- виконання всіх стандартів, бізнес-процесів, правил, вимог нормативних документів, прийнятих в компаніі,

- прийом товару від внутрішніх та зовнішніх постачальників,

- контроль ведення касової дісципліни,

- планування та контроль виконання продуктивності магазину,

- формування щомісячних звітів,

- дотримання норм показників втрат,

- формування та контроль виконання графіків інвентаризацій,

- організація та контроль, проведення інструктажів з охорони праці в магазині та протипожежної безпеки,

- взаємодія з контролюючими та перевіряючими орагами,

- підбір, навчання та формування ефективної команди, контроль виконання посадових обов'язків і стандартів компаніі,

- передача інформаціі та навчання по нововведенням по бізнес-процесам,

- робота з ТСД,

- робота з відеоспростереженням.

Заступник керуючого магазином

ООО “Фоззі Фуд”

Торговля розничная / Retail

2 года

08.2013 - 08.2015

Посадові обов'язки:

-організація та контроль безперебійної роботи торгової зали

-аналіз структури товарообігу, витрат та втрат магазину-планування та забезпечення виконання планових показників магазину

-організація та контроль виконання основних технологічних процесів-контроль виконання корпоративних стандартів, правил та політик

-забезпечення збереження ТМЦ

-забезпечення виконання норм охорони праці та протипожежної безпеки-взаємодія з контролюючими органами

-вирішення конфліктних ситуацій

-підбір та контроль навчання персоналу

Адміністратор торгового зала

Магазин “DIESEL”

Торговля розничная / Retail

2 года 4 месяца

05.2004 - 09.2006

Прийнято на посаду продавця-консультанта. У серпні 2004 року підвищено до адміністратора торгового залу.

Посадові обов'язки:

-організація та контроль роботи магазину

-прийом та інвентаризація товару

-забезпечення виконання планових показників магазину

-складання та контроль виконання графіка роботи персоналу

-навчання персоналу

-контроль збереження ТМЦ

Ключевая информация

Знания и навыки: грамотно поставленная речь, уверенный пользователь ПК, знание программ 1С, MS Office, кассовой дисциплины, управление персоналом от 35 человек.

Личностные качества: коммуникабельность, ответственность, лидерские способности, инициативность, честность, пунктуальность, не боюсь трудностей и ответственности.

Оксана

Керуючий магазину

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Одесса

45 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 неделю назад