Працювала в 12 компаніях   19 років 5 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Банки, Видавництва та Поліграфія, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Страхування

Заступник фінансового директора

Група компаній

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 2 місяці

07.2022 - 09.2024

Організація комплексного управління фінансовими функціями компанії:

  • бухгалтерія, управлінський облік, консолідація звітності;
  • бюджетне планування, управління грошовими потоками та активами, контроль платіжної дисципліни та ліквідності, казначейство:
    • план-фактний аналіз бюджетів, контроль та оновлення плану платежів та контроль їх виконання
    • контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
  • організація та контроль взаємодії з банківськими структурами - супроводження банківських операцій підприємств групи (ТОВ, ФОП, нерезидентів):
    • відкриття/закриття/супроводження українських і іноземних банківських рахунків для підприємств групи, як для українських компаній, так і для нерезидентів (у тому числі контроль за окремими продуктами - кредити, депозити, зарплатні проекти тощо)
    • підготовка документів щодо запитів фінансового моніторингу
    • супровід КБ (як українських, так і іноземних) – платіжні доручення, купівля валюти, SWIFT
    • супроводження операцій нерезидентів групи
    • супровід кредитного портфелю групи (гривня та валюта)
    • проходження процедур ідентифікації/верифікації/KYC
  • супроводження та контроль повного циклу експортно-імпортних операцій:
    • погодження/контроль договорів і контроль документації контрагентів
    • купівля/продаж валюти
    • підготовка повного пакету документів для валютного контракту (контракт, інвойс, супровідні документи)
    • супроводження розрахунків із іноземними контрагентами
    • супроводження документарних операцій (акредитив, інкасо)
  • організація та контроль виконання управлінських рішень, підготовка та аналіз фінансової документації
  • взаємодія з іншими відділами компанії
  • розв'язання фінансових питань та конфліктів
  • допомога фінансовому директору у виконанні управлінських функцій

Фінансовий консультант

ТД Хортиця

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

11 місяців

08.2021 - 07.2022

Фінансовий консультант групи компаній:
  • повне супроводження банківських операцій підприємств групи (ТОВ, ФОП) - від відкриття до закриття рахунку
  • фінансовий моніторинг

Керівник відділення банку

УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ, АТ, БАНК

Банки

4 місяці

04.2021 - 08.2021

  • організація безперебійної роботи відділення;
  • контроль операційної та касової дисципліни;
  • організація роботи по своєчасному і якісному обслуговуванню клієнтів відділення;
  • підбір та навчання персоналу;
  • пошук та залучення клієнтів для обслуговування у відділенні;
  • організація і супроводження заходів з уточнення інформації по ідентифікації клієнтів;
  • супровід валютних операцій та фінансовий моніторинг;
  • робота з юридичними особами (залучення, формування пакету документів, робота з депозитними та кредитними продуктами, тощо);
  • робота з партнерами банку (автосалонами, страховими компаніями, нотаріусами та ін.);
  • підготовка звітності та аналітики;
  • взаємодія з іншими відділами банку;
  • керівництво роботою відділення банку;
  • контроль за виконанням фінансових показників;
  • розв'язання конфліктних ситуацій;

Керівник відділення банку

Перший Інвестиційний Банк

Банки

1 місяць

10.2020 - 11.2020

  • Загальне керівництво відділення
  • Залучення та обслуговування клієнтів
  • Забезпечення безперебійної роботи відділення
Звільнення через сімейні обставини

Керівник відділення банку

Ідея Банк, Акціонерне Товариство

Банки

5 років 8 місяців

12.2014 - 08.2020

  • презентація комплексних послуг банку;
  • залучення нових клієнтів банку, збільшення депозитного та кредитного портфелів;
  • виконання бізнес-плану продажів і інших планових показників;
  • управління персоналом відділення;
  • підбір, навчання та адаптація співробітників;
  • ведення переговорів з ключовими клієнтами та партнерами;
  • контроль за виконанням фінансових показників;
  • керівництво роботою відділення банку;
  • взаємодія з іншими відділами банку;
  • розв'язання конфліктних ситуацій

Керівник відділення банку

Ідея Банк, Акціонерне Товариство

Банки

1 рік 10 місяців

09.2012 - 07.2014

Відкриття відділення з "нуля" - планування, організація роботи відділення:
  • виконання бізнес-плану продажів та інших планових показників;
  • презентація комплексних послуг банку;
  • залучення нових клієнтів банку, збільшення депозитного та кредитного портфелів;
  • управління персоналом відділення;
  • керівництво роботою відділення банку
  • контроль за виконанням фінансових показників

Керівник регіонального представництва

Баланс-Клуб, Издательско-консалтинговая компания

Видавництва та Поліграфія

3 місяці

05.2012 - 08.2012

Організація роботи представництва, спрямована на системне зростання кількості передплатників видань ВКК «БалансКлуб» і збільшення обсягів продажу товарів компанії:
  • контроль роботи фахівців за передплатою;
  • виконання планів продажів, планів дій, заповнення та подання звітних форм і статистик;
  • організація та підтримка зв'язку з партнерськими організаціями та державними органами, які обслуговують платників податків;
  • організація поширення інформаційного матеріалу серед цільової аудиторії;
  • участь в семінарах, що проводяться державними органами для цільової аудиторії;
  • поширення рекламно-інформаційних матеріалів;
  • проведення презентацій продуктів компанії;
  • збір бази потенційних передплатників;
  • підготовка аналітичних матеріалів;
  • аналіз і формування звітів представництва

Директор кафе та магазину

ФОП

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

5 місяців

12.2011 - 05.2012

Організація і ведення справ кафе і магазину:
  • підбір і контроль персоналу;
  • узгодження роботи з контролюючими органами (отримання необхідних дозволів та погоджень);
  • координація та контроль роботи закладу (контроль закупівель і витрат, контроль за дотриманням санітарних норм і правил);
  • управлінський облік;
  • проведення промоакцій та маркетингових заходів.

Заступник директора

ПП ІСофт

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

1 рік 10 місяців

01.2010 - 11.2011

Організація роботи підприємства:
  • робота з постачальниками
  • ведення переговорів
  • аналіз конкурентного середовища та проведення маркетингових заходів
  • формування управлінської звітності
У зв'язку із розширенням напрямів діяльності, організація роботи нового напряму:
  • відкриття торгової точки
  • забезпечення роботи торгової точки
  • пошук контрагентів нового напрямку
  • укладання договорів та ведення обліку роботи з контрагентами
  • контроль за технічним станом і роботою устаткування
  • ведення управлінського обліку
  • робота з клієнтами
  • координація роботи підрозділів компанії
  • контроль за виконанням планів та завдань
  • підбір та навчання персоналу
  • розробка та впровадження стратегічних планів
  • ведення звітності та аналіз результатів роботи

Керівник відділу по роботі з банками

АСКА, ЧАО, Украинская акционерная страховая компания

Страхування

6 місяців

05.2006 - 11.2006

контроль та координація роботи філій в напрямі співпраці з банками:
  • аналіз звітів філій
  • формування управлінської звітності стосовно напряму
  • ведення та формування нормативної бази (внутрішні документи, накази)
  • підготовка документів для проходження акредитації в банках - підготовка та погодження договорів, формування пропозицій співпраці, надання пакетів документів за запитами
  • контроль ефективності від розміщених депозитів в банках - аналіз ринкових пропозицій,
  • погодження та підписання договорів, контроль внутрішніх етапів погодження угод

Спеціаліст відділу валютного контролю

УкрБізнесБанк

Банки

2 роки 4 місяці

11.2003 - 03.2006

  • купівля / продаж валюти;
  • перевірка зовнішньоекономічних договорів, на відповідність чинному законодавству;
  • надання довідок і виписок згідно запитів клієнтів;
  • надання інформації про стан взаєморозрахунків за контрактами, наявності документів;
  • формуванням щоденної та щомісячної звітності відділу банку;
  • «валютний контроль» (контроль за експортно-імпортними операціями, ведення експортного та імпортного журналів, журналу вихідних платежів)

Менеджер з продажу

ТОВ Константа

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

2 роки 2 місяці

09.2001 - 11.2003

прямі продажі і підтримка ПП "Ліга-Закон":

  • пошук потенційних клієнтів
  • договірна робота (узгодження, підписання, супровід договорів з клієнтами)
  • консультування з питань роботи програми
  • підтримання постійного контакту з клієнтами
  • організація рекламних заходів і акцій
  • моніторинг ринку (конкурентні пропозиції та акції)

Ключова інформація

  • прямі продажі
  • забезпечення роботи напряму (робота з клієнтами, ведення переговорів з контрагентами, ведення документації, укладення договорів)
  • контроль і координація роботи напрямку
  • управлінський облік
  • робота з зовнішньоекономічними договорами
  • робота в банківській системі
  • Фінансовий моніторинг, KYC
  • Валютний контроль
  • Операції з нерезидентами
  • Супровід кб: swift, купівля-продаж, запити по валютним контрактами
  • Супровід іноземних кб

Навчалась в 1 закладі

Донецький Державний Інститут Штучного Інтелекту

Міжнародна економіка, економічний факультет – фахівець

Донецк, 2004

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Фінансовий директор / LABA

Київ, 2024

  • формування та адаптація структури фінвідділу під потреби компанії;
  • система KPI для фінансового відділу;
  • стратегічне фінансове планування, адаптація фінансових планів в залежності від сценаріїв розвитку подій;
  • автоматизація системи обліку і звітності та аналіз фінансових показників;
  • аналіз прибутковісті та фінансового стану компанії, забезпечення прозорісті фінансової діяльності;
  • планування грошових потоків на різні періоди часу та уникнення касових розривів;
  • керування дебіторською і кредиторською заборгованістю, розрахунок показників ефективності ведення бізнесу;
  • ризик-менеджмент, для мінімізування фінансових ризиків та підготовка компанії до можливих кризових ситуацій та забезпечення її стійкість в умовах невизначеності;
  • оцінка інвестиційних проєктів за показниками ROI, IRR, WACC, PP, NPV;
  • управління проєктами злиття і поглинання задля розширення та масштабування бізнесу;

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

Володіння ПК- досвідчений користувач

Водительские права

Водійські права категорії «В»

Альона

Керівник

Київ

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 18 годин тому