Працювала в 2 компаніях   9 років 5 місяців

Фінансові послуги

Начальник відділу розвитку

ТОВ "Споживчий центр"

Фінансові послуги

8 років 10 місяців

06.2013 - 04.2022

  • Забезпечення функціонування відділу розвитку та підтримки регіональної мережі відділень, мережі контакт центрів, головного офісу підприємства. 300 відділень, 5 адмін. підрозділів.
  • Управління, контроль, оптимізація витрат бюджету утримання мережі/адмін. підрозділів відповідно щомісячних показників БП компанії.
  • Створення команди, пошук та підбір кадрів, адаптація щодо принципів культури компаніі, стажування тощо.
  • Створення прибуткової мережі відділень, пошук кращих локацій для розвитку бізнесу, розширення географії присутості в Україні.
  • Погодження умов договорів оренди до заключення. Підтримка орендних відносин, позитивного іміджу компанії з партнерами. Вирішення спірних питань шляхом переговорного процесу з мінімальним залученням юр. департаменту.
  • Погодження об'ємів облаштувальних робіт задля відкриття відділень/адміністративних підрозділів (макс. кількість р.м. 1-го підрозділу 300).
  • Контроль та відповідальність за якість виконнання всіх етапів робіт до здачі об'єктів у визначений строк/прийняття об'єктів.
  • Контроль та відповідальність за якість сервісу адміністративно-господарської підтримки мережі підрозділів.
  • Здійснення фінансового контролю 1 рівня адмін-госп. витрат.
  • Налагодження існуючих бізнес-процесів, участь в розробці нових.
  • Організація корпоративних івентів з чітко визначениим бюджетом, максимальна кількість присутніх 500 ч.

Результати:

Створення кращої прибуткової мережі +200 відділень за 5 років у більш як 80 міст України.

Створення кращих контакт-центрів для працівників в 5 містах України.

Ефективна оптимізація витрат на утримання в період пандемії 2020-2021 при збереженні мережі на 90%.

Позитивний імідж компанії для партнерів: стабільність, надійність, чесність.

Асистент членів правління

ПАТ "БТА Банк"

Фінансові послуги

5 місяців

08.2011 - 01.2012

Виконання завдань та доручень членів правління банку.

Організація зустрічей гостей, конференц-колів, відряджень.

Підтримка документообігу.

Підтримка ділових контактів: телефон/пошта.

Своєчасне забезпечення членів правління усім необхідним для роботи та розвантаження часу.

Ключова інформація

Управління персоналом та робота в команді, рекрутинг, створення команди.

Управління витратами, проектами, оптимізація, бюджетування фінансовий контроль.

Тайм-менеджмент.

Комунікабельність, ефективне ведення переговорів.

Критичне мислення.

Організаційні навички, організація маштабних заходів.

Вирішення проблем, нестандартні рішення.

Запуск структурних підрозділів у обмежений строк.

Навчалась в 1 закладі

Національний університет біоресурсів і природокористування України

економіки та менеджменту

Ніжин, 2011

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Основи GTD GTD Ukraine

Київ, 2021

Публічний виступ у деталях. Техніка мовлення, рухи, жестикуляція. Школа красномовства Ольги Габлюк

Київ, 2021

Додаткова інформація

Особисті якості

Я керівник з розвитку бізнесу із досвідом створення ефективної міжрегіональної мережі відділень (289) та контакт-центрів (5) в мікрофінансовій сфері. Знаю ринок нерухомості України. Вмію створювати потужну команду, володію навиком організації повного циклу відкриття підрозділів (2-300 робочих місць): від пошуку об'єкту до запуску. Експерт в успішних переговорах. Моя ціль бути корисною для бізнесу на базі здобутого досвіду та отримання нового. Впевнена, лише партнерські відносини "win-win" в наполегливій роботі потужної команди дають високі результати.

Дарія

Керівник відділу розвитку регіональної мережі. Head of development

Київ

35 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 годину тому