Працювала в 6 компаніях 9 років 2 місяці
Недержавні організації / NGO, Торгівля роздрібна / Retail, Освіта
Менеджер з питань покриття базових потреб
SOLIDARITES INTERNATIONAL
Недержавні організації / NGO
1 рік 10 місяців
01.2023 - до теперішнього часу
Підбір, навчання, контроль та оцінка членів команди;
Надання технічної підтримки у реалізації програм з покриття базових потреб;
Підготовка адмінистративної та робочої документації для документування співпраці з партнерами, громадами, державними органами тощо;
Тісна співпраця з керівниками департаментів бази для забезпечення безперебійного виконання програм у сфері базових потреб;
Співпраця з командою MEAL для аналізу ключових даних, пов’язаних з результатами та якістю реалізованих активностей;
Контроль збору, аналіз та своєчасна звітність відповідно до внутрішніх та донорських вимог;
Координація роботи з партнерами-виконавцями та забезпечення своєчасного досягнення результатів проекту;
Участь у підготовці та проведенні мультисекторальних оцінок потреб;
Фахівець з оцінки та розповсюдження допомоги
SOLIDARITES INTERNATIONAL
Недержавні організації / NGO
6 місяців
07.2022 - 01.2023
Збір та оцінка потреб населення;
Комунікація з локальними організаціями, волонтерами;
Організація розповсюдження допомоги;
Документальний супровід активності з розповсюдження допомоги.
Фахівець з соціальної роботи
БФ "Вихід"
Недержавні організації / NGO
2 роки 2 місяці
04.2020 - 06.2022
Соціально-психологічне забезпечення осіб, що знаходятся на супроводі організації.
Закупка, налагодження логістичних маршрутів для доставки харчових наборів для забезпечення потреб соціально незахищенних верств населення.
Ведення поточної, квартальної та річної звітності для надавачів грантів.
Комунікація з медичним персоналом для налагодження схем лікування осіб з МРТБ
керівник/начальник
ФОП КОЧНЄВА А.В
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки 4 місяці
01.2019 - 05.2022
Забезпечення діяльності магазину.
Ведення каси.
Налагодження комунікації з торговими представниками.
Дебіторські/кредиторські взаєморозрахунки.
Підбір та навчання співробітників (5 осіб)
Фахівець з документообігу та сервісної логістики
ГК "Фокстрот"
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 7 місяців
10.2016 - 05.2018
- реєстрація вхідних та вихідних документів організації;
- створення, впорядковування та здійснення адміністрування електронного та паперового документообігу;
- заповнення звітних форм;
- ведення бази даних та реєстрів;
- упорядкування документів на електронних носіях;
- розсилка та прийом пошти;
- контроль дотримання термінів подання документів та звітності;
- робота з клієнтами;
- вирішення конфліктних сутуацій, прийом техніки від клієнтів документальне оформлення, відправка, робота з сервісними центрами по Україні.
Лаборант кафедри обліку і оподаткування
МНУ ім. В.О. Сухомлинського
Освіта
1 рік 6 місяців
01.2015 - 07.2016
ведення документації кафедри (накази, протоколи);
виконання доручень завідуючого кафедри;
контроль розкладу;
оцифрування методичних матеріалів;
комунікація зі студентами з приводу організації навчального процесу
Ключова інформація
Впевненний користувач Googl Таблиць, програм MS Office, електронної почти
Навчалась в 1 закладі
МНУ ім. В.О. сухомлинського
Облік і аудит
Миколаїв, 2016
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
HEIST (INSO)
Міжнародне гуманітарне право
Домедична допомога
Деескалація конфліктів
Стрес-менеджмент
Ситуативна обізнаність
Оцінка ризиків
LINK Training
LINK - Procurement Manager
Надання першої допомоги
Надання домедичної допомоги
Діловодство, секретаріат
Анастасія
Анастасія
Менеджер гуманітарних проектів
Миколаїв
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 години тому