Працював в 3 компаніях   21 рік

Послуги для бізнесу - інше, Юридичні послуги, Медицина та Охорона здоров'я

Оператор 1С, помічник бухгалтера з первинної документаціі

-

Послуги для бізнесу - інше

9 років 6 місяців

12.2014 - до теперішнього часу

Менеджер-управитель

-

Юридичні послуги

13 років 11 місяців

07.2010 - до теперішнього часу

Юрист (юрисконсульт)

-

Медицина та Охорона здоров'я

20 років 11 місяців

07.2003 - до теперішнього часу

Ключова інформація

Адміністратор медичного центру (стоматологічної клініки), медичний реєстратор, менеджер з продажу медичних товарів та послуг, менеджер-управитель. Одеса. Резюме.

  • Клієнтоорієнтованість, вміння у режимі активного самоконтролю організувати швидку взаємодію між співробітниками Клініки та Пацієнтами.
  • Оформлення медичної документації у паперовому та електронному вигляді в відповідній програмі на ПК, ведення облікової та звітної документації.
  • Ведення та систематизація бази Пацієнтів у відповідних програмах на ПК: внесення даних про пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток Пацієнтів тощо.
  • Знання законодавчої бази, що регламентує медичну діяльність, правил документообігу та фінансово-господарської діяльності.
  • Пошук та залучення нових Клієнтів, робота з існуючою Клієнтською базою та її систематизація.
  • Вміння вміння працювати з запереченнями, претензіями, скаргами пацієнтів та третіх осіб, навички позитивної мотивації Пацієнтів та співробітників Клініки.
  • Оформлення документів на закупівлю/продаж товарів медичного призначення від договорів до товарно-транспортних накладних та ін.
  • Робота в програмах Denta Pro, Cliniccards, Dentist Plus, DentExpert, NetHunt CRM, USU Стоматологія, Зубна Фея та інших програмах обліку на ПК: внесення даних про Пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток Пацієнтів.
  • Підготовка документів для лікарів на поточний день. Проведення всіх розрахункових операцій із Пацієнтом, заповнення журналу руху коштів.
  • Контроль залишків витратних медичних матеріалів, формування своєчасних замовлень із контролем доставки.
  • Закупівля витратних (стоматологічних) матеріалів для повноцінної роботи Клініки.
  • Організація та документальне оформлення поставок фармацевтичних товарів та товарів медичного призначення.
  • Розуміння процесу закупівель необхідних матеріалів та послуг, контроль їх належної якості та кількості, товаро-супровідних документів.
  • Ведення складського та управлінського обліку у програмах 1С, CRM тощо.
  • Відображення торгових операцій (прихід, витрата, повернення постачальнику, переміщення, списання, взаєморозрахунки з контрагентами тощо) у відповідній програмі на ПК.
  • Контроль складських залишків та складання звіту про необхідні запаси, резерви. Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
  • Облік та контроль взаєморозрахунків з Покупцями та Постачальниками.Замовлення канцелярії, госп.товарів, води в офіс, оплата рахунків зв'язку, комунальних послуг, оренди тощо.
  • Оформлення первинних документів на прихід чи відвантаження товарів, переміщення товарів.
  • Перевірка правильності заповнення та відповідності первинних документів законодавству та правилам, встановленим на Підприємстві.
  • Вивчення ринку пропозицій Постачальників товарів та потреб Покупців з метою оптимального вибору.
  • Навички ведення товарного, фінансового, управлінського документообігу.
  • Навички та знання закупівельних, складських та продажних процесів. Робота з митницею, складська та транспортна логістика.
  • Підготовка та аналізування даних для прийняття управлінських рішень.
  • Прийом/надсилання документів, реєстрація документації, документообіг між підрозділами Компанії.
  • Ведення звітних документів.
  • Касова дисципліна.
  • Ведення бази даних пацієнтів.

Навчався в 1 закладі

Університет

Юрист, управлінець, менеджер, помічник бухгалтера з первинної документаціі, логістик, оператор ПК

Одеса, 1997

Володіє мовами

Англійська

середній

Іспанська

середній

Італійська

середній

Німецька

середній

Білоруська

середній

Польська

середній

Додаткова інформація

Профессиональные навыки и умения:

Підтримка у належному стані обов'язкової інформації у куточку (папці) Споживача послуг медичного закладу.

  • Вміння організувати швидку взаємодію між відділами Фірми.
  • Робота на позитивний іміджевий та фінансовий результат у колективі професіоналів.
  • Вміння працювати з запереченнями Клієнтів та третіх осіб.
  • Документообіг, прийом та оформлення замовлень, документів.
  • Розбираюсь у кадровому діловодстві.
  • Можу перекладати та писати кількома мовами.

Владею навыками нескольких специальностей.

  • Розбираюсь у законодавстві, маркетингу та технологіях продажу, у правилах прийому, зберігання та відпуску товарів, у технології управління підприємством, у правилах документообігу.

Микола

Адміністратор медичного центру (стоматологічної клініки), медичний реєстратор, менеджер-управитель

Одеса

12 000 грн.

52 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Оновлено 3 тижні тому