Працювала в 5 компаніях   15 років 4 місяці

Послуги для бізнесу - інше, Державний сектор, Фінансові послуги, АПК (Агропромисловий комплекс)

Senior project manager, ІТ Спеціаліст

4Service Group

Послуги для бізнесу - інше

7 років 11 місяців

08.2016 - до теперішнього часу

Мета:Влаштуватися на цікаву роботу з гідною оплатою та перспективою кар'єрного росту

Освіта:Слов'янський Державний Педагогічний Університет, м.Слов 'янськ,Донецької області, Україна Факультет управління гуманітарної інфраструктурою

Спеціальність: «Менеджмент організацій»

Кваліфікація: менеджер-економіст

Досвід роботи та отримані професійнінавички

2016 серпня – ще працюю, компанія 4Service Group, Київ

Senior project manager

Обов'язки:

-Коректне налаштування анкетних форм на порталі

- Управління командою валідаторів

- Управління якістю проекту (терміни допуску, претензії, якість валідації, fraud)

- Аналіз претензій щодо проекту: опір, помилки MS, донесення інформації менеджеру

- Робота над покращенням інструментарію зрозумілості для MS, покращення якості перевірки анкет валідаторів

- Виконання завдань проектного менеджера- Заміщення проектного менеджера за його відсутності

- Проектна координація, включно з виконанням дрібних проектних задач

- Аналіз та уточнення вимог із замовником або бізнес-партнерами

- Планування та проведення нарад (briefings)

ІТ Спеціаліст

Обов'язки:

- Перевірка умов старту проектів

- Технічна підтримка користувачів, консультування, вирішення питань/проблем (у service desk, телефоном, електронною поштою, Skype), які виникають у співробітників/клієнтів

- Упорядкування технічної документації, написання інструкцій

- Тісна співпраця з відділом розробки, складання ТЗ

- Заведення клієнта на порталі, архівація/розархівація проектів, клонування проектів, маршрутизація

- Клієнтська аналітика, звітність геокодування місць розташування, управління списком співробітників

- Геопросторовий аналіз

- Імпорт даних опитувань, локацій, налаштування місць

- Оновлення та імпорт даних анкет, скрипти

Head coach manager, IT support, Тренер Фабрики підготовки і розвитку персоналу операційного відділу

4Service Group

Послуги для бізнесу - інше

7 років 11 місяців

08.2016 - до теперішнього часу

Head coach manager

Обов’язки:

- Організація роботи позаштатних тренерів, планування тренінгів, контроль якості тренінгів та їх проведення по SKYPE та ін., організація і проведення опитувань, ведення статистики та звітності).

- Професійне навчання, адаптація та розвиток персоналу в організації: • оцінка роботи окремих співробітників, допомога в адаптації після навчання на цю посаду;

• планування навчальних заходів та постановка цілей (адвент календар); • вибір засобів та методів навчання;

• проведення тренінгів;

• наставництво, спільна робота з менеджерами проектів; • підбір та організація роботи менеджерами проектів, контроль за веденням роботи ст.КВ за новачками;

• врегулювати та дійти норм вичитки, створення резерву КВ (виручалочка), які працюють на підхопленні в період завалів, щоб не бігати з команди в команду;

• оцінка проведених заходів, зведення у гугл-таблицях, опитуваннях;

• Перевірити як справляються менеджери проектів, розібрати помилки з відділу якості за претами, заповнення анкет за стандартами проекту

• Координація всіх етапах роботи. Тренер Фабрики підготовки і розвитку персоналуопераційного відділу.

• Правила і порядок роботи з анкетами

• Робота з видаленими анкетами

• Робота з холостими, дублями

• Перевірка кроку і ротації

• Оцінка роботи ТП

• Робота з претензіями

• Виявлення фрода

• Робота з копірайтами• Робота з артефактами

Координатор-валідатор проектів. (повна квота)

Обов'язки:

- Перевірка умов за проектом

- Особливості вичитування: наявність артефактів, запити ЕМ, АСС, ТП

- Перевірка анкети

- Видалення анкет по візитах з доплатою за проїзд, робота з холостими візитами, експорт, призначення нового візиту після видалення

- Написання висловлювань в анкеті, оплата анкети

- Написання листів на видалення, нарахування оплати/штрафи/копірайт

- Відповіді на претензії

- Своєчасність допуску анкет

- Робота із 100% анкет і перевірка на ФРОД.

За час роботи проходження перевірок відділу якості: помилок валідаціі немає.

Провідний спеціаліст відділу планування доходів та видатків бюджету.

Слов’янська райдержадміністрація, Слов’янськ

Державний сектор

5 місяців

09.2014 - 02.2015

2014 вересня – 2015 лютого рр.

Слов’янська райдержадміністрація, Слов’янськ

Провідний спеціаліст відділу планування доходів та видатків бюджету. Обов'язки:

-Здійснення контролю за своєчасним складанням кошторисів бюджетних установ та здійснення контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів;

-Ведення контролю за розрахунками за енергоносіями, спожитих бюджетними установами;

- Складання річного розпису призначень та помісячного розпису асигнувань районного бюджету на реалізації соціального захисту населення;

- Ведення обліку змін, до затверджених призначень по видатках районного бюджету на утримання установ соціально-культурної сфери і соціального захисту населення.

Секретар

ТОВ «Українська газова фінансово-консалтингова група », Київ

Фінансові послуги

6 років 5 місяців

09.2008 - 02.2015

2007 вересня – 2015 лютого рр.

ТОВ «Українська газова фінансово-консалтингова група », Київ

Секретар.

Обов'язки:

- Забезпечення ефективної роботи керівника фірми (планування робочого дня, контроль за термінами виконання доручень керівництва, ведення інформаційного обслуговування керівника);

- Ведення роботи з документами (тобто забезпечення прийому, відправки, первинної обробки документів, розподіл, реєстрація, контроль, інформаційно-довідкова робота за документами, поточне зберігання);

- Ведення роботи з підготовки засідань і нарад, які проводить керівник (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їх реєстрація), ведення та оформлення протоколів засідань і нарад;

- Прийом дзвінків та факсів;

- Документообіг і ведення ділової переписки.

ТОВ «Ваш Сад», Київ

Секретар, Відділ кадрів

АПК (Агропромисловий комплекс)

9 місяців

08.2006 - 05.2007

2005 серпня - 2007 травня рр.

ТОВ «Ваш Сад», Київ

Оптова та роздрібна торгівля рослинами, послуги ландшафтного проектування і внутрішнього озеленення

Секретар.

Обов'язки:

- Забезпечення ефективної роботи керівника фірми (планування робочого дня, контроль за термінами виконання доручень керівництва, ведення інформаційного обслуговування керівника);

- Ведення роботи з документами (тобто забезпечення прийому, відправки, первинної обробки документів, розподіл, реєстрація, контроль, інформаційно-довідкова робота за документами, поточне зберігання);

- Прийом дзвінків та факсів;

- Документообіг і ведення ділової переписки;

- Розробка і ведення проектно-кошторисної документації;

- Проведення переговорів з замовниками та укладання договорів.

Відділ кадрів.

Обов'язки:

- Забезпечення потрібних професій;

- Вирішення питань по найму, звільненню працюючого персоналу;

-Організація своєчасного оформлення прийому, проведення та звільнення працівників згідно трудового законодавства, положеннями, інструкціями і наказами керівника фірми;

- Видача довідок про справжню діяльність працівників;

- Підготовка матеріалів для рекомендації працівника;

- Робота з агентствами та рекламними виданнями в питаннях підбору кадрів;

- Організація табельного обліку.

Навчалась в 1 закладі

Слов'янський державний педагогічний університет

Менеджер-економіст

Слов'янськ, 2004

Додаткова інформація

Свій розділ

Додаткові навички та інтереси:

Англійська мова (Pre-Intermediate (A2) наразі проходжу курси для отримання сертіфіката в Golden Staff), російська та українська - вільне володіння.Досвідчений користувач ПК. Впевнений користувач: MS Office (Exсel, Word, Outlook, Power Point, Access), досвід роботи в мережі Інтернет (Opera, Internet Explorer, Mozilla Firefox) і електронною поштою (Outlook Express), графічними редакторами (Photoshop).

Особисті досягнення:

Управління проектами, діловод, кошторисно-калькуляційна документація, ландшафний дизайн.

Особисті якості:

Відповідальна, маю організаторські здібності. Веду здоровий спосіб життя. Цілеспрямованість, висока працездатність, націленість на результат, здібності до швидкого навчання, комунікабельність, надійність, порядність, уважність.Однаково поважаю робочий процес та професійні результати, для мене це рівнозначно важливі компоненти улюбленої роботи. В роботі прагну до розвитку, зростання і новаторства. Не боюсь складнощів та відповідальності.

Ірина

Керівник відділу

Київ

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 дні тому