Працювала в 4 компаніях   10 років 11 місяців

Банки

Керівник проектів та програм

ПРАВЕКС БАНК / PRAVEX BANK

Банки

1 рік 10 місяців

02.2023 - до теперішнього часу

  • розробка карткових продуктів та сервісів, підготовка та узгодження бізнес-вимог до продукту, написання технічних завдань для параметризації продукту або реалізації сервісу (як на етапі розробки нових, так і при оптимізації діючих), участь в тестуванні до моменту впровадження;
  • підготовка матеріалів на розгляд комітетів, розробка та затвердження тарифів, розробка/актуалізація внутрішніх нормативних документів за напрямком карткового бізнесу;
  • підготовка звітності за діючими картковими продуктами банку;
  • комунікація з IT-розробниками, процесинговим центром, персоналізатором, платіжними системами та іншими партнерами і підрядниками, у частині впровадження нових функціональностей карткових продуктів та забезпечення безперебійної роботи діючих;
  • аналіз конкурентів та пошук нових рішень для вдосконалення сервісів банку з метою покращення клієнтського досвіду;
  • систематичний аналіз структури транзакцій діючих клієнтів з метою дослідження ефективності впровадження продуктів та сервісів;
  • розробка маркетингових матеріалів для подальшого їх розміщення на сайті банку та в соціальних мережах, ініціювання проведення CRM-кампаній в співпраці з іншими підрозділами банку;
  • підготовка навчальних матеріалів за картковими продуктами банку для мережі відділень (інструкції, презентації, тощо) та проведення навчання.

Головний фахівець Управління карткового бізнесу

АТ “БАНК “УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ” (JSC “BANK “UKRAINIAN CAPITAL”)

Банки

1 рік 5 місяців

09.2021 - 02.2023

  • розробка внутрішньої документації (положення, інструкції, технологічні картки, тощо) за всіма напрямками карткового бізнесу;
  • підготовка матеріалів для розгляду на тарифно-продуктових комітетах, службових записок і т.ін.
  • контроль емісії, замовлення, облік та координація дій партнерів в питаннях логістики платіжних карток;
  • проведення претензійної роботи (dispute transaction) за операціями з платіжними картками;
  • участь у розробці маркетингових матеріалів за картковими продуктами та сервісами, підготовка текстів для наповнення офіційного сайту банку;
  • розробка навчальних матеріалів (інструкції, презентації, тощо) за картковими продуктами та сервісами, організація та проведення навчання з питань обслуговування платіжних інструментів та сервісів безконтактних платежів.

Провідний фахівець по роботі з преміальними клієнтами Головне управління роздрібного бізнесу

АТ ПРАВЕКС БАНК (Bank of Intesa Sanpaolo Group)

Банки

5 років 4 місяці

03.2016 - 07.2021

  • комунікація з VIP-менеджерами (директорами) мережі відділень щодо усунення проблем, що виникають при розрахунках платіжними картками та за допомогою сервісів безконтактних платежів Apple Pay, Google Pay (сегмент Affluent);
  • онлайн моніторинг операцій з платіжними інструментами, аналіз їх на типовість та легітимність, попередження шахрайських операцій;
  • опрацювання Floor Limits (підлімітних операцій) та комунікація з клієнтами, з метою уникнення несанкціонованих списань;
  • консультування з питань сервісів і особливих переваг від Банку та платіжних систем та взаємодія з підрозділом з розробки преміальних продуктів на етапі впровадження та оцінки ефективності нових продуктів та сервісів;
  • розробка навчальних матеріалів та ведення бази знань за продуктами для клієнтів (сегмент Affluent), підготовка скриптів для структурування спілкування з клієнтами, організація роботи напрямку, контроль якості обслуговування клієнтів (моніторинг телефонних та інтернет-розмов та підготовка статистики по якості опрацювання звернень).

Провідний спеціаліст Департаменту дистанційного обслуговування клієнтів роздрібного бізнесу

ПАТ «ВіЕйБі Банк»

Банки

2 роки

08.2010 - 08.2012

  • консультування потенційних клієнтів стосовно діючих банківських продуктів та послуг націлене на продаж;
  • консультування щодо усунення проблем, що виникають при розрахунках платіжними картками,
  • управління авторизаційними лімітами, внесення/видалення карт зі стоп-списків та керування доступами клієтів до особистого кабінету Інтернет-банкінгу (на правах адміністратора сервісу);
  • зворотній зв'язок з клієнтами щодо скарг та пропозицій, націлений на врегулювання конфлікту, що виникає на рівні відділення чи контактного центру;
  • підтримка мережі відділень на етапі обслуговування діючих клієнтів банку-власників платіжних карток.

Ключова інформація

До своїх сильних сторін можу віднести високий рівень відповідальності, проактивність, уважність до деталей, вміння працювати в режимі багатозадачності, здатність до ефективної комунікації та вміння бути командним гравцем (націленість на результат та досягнення спільних корпоративних цілей).

Вмію ефективно розподіляти час, планувати та організовувати робочий процес.

Вільно володію ПК (OS Windows, Microsoft Office) та маю досвід роботи з банківським програмними комплексами IS-card, включно з модулем IS-Rep, ОДБ Б2, UPCOnline, UPCOnline Ax, Mobi&Card, CRM, GMS та ін.

Зацікавлена в професійному розвитку!

Навчалась в 1 закладі

Академія праці і соціальних відносин Федерації професійних спілок України

Економічний/фінанси (магістр)

Київ, 2010

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Навчальний курс «Concierge Heroes» Компанія «Visa Ukraine»

Київ, 2020

Навчальний проєкт «Битва Банків» Компанія «Visa Ukraine»

Київ, 2020

Тренінг «Ефективні комунікації з клієнтом» Компанія «D-Space»

Київ, 2019

Інна

Менеджер проектів за напрямком карткового бізнесу

Київ

35 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 14 годин тому