Працювала в 6 компаніях   9 років 1 місяць

Недержавні організації / NGO, Торгівля роздрібна / Retail, Освіта

Менеджер з питань покриття базових потреб

SOLIDARITES INTERNATIONAL

Недержавні організації / NGO

1 рік 9 місяців

01.2023 - до теперішнього часу

Підбір, навчання, контроль та оцінка членів команди;

Надання технічної підтримки у реалізації програм з покриття базових потреб;

Підготовка адмінистративної та робочої документації для документування співпраці з партнерами, громадами, державними органами тощо;

Тісна співпраця з керівниками департаментів бази для забезпечення безперебійного виконання програм у сфері базових потреб;

Співпраця з командою MEAL для аналізу ключових даних, пов’язаних з результатами та якістю реалізованих активностей;

Контроль збору, аналіз та своєчасна звітність відповідно до внутрішніх та донорських вимог;

Координація роботи з партнерами-виконавцями та забезпечення своєчасного досягнення результатів проекту;

Участь у підготовці та проведенні мультисекторальних оцінок потреб;

Фахівець з оцінки та розповсюдження допомоги

SOLIDARITES INTERNATIONAL

Недержавні організації / NGO

6 місяців

07.2022 - 01.2023

Збір та оцінка потреб населення;

Комунікація з локальними організаціями, волонтерами;

Організація розповсюдження допомоги;

Документальний супровід активності з розповсюдження допомоги.

Фахівець з соціальної роботи

БФ "Вихід"

Недержавні організації / NGO

2 роки 2 місяці

04.2020 - 06.2022

Соціально-психологічне забезпечення осіб, що знаходятся на супроводі організації.

Закупка, налагодження логістичних маршрутів для доставки харчових наборів для забезпечення потреб соціально незахищенних верств населення.

Ведення поточної, квартальної та річної звітності для надавачів грантів.

Комунікація з медичним персоналом для налагодження схем лікування осіб з МРТБ

керівник/начальник

ФОП КОЧНЄВА А.В

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 4 місяці

01.2019 - 05.2022

Забезпечення діяльності магазину.

Ведення каси.

Налагодження комунікації з торговими представниками.

Дебіторські/кредиторські взаєморозрахунки.

Підбір та навчання співробітників (5 осіб)

Фахівець з документообігу та сервісної логістики

ГК "Фокстрот"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 7 місяців

10.2016 - 05.2018

  • реєстрація вхідних та вихідних документів організації;
  • створення, впорядковування та здійснення адміністрування електронного та паперового документообігу;
  • заповнення звітних форм;
  • ведення бази даних та реєстрів;
  • упорядкування документів на електронних носіях;
  • розсилка та прийом пошти;
  • контроль дотримання термінів подання документів та звітності;
  • робота з клієнтами;
  • вирішення конфліктних сутуацій, прийом техніки від клієнтів документальне оформлення, відправка, робота з сервісними центрами по Україні.

Лаборант кафедри обліку і оподаткування

МНУ ім. В.О. Сухомлинського

Освіта

1 рік 6 місяців

01.2015 - 07.2016

ведення документації кафедри (накази, протоколи);

виконання доручень завідуючого кафедри;

контроль розкладу;

оцифрування методичних матеріалів;

комунікація зі студентами з приводу організації навчального процесу

Ключова інформація

Впевненний користувач Googl Таблиць, програм MS Office, електронної почти

Навчалась в 1 закладі

МНУ ім. В.О. сухомлинського

Облік і аудит

Миколаїв, 2016

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

HEIST (INSO)

Львів, 2024

Міжнародне гуманітарне право

Домедична допомога

Деескалація конфліктів

Стрес-менеджмент

Ситуативна обізнаність

Оцінка ризиків 


LINK Training

Миколаїв, 2023

LINK - Procurement Manager 

Надання першої допомоги

Одеса, 2022

Надання домедичної допомоги 

Діловодство, секретаріат

Миколаїв, 2011

Анастасія

Менеджер гуманітарних проектів

Миколаїв

38 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому