Працювала в 13 компаніях   10 років 3 місяці

Фінансові послуги, HR, Торгівля роздрібна / Retail, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Реклама та PR-послуги, Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

HR-менеджер

Прихована

Фінансові послуги

11 місяців

08.2024 - 06.2025

Написання та розміщення вакансій на різні посади в офіс, робота з job сайтами, телеграм канали, профільні групи в facebook. Проведення телефонних інтерв`ю, проведення співбесід 1:1, ведення метрик, розробка анкет та тестів, впровадження мотиваційних заходів, робота з crm системою, google docs.

  • Підбір та адаптація персоналу
  • Розробка програм мотивації та навчання
  • Розробка описів вакансій
  • Ведення кадрового діловодства
  • Організація співбесід
  • Моніторинг та аналіз ринку праці
  • Управління корпоративною культурою
  • Розвиток системи оцінки та розвитку персоналу
  • Консультування керівників з питань управління персоналом
  • Планування кар'єрного росту співробітників
  • Рекрутер віддалено

    G-Group

    HR

    10 місяців

    07.2023 - 04.2024

    Масовий підбір персоналу на різні вакансії компанії. Зняття заявки на вакансію від клієнта, створення тексту вакансії, розміщення на проф сайтах, проведення інтерв'ю-співбесід з кандидатами. Ведення звітності, робота в CRM

    Рекрутер віддалено

    Max-call, контакт-центр

    Торгівля роздрібна / Retail

    2 місяці

    05.2023 - 06.2023

    Обробка резюме кандидатів, проведення телефонних співбесід, запис на навчання до тім лідів

    Рекрутер віддалено

    Visa Prime

    HR

    5 місяців

    12.2022 - 04.2023

    Пошук кандидатів для роботи в Німеччині та Чехії. Консультація клієнтів, презентація вакансій, робота з документами

    Рекрутер віддалено

    Евфремов С.В

    HR

    1 рік 8 місяців

    04.2021 - 11.2022

    Підбір персоналу на різні вакансії за кордом- Польща, Чехія, Німеччина, Австрія. Первинне інтерв'ю з кандидатом, збір документів для подальшого працевлаштування.

  • Проведення пошуку та відбору кандидатів
  • Організація та проведення співбесід в онлайн-форматі
  • Розробка та публікація вакансій у соціальних мережах та на спеціалізованих платформах
  • Оцінка професійних навичок та особистісних якостей кандидатів
  • HR-менеджер

    ФОП Ериховская

    Фінансові послуги

    5 місяців

    09.2020 - 01.2021

    Поиск и прозвон кандидатов на должность менеджера по продажам, обучение и адаптация в компании

    Рекрутер

    HR Quality UA

    HR

    5 місяців

    08.2019 - 12.2019

    Консультация клиентов по трудоустройству в Польше

    Менеджер по работе с клиентами

    Єдиний Світ

    Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

    5 місяців

    02.2018 - 06.2018

    Работа в CRM, входящие и исходящие звонки ,консультирование клиентов по работе за границей, проведение встреч, заключение договоров, работа с партнёрами в Польше.

    Менеджер по работе с клиентами

    Vinnitsa.biz

    Реклама та PR-послуги

    6 місяців

    08.2017 - 01.2018

    Продажа услуг сайта, проведение встреч с клиентами, ведение переговоров

  • Залучення та підтримка клієнтської бази
  • Ведення переговорів
  • Укладання та контроль договорів
  • Розробка комерційних пропозицій
  • Аналіз потреб клієнтів
  • Вирішення спірних питань
  • Забезпечення якості обслуговування
  • Менеджер по продажам финансовых услуг

    ММИ

    Фінансові послуги

    7 місяців

    09.2016 - 03.2017

    продажа финансовых услуг

    Менеджер по работе с клиентами

    НСС групп, сайт города Винница 0432.ua

    Реклама та PR-послуги

    1 рік 1 місяць

    06.2015 - 06.2016

    работа с клиентами, совершение холодных звонков и поиск новых клиентов, размещение информации о предприятиях, создание дизайна и наполнения личных страниц клиентов, составление отчёта, проведение встреч и презентаций, заключение договоров

    Офис менеджер, менеджер по закупке фурнитуры

    Антоник

    Промисловість та Виробництво

    11 місяців

    07.2014 - 05.2015

    закупка мебельной фурнитуры, контроль поставки, работа с поставщиками, контроль склада, работа со счетами, ведение 1С

    Офис менеджер

    Теплотрейд Кофорт

    Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

    2 роки 1 місяць

    08.2012 - 08.2014

    ведение документации компании, работа с клиентами и поставщиками, заказ продукции, составление отчётов по продажам и закупкам, заказ канцелярии, контроль наличия продуктов питания для офиса, поддержание атмосферы рабочей среды для офисных сотрудников, работа в 1С 7, 1С 8

  • Підготовка та ведення документації
  • Організація та координація роботи офісу
  • Забезпечення офісу необхідними матеріалами та обладнанням
  • Планування та організація зустрічей та нарад
  • Забезпечення комунікації між підрозділами
  • Підготовка звітності та аналітики
  • Вирішення адміністративних питань
  • Ключова інформація

    • Подбор персонала
    • Управление персоналом
    • Мотивация и организация труда
    • Microsoft Excel
    • MS Office
    • Microsoft Word
      CRM
      IP телефония
      GPT
      Photoshop

    Навчалась в 1 закладі

    Винницкая филия киевского национального университета культуры и искусств (ВФКНУКиМ)

    Факультет менеджмента и бизнеса, специальность: менеджер органов государственной власти и управления, документовед

    Вінниця, 2010

    Володіє мовами

    Англійська

    середній

    Російська

    вільно

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Українська

    рідна

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Курси, тренінги, сертифікати

    Компьютерные курсы

    Вінниця, 2007

    Художественная школа

    Вінниця, 2006

    Додаткова інформація

    Досвід роботи

    Досвід роботи на посаді рекрутер удаленно в компанії "Vog prime" до 1 року.

    Олександра

    Менеджер по персоналу

    Вінниця

    30 000 грн

    36 років

    повна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота

    Оновлено 1 місяць тому