Працював в 11 компаніях   21 рік 7 місяців

Нерухомість та Девелопмент, Реклама та PR-послуги, Торгівля роздрібна / Retail, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, IT

Директор по маркетингу и рекламе

SAVO Group

Нерухомість та Девелопмент

7 років 5 місяців

12.2016 - до теперішнього часу

  • - на даний момент ще не звільнений , але і не працюю

Україна: Житловий комплекс «Європейське місто» https://evromisto.ua Литва г. Вільнюс: Житловий комплекс Lucky Homes https://luckyhomes.lt/ru/

Спеціалізація компанії: Будівництво та реалізація житлової нерухомості з власними інфраструктурними об'єктами в Україні та країнах Європейського Союзу (Литва, Польща)

Посада: Директор з маркетингу та реклами

  • Формування відділу маркетингу та реклами, організація та контроль роботи працівників, досягнення планових показників та виконання зобов'язань підрядниками
  • Побудова системи взаємодії з іншими відділами та підрядниками
  • Щомісячне планування рекламних активностей, формування та затвердження бюджету на рекламу та маркетинг
  • Організація та управління рекламними кампаніями (на всіх етапах від розробки ідеї до реалізації та подальшої оцінки ефективності)
  • Створення та затвердження нових ідей рекламних кампаній
  • Повний супровід створення сайтів компанії (на всіх етапах від ТЗ, створення контенту до верстки готового сайту): https://luckyhomes.lt/ru/ ; https://savobi.com/projects/; https://flamerest.com.ua/; https://evromisto.ua; https://esservice.com.ua/; https://primedent.com.ua/; https://savoya.com.ua; https://eurogym.com.ua/
  • Медіа планування, контроль ефективності та виконання планових показників від розміщення на всіх online&offline носіях по всіх рекламних кампаніях
  • Проведення тендерів, вибір підрядників, управління взаємовідносинами з підрядниками
  • Визначення переваг та інтеграція їх у рекламні кампанії відповідно до стратегії компанії
  • Аналіз та подальша адаптація реклами, аналіз конкурентів, ринку в цілому
  • Координація роботи SEO, AdWords, SMM та інших профільних фахівців та підрядників

Chief Marketing Officer

Маркетингова агенція «Marketing Lab Alnair»

Реклама та PR-послуги

1 рік 4 місяці

07.2015 - 11.2016

Спеціалізація компанії: Надання консалтингових та виробничих послуг з генерації та створення маркетингових рішень. Основні послуги: Маркетинг на аутсорсі ; digital та offline реклама; web-розробка; графічний та web дизайн; копірайт; медіа-продакшн, супровід startup-ів, «реанімація бізнесу».

Посада: Chief Marketing Officer

Внутрішній маркетинг підприємства:

  • Розробка концепту бренду, всіх необхідних матеріалів для реалізації підприємства, що надає послуги web розробки, маркетинг на аутсорсі, реклами, дизайну та іншого медіа та web продакшну;
  • Побудова стратегічного плану компанії, його редакція відповідно до ринкових умов;
  • Створення плану продажу, контроль виконання;
  • Формування команди спеціалістів відділу маркетингу, реклами та продажу;
  • Організація процесів та розподіл завдань для досягнення зумовлених стратегією цілей;
  • Контроль реалізації тактичних завдань, досягнення стратегічних цілей;
  • Повний супровід створення сайту компанії (на всіх етапах від ТЗ, створення контенту до верстки готового сайту);
  • Просування сайту компанії в мережі Internet: тематичні галузеві ресурси, контекстне розміщення, ремаркетинг, SEO - просування, створення та розміщення банерів, SMM;
  • Ініціація та робота над просуванням компанії у різних offline каналах, участь у тематичних заходах, виставках тощо;
  • Розробка та впровадження партнерської програми;
  • Формування ефективної концепції та структури розвитку бізнесу;
  • Пошук нових шляхів виходу на ринки за галузями та країнами (США, Європа, СНД);
  • Визначення, сегментування та робота з каналами збуту послуг на B2B ринках СНД та Європи;
  • Регулярні дослідження іміджу компанії;
  • Аналіз конкурентів, трендів, новинок, ринку загалом;
  • Участь у розробці комерційних матеріалів, унікальних торгових пропозицій, визначення переваг, створення скриптів продажу, організація процесів, планування та звітності, ціноутворення, розробка спеціальних пропозицій для стимулювання збуту;
  • Навчання sales менеджерів у продуктовій лінійці та асортименті послуг, маркетингу, digital рекламі та профільних питаннях;
  • Планування (у тому числі бюджетування) та реалізація стимулюючих збут заходів;
  • Маркетингова підтримка у створенні комерційних пропозицій, медіа планів, html листів та інших комерційно необхідних матеріалів;
  • Комунікація з партнерами та ключовими клієнтами компанії;

Зовнішній клієнтський маркетинг та реклама, на аутсорсі.

Основний перелік клієнтів Маркетингової лабораторії Алнаїр: ЖК Barcelona (http://barcelona.ua ); ЖК Cherry town (http://cherrytown.com.ua/ ); ЖК Novosell (http://www.novosell-invest.com.ua ); таунхауси Bavaria (https://bavaria-house.com.ua/bavaria-house.php ); ЖК Львівський маєток (https://lvivskiy-maetok.kiev.ua ), СК Інтергал Буд (https://intergal-bud.com.ua/ ); B&D Holding (http://bdholding.ch/ru/ ); Патріарх Холл (http://patriarchhall.kiev.ua/ ); ЖК Podil Plaza & Residence (http://podil-plaza.com.ua/ ); ЖК Ідея (http://jkidea.com.ua/ ); ЖК Новодарницький (http://www.novodarnickiy.kiev.ua/ ); таунхауси SkandiHome (сайт у розробці); Гостомель Residence (https://gr.kiev.ua/ru/ ); РК Aurora (https://aurora-bucha.com/ ).

  • Проведення комплексного маркетингового аудиту підприємства, дослідження та аналітика отриманих даних;
  • Складання та затвердження плану-графіка (стратегії, медіа плану, спринтів, дій, кошторису) за проектом;
  • Розробка рішень клієнтських завдань з маркетингу та реклами;
  • Створення та впровадження та контроль виконання поставлених стратегічних цілей;
  • Формування «воронки продажів»;
  • Обробка запитів від sales department, та account менеджера з клієнтських проектів;
  • Планування проекту, у складі проектної групи, та окремо якщо послуга лише маркетингова;
  • Дотрим

Маркетолог

Developer ZIM Capital Group

Нерухомість та Девелопмент

7 місяців

12.2014 - 07.2015

Житлові комплекси "Skyland"; «Parkland»; комплекс таунхаусів "Sun life". м. Київ

Спеціалізація компанії: Будівництво та реалізація житлової нерухомості

Посада: Маркетолог

  • Визначення цільової аудиторії та джерел інформування ЦА;
  • Розробка концептів та айдентики брендів (назва РК, фірмовий стиль, логотип тощо)
  • Розробка та реалізація маркетингової стратегії відповідно до поставлених цілей;
  • Розробка ідей рекламних кампаній;
  • Повний супровід та розробка корпоративних сайтів (технічно втілював програміст): https://park-land.com.ua/; http://skyland2.com.ua/ http://skyland1.com.ua/ ; http://sunlifehouse.com/; http://zim-capital.com/;
  • Таргетоване медіа - планування з подальшим просуванням сайту в мережі Internet: тематичні галузеві ресурси, контекстне розміщення, ремаркетинг, SEO - просування, розміщення банерів, SMM, контроль репутації ЖК та робота над створенням позитивних відгуків на тематичних форумах;
  • Формування «воронки продажів»;
  • Розробка та впровадження скриптів продажів, стандартів роботи менеджерів;
  • Співпраця з digital агенціями, студіями дизайну, web студіями;
  • Контроль ефективності за допомогою Google Analytics;
  • Визначення та оптимізація ефективних маркетингових комунікацій, оцінка їхньої ефективності;
  • Розробка та реалізація, акцій та маркетингових заходів з метою стимулювання продажів;
  • Розміщення реклами на медіа-носіях (зовнішня реклама, транспорт (метро), радіо, спеціалізована преса тощо)
  • Повне супроводження проектів: планування, бюджетування, пошук постачальників для реалізації проекту, укладання договорів, координація роботи підрядників, контроль здійснення, звітність;
  • Робота з підрядниками (оператори, рекламні агенції, власники рекламних носіїв);
  • Організація процесів розробки, виробництва та розміщення рекламних макетів для поліграфії, друкованої та зовнішньої реклами, а також реклами та контенту для сайтів та соцмереж;
  • Адміністрування рекламних облікових записів та доступів, а також телефонії;
  • Аналіз ефективності рекламних кампаній.

Маркетолог

Житловий комплекс «Британский квартал» м. Київ

Нерухомість та Девелопмент

7 місяців

09.2013 - 04.2014

  • Аналіз та оцінка стану реклами та маркетингу в компанії, її позиції на ринку, рівень пізнаваності тощо;
  • Визначення векторів та носіїв у рекламній діяльності, визначення ЦА та джерел інформування ЦА;
  • Реалізація маркетингової стратегії;
  • ре-брендинг, зміна фірмового стилю, концепту та позиціонування.
  • Розробка юзабіліті та контенту нового сайту http://britanskiy.com.ua/ (технічно втілював програміст);
  • Таргетоване медіа - планування з подальшим просуванням сайту в мережі Internet: контекстне розміщення, ремаркетинг, SEO - просування, розміщення банерів, SMM, повний контроль репутації ЖК та робота над створенням позитивних відгуків на тематичних форумах;
  • Співпраця з digital агентствами;
  • Контроль ефективності за допомогою Google Analytics та Яндекс Метрики;
  • Визначення та оптимізація ефективних маркетингових комунікацій, оцінка їхньої ефективності;
  • Розробка та реалізація, акцій та маркетингових заходів з метою стимулювання продажів;
  • Розміщення реклами на медіа-носіях (зовнішня реклама, транспорт (метро), радіо, спеціалізована преса тощо)
  • повний супровід проектів: планування, бюджетування, пошук постачальників для реалізації проекту, укладання договорів, координація роботи підрядників, контроль здійснення, звітність.
  • Робота з підрядниками (оператори, рекламні агенції, власники рекламних носіїв);
  • Розробка ідей рекламних кампаній
  • Розробка рекламних макетів (за допомогою дизайнера) та організація розповсюдження;
  • Аналіз ефективності рекламних кампаній.

Маркетолог (проектная работа)

Житловий комплекс «Піонерський квартал» м. Вишневе

Нерухомість та Девелопмент

6 місяців

03.2013 - 09.2013

  • Аналіз та оцінка стану реклами та маркетингу в компанії, її позиції на ринку, рівень пізнаваності тощо;
  • Визначення векторів та носіїв у рекламній діяльності, визначення ЦА та джерел інформування ЦА;
  • Розробка та реалізація маркетингової стратегії;
  • Повний ре - брендинг, зміна фірмового стилю, концепту та позиціонування, що спричинило колосальні показники за впізнаваністю та викликало жвавий інтерес у ЦА;
  • Завдяки моїй роботі, за 4 місяці (замість проектних 8-12 місяців, і очікуваних 100%) приріст продажів склав 200%
  • Розробка юзабіліті та контенту нового сайту http://pionerskiy.com.ua/ (технічно втілював програміст);
  • Таргетоване медіа - планування з подальшим просуванням ЖК у мережі Internet: контекстне розміщення, ремаркетинг, SEO - просування, розміщення банерів, SMM, щільний контроль репутації ЖК, та робота над створенням позитивних відгуків на тематичних форумах;
  • Співпраця з digital агентствами та галузевими рекламними майданчиками;
  • Контроль ефективності за допомогою Google Analytics та Яндекс Метрики;
  • Визначення та оптимізація ефективних маркетингових комунікацій, оцінка їхньої ефективності;
  • Розробка та реалізація, акцій та маркетингових заходів з метою стимулювання продажів;
  • Розміщення реклами на медіа-носіях (зовнішня реклама, транспорт (метро), радіо, спеціалізована преса тощо)
  • Повне супроводження проектів: планування, бюджетування, пошук постачальників для реалізації проекту, укладання договорів, координація роботи підрядників, контроль здійснення, звітність.
  • Робота з підрядниками (оператори, рекламні агенції, власники рекламних носіїв);
  • Розробка ідей рекламних кампаній, концепту фірмового стилю, акцій та ін.
  • Розробка рекламних макетів (за допомогою дизайнера) та організація розповсюдження;
  • Аналіз ефективності рекламних кампаній.

Керівник відділу маркетингу та реклами

Мережа ювелірних магазинів «Ювелирна Карта»

Торгівля роздрібна / Retail

4 роки 1 місяць

02.2009 - 03.2013

Спеціалізація компанії: Мережа ювелірних магазинів роздрібної торгівлі золотими виробами (мережа 30 магазинів (15-Київ, та 15- великі регіональні міста України)), як досягнення :ПЕРШИЙ в Україні та найбільший інтернет магазин, що реалізує online ювелірні вироби з дорогоцінних металів з дорогоцінним камінням

Посада:Керівник відділу маркетингу та реклами

  • Розробка та реалізація маркетингової та рекламної стратегій відповідно до цілей компанії;
  • Аналіз ринку, аналіз конкурентного середовища (SWOT-аналіз);
  • Визначення та оптимізація ефективних маркетингових комунікацій, оцінка їхньої ефективності;
  • Створення та впровадження партнерських програм («Космо», «Модний дім Юнона», салони краси, Банк Кредит Дніпро та інші) та програми лояльності;
  • Успішний ребрендинг (розробка та впровадження нового фірмового стилю та дизайну магазинів мережі, рекламної продукції, РОS-матеріалів тощо);
  • Бюджетування (оптимізація витратної частини реклами);
  • Робота з підрядниками (оператори, рекламні агенції, власники рекламних носіїв) та їх контроль;
  • Розробка ідей рекламних кампаній, арт-дирекшен;
  • Розробка впровадження програми лояльності клієнтам мережі;
  • Розробка та здійснення проектів розвитку в розрізі загальної стратегії маркетингу;
  • Ініціація, організація, контроль та реалізація проведення акцій у магазинах мережі;
  • Медіа-планування;
  • Контроль за використанням рекламного бюджету, моніторинг платежів, (робота з 1С Підприємство);
  • оцінка ефективності комплексу рекламних каналів;
  • Рекламно-маркетингове забезпечення та підтримка регіональних магазинів та представництв компанії;
  • Реклама в інтернет, співпраця з digital агентствами, контроль ефективності за допомогою Google Analytics та Яндекс Метрики
  • Розміщення зовнішньої реклами, робота зі ЗМІ та баєрами - розміщення реклами у національних ЗМІ;
  • Підтримка корпоративного сайту візитки та інтернет магазину;
  • Представництво компанії у виставках, організація корпоративних заходів, BTL-акцій;
  • Успішна розробка та розвиток нового напряму «з нуля» (ПЕРШИЙ В УКРАЇНІ інтернет магазин золота)
  • розробка рекламних макетів (координація роботи дизайнера);
  • Пошук нових шляхів та місць розвитку мережі;
  • Організація та контроль логістики рекламної продукції по магазинах мережі;
  • Закупівлі та виробництво сувенірної продукції;
  • Реєстрація та легалізація зовнішньої реклами та вивісок у державних структурах місцевого самоврядування (за допомогою юридичного відділу);
  • Аналіз ефективності рекламних кампаній.

Бренд-менеджер в групі ресторанів

Операційний офіс Сім'я ресторанів «Козирна Карта»

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

10 місяців

03.2008 - 01.2009

Операційний офіс Сім'я ресторанів «Козирна Карта»

Спеціалізація компанії:Провідний оператор ресторанного бізнесу

Посада: Бренд-менеджер у групі ресторанів («Пивоварня Шато Славутич» Київ та Харків, «Марше» Київ, який не відкрився після настання кризи концептуальний ресторан «Товариш»)

  • Організація рекламної діяльності компанії, розробка стратегій просування, складання та реалізації маркетингових планів
  • Здійснення попереднього розрахунку бюджету реалізованого проекту та контроль його постатейного виконання, оптимізація витрат на рекламні компанії.
  • Оцінка ефективності проведених рекламних кампаній, до та після їх проведення
  • реалізації рекламних заходів BTL, ATL (друковані ЗМІ, телебачення, радіо, зовнішня реклама, промо - заходи тощо).
  • Контроль та координація роботи підрядників, рекламних агенцій, студій дизайну...
  • Бізнес-планування щодо розвитку регіональної мережі ресторанів
  • Ребрендинг ресторану
  • Розробка та впровадження стандартів роботи ресторанів
  • Розробка пропозицій щодо формування фірмового стилю, створення іміджу підприємства
  • Організація та проведення brain-storming для розробки креативних ідей
  • Координація роботи працівників, залучених до реалізації проектів
  • Аналітика, дослідження ринків, маркетингові плани, рекламна, PR та CRM діяльність, бюджетування, контроль виконання робіт.

Leader of project / Руководитель проекта

ТОВ «Медіа технолоджі»

Реклама та PR-послуги

1 рік

02.2007 - 02.2008

Спеціалізація компанії:Рекламна виставкова промисловість.

Посада: Leader of project / Керівник проекту

  • Організація проведення виставкового заходу в Україні SODEX Kiev (Інженерних, Будівельних, Енергозберігаючих технологій)
  • Управління відділом розвитку, коригування роботи щодо здійснення проекту
  • Формування рекламної стратегії, розвитку динаміки та обсягів продажів
  • Планування рекламного бюджету, медіа-планування
  • Переговори з партнерами, постачальниками послуг, укладання договорів та контроль за виконанням умов роботи
  • Складання маркетингових планів та бюджетів
  • Системне планування, організація та контроль виробництва рекламних матеріалів для всіх проектів компанії
  • Збір та аналіз інформації про конкурентів
  • Формування плану продажу, підбір та навчання та управління менеджерів, формування команди.
  • Ведення звітності та планування динаміки розвитку та просування
  • Ведення та контроль запуску проекту спільно з турецькими та німецькими партнерами.

Account менеджер, менеджер по продажам рекламы

ТОВ "Робота Інтернешнл" - один з найбільших сервісів з працевлаштування в Україні – Robota.ua

IT

1 рік 1 місяць

12.2005 - 01.2007

  • Пошук та залучення потенційних клієнтів для розміщення реклами на Інтернет ресурсі; збір інформації про клієнтів, ведення бази даних, підготовка успішних презентацій та проведення зустрічей з клієнтами, пост-продажне обслуговування;
  • Супровід клієнтів з усіх питань, пов'язаних з розміщенням інформації на сайті;
  • Напрацювання клієнтської бази;
  • Розподіл завдань: розстановка пріоритетів, контроль виконання, коригування;
  • Розробка та впровадження форм внутрішньої звітності:
  • Аналітика (контроль динаміки та структури продажу рекламних площ ресурсу);
  • Ведення переговорів та укладання договорів;
  • Робота з медіа - агентствами;
  • Розміщення реклами найкращих українських та світових роботодавців;
  • Корекція, просування, формування іміджу Інтернет-ресурсу у споживачів;
  • Моніторинг та аналіз реклами у ЗМІ;
  • Впровадження та просування нових продуктів (рекламних позицій);
  • Бюджетне планування коштів клієнта.

Project Manager/ Бренд-менеджер

Мережа магазинів м'ясної продукції, приготовленої за німецькими технологіями «Едельвейс»

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 7 місяців

09.2000 - 04.2004

Спеціалізація компанії: виробництво та продаж м'ясної продукції, приготовленої за німецькою технологією (Німецькі ковбаски та інша національна м'ясна продукція)

  1. 04.2001-06.2004 - Посада: Project Manager/ Бренд-менеджер
  • Подання компанії на ринку та формування її імідж - стилю, PR, мерчендайзинг, контроль рекламної атрибутики;
  • Проведення BTL заходів та промо-акцій.
  • Системне планування та організація роботи торгових точок (9 магазинів)
  • Дослідження та аналіз ринку м'ясної продукції;
  • Розширення та розвиток мережі роздрібної торгівлі компанії;
  • Розробка єдиної стратегії продажу компанії;
  • Проведення переговорів та укладання договорів з представниками готельного та ресторанного бізнесу (HoReCa);
  • Робота з торговельною роздрібною мережею, якісне виконання рівня постачання, маркетингової, цінової, торгової політики, пошук нових каналів збуту;
  • Визначення стратегії та планів розвитку продуктів, проектів
  • Планування та організація рекламної діяльності
  • Оцінка ефективності та оптимізації витрат у рамках заданого бюджету
  • Організація маркетингової підтримки продажів
  • Оперативна підтримка та адаптація рекламної стратегії компанії
  • Підготовка оперативних та аналітичних звітів.

Project Manager \ Бренд-менеджер

ТОВ «Містер Снек»., ресторани фаст-фуд

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік

01.2001 - 01.2002

  • Запуск проекту з нуля, від написання стратегії до виведення на точку рентабельності;
  • Проведення переговорів із постачальниками сировини та сервісів;
  • Розробка та проведення рекламних кампаній;
  • Розробка та проведення акцій зі стимулювання збуту;
  • Розробка стандартів роботи персоналу та підприємства загалом.

Ключова інформація

  • Успішний більш ніж 20-річний досвід роботи в галузі реклами та маркетингу
  • Створення та реалізація маркетингових та рекламних стратегій
  • Володіння сучасними маркетинговими digital (online) інструментами
  • Практичний досвід розробки, ведення та аналізу рекламних кампаній
  • Знання рекламного ринку України та країн Європейського Союзу
  • Розробка концепції виведення на ринок нових проектів та продуктів;
  • Проведення різноманітних маркетингових та рекламних заходів;
  • Креатив, розробка та виготовлення рекламних матеріалів різних типів для різних носіїв;
  • Збільшення прибутковості підприємства в умовах «кризи» за допомогою рекламно-маркетингової діяльності.
  • Запуск комерційної діяльності (маркетинг, реклама та продаж) підприємства «з нуля» у Литві

Навчався в 2 закладах

Нідерландському інституті маркетингу NiMA

NiMA Marketing lv.A

Київ, 2018

Починав освіту в КНЕУ за спеціальністю маркетинг, після 3-го курсу перевівся до Херсонського Економіко-Правового Інституту, в якому отримав диплом бакалавра і після фахівця: Спеціальність – «Фінанси та кредит». Кваліфікація: Фахівець

Маркетинг , Фінанси та кредит

Київ, Херсон, 2005

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

авторський тренінг Жана Смотрича «Управління маркетингом. 7 кроків до збільшення прибутку»

Київ, 2017

Здобув диплом про проходження авторського тренінгу Жана Смотрича «Управління маркетингом. 7 кроків до збільшення прибутку»

курс «основи online маркетингу» від компанії Google

Киев, 2017

Пройшов та отримав сертифікат про освоєння курсу «основи online маркетингу» від компанії Google

«ТИАС», курс: «Школа ефективного лідера».

Київ, 2006

Стажування організація виробництва та розвитку роздрібної торгової мережі м'ясних та ковбасних виробів

Австрия, г. Зальцбург, г. Вена, 2001

Проходив стажування в Австрії, м. Зальцбург, м. Відень. Суть: організація виробництва та розвитку роздрібної торгової мережі м'ясних та ковбасних виробів (повний цикл організації роботи підприємства від виробництва продукції до роздрібної торгівлі).

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач: Windows, MS Office (Word, Excel), Internet, web, 1-С Підприємство, робота з пошуковими системами та базами даних (Internet), а також інструментами для оцінки рекламної діяльності в інтернеті Google Analytics, та Яндекс Метрика, CRM, Call Way, Binotel, Ringostat і т.д.

Захоплення та інтереси

Спорт, активний відпочинок з сім'єю, туризм, світова історія , тощо...

Водійське посвідчення

Посвідчення водія категорії «В» , маю власне авто

Особисті якості

Активність, націленість на результат, комунікабельність, креативність, лідерство, аналітичний склад розуму, схильність до самовдосконалення, швидкого освоєння нових сфер діяльності та інструментів роботи.

Сімейний стан

Одружений, маю 2-х дітей

Сергій

Директор з маркетингу

Київ

Готовий переїхати: Львів, Інші країни, Польща, Литва, Австрія, Іспанія

41 рік

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому