Работала в 6 компаниях 9 лет 2 месяца
Негосударственные организации / NGO, Торговля розничная / Retail, Образование
Менеджер з питань покриття базових потреб
SOLIDARITES INTERNATIONAL
Негосударственные организации / NGO
1 год 10 месяцев
01.2023 - по настоящее время
Підбір, навчання, контроль та оцінка членів команди;
Надання технічної підтримки у реалізації програм з покриття базових потреб;
Підготовка адмінистративної та робочої документації для документування співпраці з партнерами, громадами, державними органами тощо;
Тісна співпраця з керівниками департаментів бази для забезпечення безперебійного виконання програм у сфері базових потреб;
Співпраця з командою MEAL для аналізу ключових даних, пов’язаних з результатами та якістю реалізованих активностей;
Контроль збору, аналіз та своєчасна звітність відповідно до внутрішніх та донорських вимог;
Координація роботи з партнерами-виконавцями та забезпечення своєчасного досягнення результатів проекту;
Участь у підготовці та проведенні мультисекторальних оцінок потреб;
Фахівець з оцінки та розповсюдження допомоги
SOLIDARITES INTERNATIONAL
Негосударственные организации / NGO
6 месяцев
07.2022 - 01.2023
Збір та оцінка потреб населення;
Комунікація з локальними організаціями, волонтерами;
Організація розповсюдження допомоги;
Документальний супровід активності з розповсюдження допомоги.
Фахівець з соціальної роботи
БФ "Вихід"
Негосударственные организации / NGO
2 года 2 месяца
04.2020 - 06.2022
Соціально-психологічне забезпечення осіб, що знаходятся на супроводі організації.
Закупка, налагодження логістичних маршрутів для доставки харчових наборів для забезпечення потреб соціально незахищенних верств населення.
Ведення поточної, квартальної та річної звітності для надавачів грантів.
Комунікація з медичним персоналом для налагодження схем лікування осіб з МРТБ
керівник/начальник
ФОП КОЧНЄВА А.В
Торговля розничная / Retail
3 года 4 месяца
01.2019 - 05.2022
Забезпечення діяльності магазину.
Ведення каси.
Налагодження комунікації з торговими представниками.
Дебіторські/кредиторські взаєморозрахунки.
Підбір та навчання співробітників (5 осіб)
Фахівець з документообігу та сервісної логістики
ГК "Фокстрот"
Торговля розничная / Retail
1 год 7 месяцев
10.2016 - 05.2018
- реєстрація вхідних та вихідних документів організації;
- створення, впорядковування та здійснення адміністрування електронного та паперового документообігу;
- заповнення звітних форм;
- ведення бази даних та реєстрів;
- упорядкування документів на електронних носіях;
- розсилка та прийом пошти;
- контроль дотримання термінів подання документів та звітності;
- робота з клієнтами;
- вирішення конфліктних сутуацій, прийом техніки від клієнтів документальне оформлення, відправка, робота з сервісними центрами по Україні.
Лаборант кафедри обліку і оподаткування
МНУ ім. В.О. Сухомлинського
Образование
1 год 6 месяцев
01.2015 - 07.2016
ведення документації кафедри (накази, протоколи);
виконання доручень завідуючого кафедри;
контроль розкладу;
оцифрування методичних матеріалів;
комунікація зі студентами з приводу організації навчального процесу
Ключевая информация
Впевненний користувач Googl Таблиць, програм MS Office, електронної почти
Училась в 1 заведении
МНУ ім. В.О. сухомлинського
Облік і аудит
Миколаїв, 2016
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
HEIST (INSO)
Міжнародне гуманітарне право
Домедична допомога
Деескалація конфліктів
Стрес-менеджмент
Ситуативна обізнаність
Оцінка ризиків
LINK Training
LINK - Procurement Manager
Надання першої допомоги
Надання домедичної допомоги
Діловодство, секретаріат
Анастасія
Анастасія
Менеджер гуманітарних проектів
Николаев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 4 часа назад