Работал в 3 компаниях 21 год
Услуги для бизнеса - другое, Юридические услуги, Медицина и Здравоохранение
Оператор 1С, помічник бухгалтера з первинної документаціі
-
Услуги для бизнеса - другое
9 лет 6 месяцев
12.2014 - по настоящее время
Менеджер-управитель
-
Юридические услуги
13 лет 11 месяцев
07.2010 - по настоящее время
Юрист (юрисконсульт)
-
Медицина и Здравоохранение
20 лет 11 месяцев
07.2003 - по настоящее время
Ключевая информация
Адміністратор медичного центру (стоматологічної клініки), медичний реєстратор, менеджер з продажу медичних товарів та послуг, менеджер-управитель. Одеса. Резюме.
- Клієнтоорієнтованість, вміння у режимі активного самоконтролю організувати швидку взаємодію між співробітниками Клініки та Пацієнтами.
- Оформлення медичної документації у паперовому та електронному вигляді в відповідній програмі на ПК, ведення облікової та звітної документації.
- Ведення та систематизація бази Пацієнтів у відповідних програмах на ПК: внесення даних про пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток Пацієнтів тощо.
- Знання законодавчої бази, що регламентує медичну діяльність, правил документообігу та фінансово-господарської діяльності.
- Пошук та залучення нових Клієнтів, робота з існуючою Клієнтською базою та її систематизація.
- Вміння вміння працювати з запереченнями, претензіями, скаргами пацієнтів та третіх осіб, навички позитивної мотивації Пацієнтів та співробітників Клініки.
- Оформлення документів на закупівлю/продаж товарів медичного призначення від договорів до товарно-транспортних накладних та ін.
- Робота в програмах Denta Pro, Cliniccards, Dentist Plus, DentExpert, NetHunt CRM, USU Стоматологія, Зубна Фея та інших програмах обліку на ПК: внесення даних про Пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток Пацієнтів.
- Підготовка документів для лікарів на поточний день. Проведення всіх розрахункових операцій із Пацієнтом, заповнення журналу руху коштів.
- Контроль залишків витратних медичних матеріалів, формування своєчасних замовлень із контролем доставки.
- Закупівля витратних (стоматологічних) матеріалів для повноцінної роботи Клініки.
- Організація та документальне оформлення поставок фармацевтичних товарів та товарів медичного призначення.
- Розуміння процесу закупівель необхідних матеріалів та послуг, контроль їх належної якості та кількості, товаро-супровідних документів.
- Ведення складського та управлінського обліку у програмах 1С, CRM тощо.
- Відображення торгових операцій (прихід, витрата, повернення постачальнику, переміщення, списання, взаєморозрахунки з контрагентами тощо) у відповідній програмі на ПК.
- Контроль складських залишків та складання звіту про необхідні запаси, резерви. Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
- Облік та контроль взаєморозрахунків з Покупцями та Постачальниками.Замовлення канцелярії, госп.товарів, води в офіс, оплата рахунків зв'язку, комунальних послуг, оренди тощо.
- Оформлення первинних документів на прихід чи відвантаження товарів, переміщення товарів.
- Перевірка правильності заповнення та відповідності первинних документів законодавству та правилам, встановленим на Підприємстві.
- Вивчення ринку пропозицій Постачальників товарів та потреб Покупців з метою оптимального вибору.
- Навички ведення товарного, фінансового, управлінського документообігу.
- Навички та знання закупівельних, складських та продажних процесів. Робота з митницею, складська та транспортна логістика.
- Підготовка та аналізування даних для прийняття управлінських рішень.
- Прийом/надсилання документів, реєстрація документації, документообіг між підрозділами Компанії.
- Ведення звітних документів.
- Касова дисципліна.
- Ведення бази даних пацієнтів.
Учился в 1 заведении
Університет
Юрист, управлінець, менеджер, помічник бухгалтера з первинної документаціі, логістик, оператор ПК
Одеса, 1997
Владеет языками
Английский
средний
Испанский
средний
Итальянский
средний
Немецкий
средний
Белорусский
средний
Польский
средний
Дополнительная информация
Профессиональные навыки и умения:
Підтримка у належному стані обов'язкової інформації у куточку (папці) Споживача послуг медичного закладу.
- Вміння організувати швидку взаємодію між відділами Фірми.
- Робота на позитивний іміджевий та фінансовий результат у колективі професіоналів.
- Вміння працювати з запереченнями Клієнтів та третіх осіб.
- Документообіг, прийом та оформлення замовлень, документів.
- Розбираюсь у кадровому діловодстві.
- Можу перекладати та писати кількома мовами.
Владею навыками нескольких специальностей.
- Розбираюсь у законодавстві, маркетингу та технологіях продажу, у правилах прийому, зберігання та відпуску товарів, у технології управління підприємством, у правилах документообігу.
Микола
Микола
Адміністратор медичного центру (стоматологічної клініки), медичний реєстратор, менеджер-управитель
Одесса
полная занятость, неполная занятость
Обновлено 1 месяц назад