Працювала в 5 компаніях 12 років 3 місяці
Послуги для бізнесу - інше, Енергетика та Енергоносії
Комерційний директор
CallBiz
Послуги для бізнесу - інше
4 роки 5 місяців
10.2017 - 03.2022
Україна, місто Чернігів
Відповідальність:
- Реалізація повного циклу аутсорсингових послуг телемаркетингу для банківських продуктів з ефективним завантаженням операторів не менше 120 робочих годин на день.
Досягнення:·
- Розширила спектр послуг компанії, крім телемаркетингу, кол-центр став надавати послуги клієнтського сервісу;
- Знайшла та уклала контракти з клієнтами з нових сфер: нерухомість, автопродаж/прокат, медицина (держзамовлення), телекомунікаційні послуги, мережі супермаркетів;
- Пошук розвитку нових клієнтів дозволив диверсифікувати бізнес та збільшити річний прибуток у шість разів;
- Було побудовано систему продажів з пошуку нових клієнтів;
- Обсяг послуг різним замовникам за 2018-2020 рік зріс у 6 разів. Ефективне завантаження складає 720 робочих годин.
Начальник відділу контактного центру
АТ "Енергосервісна компанія Лененерго"
Енергетика та Енергоносії
1 рік 2 місяці
08.2016 - 10.2017
АТ "Енергосервісна компанія Лененерго" - одна з найбільших розподільних мережевих компаній Росії. Основними функціями «Лененерго» є передача електричної енергії мережами 110-0,4 кВ, і навіть приєднання споживачів до електричних мереж біля Санкт-Петербурга і Ленінградської області.
Обов'язки:
- Управління контактним центром чисельністю 26 працівників;
- Виконання стандартів Товариства (861 постанова урядом, Федеральний закон № 35 про електроенергетику та інші нормативні документи);
- Розробка та впровадження посадових інструкцій та процедур;
- Щоденний контроль та аналіз виконання основних показників підрозділу. Коригування роботи контактного центру на основі отриманих даних та планування ресурсів;
- Забезпечення ефективної взаємодії контактного центру із суміжними підрозділами Товариства;
- Розробка та реалізація заходів щодо зниження обсягу звернень до контактного центру;
- Аналіз рівня задоволеності клієнтів, розробка та реалізація заходів щодо покращення якості заочного та очного обслуговування;
- Участь у розробці заходів, спрямованих на створення та підтримання позитивного іміджу Товариства;
- Участь у розробці нормативно-правових документів, що регламентують процес заочного та очного обслуговування клієнтів;
- Коригування програми навчання та планування навчальних заходів на рік;
- Аналіз ефективності навчання лінійного персоналу та створення вимог до додаткових навчальних програм. Навчання відбувається 5-6 разів на рік по 16 годин. Тематика навчання: командоутворення, наставництво, успішне керівництво командою, робота з конфліктними клієнтами. Також профільні навчання енергетики та підвищення кваліфікації працівників у навчально-тренінговому комплексі «Лененерго» - підстанційний полігон 110/35/10 КВ із силовим трансформатором потужністю 40 МВА. Територія займає площу 4 гектари і дозволяє проводити одночасно безліч практичних занять.
Досягнення:
- Розробила та впровадила нові KPI, які збільшили ефективність роботи операторів на 16%;
- Оптимізувала сценарій діалогу, який допоміг скоротити середній час розмови з 6:23 хв. до 4:26 хв.;
- Оптимізувала роботу з базою даних, що дозволило скоротити час обробки бази на 37%;
- Оптимізувала графік роботи співпрацівників, що допомогло знизити кількість пропущених дзвінків на 50% та скоротити час очікування на лінії з 05:27 хв. на 2:17 хв.;
- Розробила та впровадила нову методику обробки скарг клієнтів, яка дозволила обробляти у 2 рази більше звернень із тим самим штатом співпрацівників. Опитування клієнтів показали, що нова методика покращила клієнтський досвід;
- Розробила технічне завдання на автообзвон клієнтів для отримання інформації без участі людського ресурсу;
- Розробила єдиний інтерактивний скрипт розмови, який замінив 32 окремі скрипти;
- Оптимізувала програму навчання скоротивши з 10 до 7 днів, розробила та впровадила навчальні презентації та відеоуроки.
Керівник call-центру та відділу підбору персоналу
ТОВ "Сентра"
Послуги для бізнесу - інше
3 роки 2 місяці
01.2013 - 03.2016
Обов'язки:
- Запуск нових проектів (аутстаффінг, аутсорсинг, масовий підбір);
- Виконання плану продажу та якісних показників проектів; Написання та оптимізація розмовного скрипта операторів;
- Оптимізація процесу адаптації працівників;
- Розробка та реалізація заходів щодо скорочення плинності кадрів;
- Написання сценаріїв для рекрутерів та менеджерів з підбору персоналу;
- Розробка та реалізація заходів спрямованих на підвищення лояльності персоналу до продукту та мотивації персоналу;
- Розробка та впровадження нових KPI;
- Написання вимог до доопрацювань програмного комплексу (CRM, ЦОВ, HR);
- Розрахунок бонусної частини працівників та контроль виконання ключових показників ефективності.
Досягнення:
- Я зіграла провідну роль у створенні компанії "Сентра-персонал". Яка веде набір кадрів. Було реалізовано 27 проектів для 13 організацій, серед них такі корпорації як NVision Business Solutions, Ростелеком, МГТС. За що отримала нагороду "Досягнення року";
- Реалізувала весь процес роботи компанії "Сентра-персонал". А саме: контроль ресечерів та рекрутів, написання скриптів та регламентів для телефонних та особистих інтерв'ю, одночасний набір 10 різних вакансій;
- Відкрила напрямок аутстафінгу, який показує результати краще, ніж штатні співпрацівників замовників;
- Сформувала корпоративні пропозиції для партнерів;
- Розробила та реалізувала заходи, спрямовані на підвищення якості підбору персоналу, що дозволило покращити конверсію на 20%;
- Також брала активну участь у написанні вимог до доопрацювання внутрішнього програмного забезпечення. Написання технічних завдань для створення з нуля CRM-системи зовнішнім замовникам;
- Реалізувала переведення лінійного персоналу з офісу на віддалену роботу, коли це ще не було мейнстрімом. Що дозволило значно скоротити собівартість послуг;
- Доопрацювала та реалізувала первинний етап підбору IT спеціалістів (від junior до senior) для розробки мобільного додатка webcam bot.
Керівник групи продажів
ТОВ "Сентра
Послуги для бізнесу - інше
1 рік
01.2012 - 01.2013
Сентра надає послуги контакт-центру в сферах B2B, B2C і B2G.
Обов'язки:
- Навчання, прослуховування розмов і розбір помилок операторів, майстер-класи, ділові ігри та адаптація нових співпрацівників;
- Управління та контроль лінійного персоналу;
- Виконання планів продажів;
- Розробка матеріальної та нематеріальної мотивації для співпрацівників.
Досягнення:
- За рік роботи 7 з 12 місяців звання " Краща команда місяця "і 4 нагороди "Кращий керівник Місяця";
- Постійний розвиток і збільшення команди від 7 до 54 співпрацівників;
- Додатково взяла на себе роль менеджера проекту і керівництво над позаштатним майданчиком.
Тренер відділу продажів
ТОВ "VTS груп"
Послуги для бізнесу - інше
2 роки 3 місяці
08.2009 - 11.2011
VTS Group-це компанія, що надає численні послуги аутсорсингового контакт центру. Основний вид діяльності-це продаж послуг інтернет провайдерів України (Кабель Воля, Київстар). Також соціальні опитування та маркетингові дослідження населення України.
Обов'язки:
- Навчання нових співпрацівників продукту і методиці продажів;
- Тренінги на теми: стресостійкість, підвищення рівня продажів, етики телефонних переговорів, якість роботи;
- Прослуховування телефонних розмов і розбір помилок операторів як індивідуально, так і групові заходи.
Досягнення:
- Самостійний аналіз показників продажів і планування заходів для їх підвищення;
- Це був гарний початок моєї кар'єри в call-центрі. Я змогла поліпшити продуктивність і якість відділу продажів ввіреній мені області;
- Виходячи з динаміки рівня продажів я організувала щотижневі та щомісячні тренінги для операторів, чим зробила показники більш стабільними;
- Впровадила ігрові тренінги;
- Активно розвивала нематеріальну мотивацію співпрацівників;
- Впровадила щоквартальні та щорічні конкурси для відділів, команд і окремо кожного співпрацівників.
Ключова інформація
Навики:
- Побудова бізнес-процесів компанії з нуля;
- Розробка комерційної стратегії розвитку;
- Фінансове планування;
- Розробка та реалізація заходів щодо досягнення планованого прибутку;
- Розробка та впровадження політик, регламентів та процедур компанії;
- Розробка та впровадження системи матеріальної та нематеріальної мотивації;
- Розробка та реалізація стратегії клієнтського сервісу;
- Управління проектами;
- Побудова системи продажів для б2б та б2с ринку;
- Розрахунок рентабельності проектів;
- Підбір, навчання, управління та розвиток персоналу.
Навчалась в 1 закладі
Національний університет «Чернгігівська політехніка»
Факультет електронних ктроних на інформаційних технологій
Чернігів, 2021
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Обо мне
Завжди працюю в інтересах компанії і керуюсь її метою і цінностями. Комунікабельна, чесна, вірна, добра, подобаюсь людям. Завжди посміхаюсь і заряджаю оточуючих позитивом. Гнучка в спілкуванні і готова до реалізації будь-яких ідей. Люблю щиро посміятися.
Вікторія Володимирівна
Вікторія Володимирівна
Комерційний директор
Київ
Готовий переїхати: Львів, Одеса, Дніпро, Вінниця, Запоріжжя, Чернігів, Чернівці, Інші країни
повна зайнятість
Оновлено 1 тиждень тому