Працювала в 3 компаніях   17 років

Нерухомість та Девелопмент, Фінансові послуги, Торгівля роздрібна / Retail

Спеціаліст з надання послуг продажу/купівлі нерухомості

АН "LaVida"

Нерухомість та Девелопмент

1 рік 2 місяці

06.2022 - 08.2023

1. Оцінка нерухомості. Порівняльний аналіз за аналогами, параметрами. Створення правильної стартової ціни.

2. Створення плану роботи. Як передбачається просування об'єкта нерухомості. Можливий сценарій розвитку подій.

3. Передпродажна підготовка. Доведення об'єкта нерухомості до товарного виду. Готовність документів.

4. Створення контенту. Фото, відео інша медіа-інформація (3D, панорама, плани, схеми для сайтів, друку, оголошень).

5. Покази. Планування переглядів, зустрічей. Переговори із потенційними клієнтами, третіми сторонами.

6. Звітність по роботі. Динаміка з просування. Подальші стратегії продажу.

7. Супровід угоди.

ОПЕРАЦІЙНИЙ ДИРЕКТОР ВД

Фінансова компанія "КітГруп" (надання фінансових послуг)

Фінансові послуги

1 рік 3 місяці

09.2020 - 12.2021

Зона відповідальності:

Підпорядкування - 250 осіб

  • • Основне завдання - організація та контроль роботи 79 пунктів обміну валют
  • • У підпорядкуванні 5 відділів:

- відділ касирів

- відділ розвитку

- відділ інтернет-маркетингу

- колл центр

- господарський відділ

Функціональні завдання:

  • Опис, налагодження, впровадження та подальше вдосконалення бізнес-процесів компанії
  • Реалізація ефективної системи управління персоналом
  • Розробка та реалізація систем мотивації та KPI персоналу
  • Стратегічне та тактичне планування
  • Бюджетування та оптимізація витрат
  • Побудова системи звітності, аналітики продажу та витрат

Результат:

Розробила структуру відділу розвитку, впровадила зміни.

Налагодила бізнес-процес щодо взаємодії з внутрішнім замовником. Відкрила 5 віділень площею від 80кв.м. до 200кв.м.

Оптимізувала касову вертикаль, описала посадові обов'язки і впровадила зміни.

Розробила план адаптації та навчання лінейного персоналу для утримання колективу.

У відділі колл центру оптимізувала структуру відділу, впровадила новий напрямок взаємодії з клієнтами.

Оптимізувала поточний бізнес-процес.

Підпорядкованість: виконавчому директору компанії.

У прямому підпорядкуванні 7 осіб (два менеджери відділу розвитку, керівник кол-центру, головний касир компанії, завгосп, керівник інтернет-маркетингу, маркетолог).

Загальна кількість співробітників валютного департаменту - 250 осіб (менеджери з роботи з клієнтами, скарбники, касири, оператори кол-центру, фахівці інтернет-маркетингу).

КЕРІВНИК РОЗДРІБНОЇ МЕРЕЖІ

Магазини взуття “Мода Еглє Мода” (роздрібний та оптовий продаж взуття)

Торгівля роздрібна / Retail

14 років 4 місяці

03.2006 - 07.2020

Функціональні завдання:

  • розробка та впровадження довгострокової стратегії розвитку компанії (розвиток магазинів мережі магазинів, інтернет-магазину)
  • Оптимізація процесів
  • Розробка та контроль виконання стратегії продажів за напрямками
  • Вивчення, оцінка та аналіз ринкової ситуації
  • Виявлення та пропозиція точок зростання продажів
  • Сегментація клієнтської бази та її розвиток
  • Створення та впровадження скриптів та стандартів роботи відділів
  • Стратегічне та тактичне планування
  • Бюджетування та оптимізація витрат
  • Побудова системи звітності, аналітики продажу та витрат
  • Участь у формуванні продуктової лінійки та управління ціноутворенням по каналам продажів
  • ніціювання, підготовка, погодження з HQ та проведення маркетингової активності
  • Участь у виставках та конференціях
  • Управління командою
  • Підбір, навчання, адаптація персоналу
  • Розробка системи розвитку персоналу
  • Розробка систем мотивації та KPI персоналу

Результат:

Маржинальність товару зросла на 14%; вдалося зменшити кількість залишків товару в кінці сезону (з 50% до 25%-30%), виробництво та продаж товару під власною торговою маркою компанії під моїм кураторством становила 50% прибутку роздрібної мережі.

Підпорядкованість: власнику компанії.

У прямому підпорядкуванні 7 осіб (менеджер з роботи з товаром, бухгалтер, керівник інтернет-магазину, керівники магазинів).

Загальна кількість співробітників департаменту продажів - 60 осіб (менеджери інтернет-магазину, продавці, комірники).

Ключова інформація

Формування позитивного P&L комерційного департаменту, успішний досвід розробки стратегії та політики продажів, формування цінових моделей та побудова цінового позиціонування, планування та проведення маркетингових та трейд-маркетингових активностей, побудова якісної системи звітності та аналітики продажу та витрат, успішний досвід проведення зустрічей та переговорів , організація та проведення мотиваційних та професійних польових тренінгів, досвід побудови стратегії інтернет-маркетингу.

Навчалась в 2 закладах

Сумський державний університет

Фінанси, Фінанси та кредит

Сумы, 2004

Путивльський аграрний технікум

Бухгалтерський облік та аудит, Бухгалтерський облік, аналіз та аудит (закінчила з «красним» дипломом)

Путивль, 2000

Додаткова інформація

Додаткова інформація

Курси, тренінги, такі як "Етапи продажів", "Робота з запереченнями", "Переговори з нуля", "Курс керівника" (підбір, адаптація, мотивація співробітників, впровадження нововведень, організація та управління командою), "Нове покоління".

Світлана

Керівник відділу розвитку

Київ

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 дні тому