Працювала в 2 компаніях 9 років 5 місяців
Фінансові послуги
Начальник відділу розвитку
ТОВ "Споживчий центр"
Фінансові послуги
8 років 10 місяців
06.2013 - 04.2022
- Забезпечення функціонування відділу розвитку та підтримки регіональної мережі відділень, мережі контакт центрів, головного офісу підприємства. 300 відділень, 5 адмін. підрозділів.
- Управління, контроль, оптимізація витрат бюджету утримання мережі/адмін. підрозділів відповідно щомісячних показників БП компанії.
- Створення команди, пошук та підбір кадрів, адаптація щодо принципів культури компаніі, стажування тощо.
- Створення прибуткової мережі відділень, пошук кращих локацій для розвитку бізнесу, розширення географії присутості в Україні.
- Погодження умов договорів оренди до заключення. Підтримка орендних відносин, позитивного іміджу компанії з партнерами. Вирішення спірних питань шляхом переговорного процесу з мінімальним залученням юр. департаменту.
- Погодження об'ємів облаштувальних робіт задля відкриття відділень/адміністративних підрозділів (макс. кількість р.м. 1-го підрозділу 300).
- Контроль та відповідальність за якість виконнання всіх етапів робіт до здачі об'єктів у визначений строк/прийняття об'єктів.
- Контроль та відповідальність за якість сервісу адміністративно-господарської підтримки мережі підрозділів.
- Здійснення фінансового контролю 1 рівня адмін-госп. витрат.
- Налагодження існуючих бізнес-процесів, участь в розробці нових.
- Організація корпоративних івентів з чітко визначениим бюджетом, максимальна кількість присутніх 500 ч.
Результати:
Створення кращої прибуткової мережі +200 відділень за 5 років у більш як 80 міст України.
Створення кращих контакт-центрів для працівників в 5 містах України.
Ефективна оптимізація витрат на утримання в період пандемії 2020-2021 при збереженні мережі на 90%.
Позитивний імідж компанії для партнерів: стабільність, надійність, чесність.
Асистент членів правління
ПАТ "БТА Банк"
Фінансові послуги
5 місяців
08.2011 - 01.2012
Виконання завдань та доручень членів правління банку.
Організація зустрічей гостей, конференц-колів, відряджень.
Підтримка документообігу.
Підтримка ділових контактів: телефон/пошта.
Своєчасне забезпечення членів правління усім необхідним для роботи та розвантаження часу.
Ключова інформація
Управління персоналом та робота в команді, рекрутинг, створення команди.
Управління витратами, проектами, оптимізація, бюджетування фінансовий контроль.
Тайм-менеджмент.
Комунікабельність, ефективне ведення переговорів.
Критичне мислення.
Організаційні навички, організація маштабних заходів.
Вирішення проблем, нестандартні рішення.
Запуск структурних підрозділів у обмежений строк.
Навчалась в 1 закладі
Національний університет біоресурсів і природокористування України
економіки та менеджменту
Ніжин, 2011
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Основи GTD GTD Ukraine
Публічний виступ у деталях. Техніка мовлення, рухи, жестикуляція. Школа красномовства Ольги Габлюк
Додаткова інформація
Особисті якості
Я керівник з розвитку бізнесу із досвідом створення ефективної міжрегіональної мережі відділень (289) та контакт-центрів (5) в мікрофінансовій сфері. Знаю ринок нерухомості України. Вмію створювати потужну команду, володію навиком організації повного циклу відкриття підрозділів (2-300 робочих місць): від пошуку об'єкту до запуску. Експерт в успішних переговорах. Моя ціль бути корисною для бізнесу на базі здобутого досвіду та отримання нового. Впевнена, лише партнерські відносини "win-win" в наполегливій роботі потужної команди дають високі результати.
Дарія
Дарія
Керівник відділу розвитку регіональної мережі. Head of development
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 4 дні тому