Працювала в 1 компанії 14 років 5 місяців
Послуги для населення - інше
адміністратор
УНМОМЕНТО
Послуги для населення - інше
14 років 4 місяці
07.2010 - до теперішнього часу
Досвід роботи:
З 2010 - 2018 рік працювала в мережі хімчисток UNMOMENTO на різних посадах.
На посаді адміністратора в обов'язки входило:
*зустріч клієнта
*виявлення потреб,оформлення квитанції-договору
*видача замовлень
*робота з проблемними клієнтами,обробка скарг, врегулювання конфліктних ситуацій
*ведення каси
На посаді керівника виробництва в обов'язки входило:
*управління штатом з 7-10 підлеглих
*ведення табелю робочого часу
*ведення обліку засобів для чищення ,хімії та витратних матеріалів
*регулярне проведення навчання/підвищення кваліфікації на виробництві співробітників компанії,як нових,так і працівників з досвідом
*врегулювання конфліктних ситуацій,у разі,якщо адміністратор звертається по допомогу
*огляд замовлень за необхідності
*обробка замовлень,які повертаються на доопрацювання
*спілкування з клієнтами на вимогу
*контроль термінів виконання та якості
*контроль стану обладнання
*створення приємної робочої атмосфери; у разі необхідності,проведення бесіди з працівником,який допускає систематично помилки, для уникнення подібних ситуацій в майбутньому.
Досвід роботи,як адміністратором ,так і керівником виробництва був на різних приймальних пунктах та на різних виробництвах. Виробництва текстильне та шкіряне . Приймальні пункти - найбільш завантажені. Тому і досвід спілкування з різними за темпераментом,статками,вимогами ,тощо, клієнтами є.
У період з 2018 - 2020 рік не працювала у вище зазначеній компанії.
Тим часом працювала у меблевій компані RIM менеджером з продажів:
Обов'язки:
*зустріч клієнта
*ознайомлення клієнта з меблями в салоні
*виявлення,під час прогулянки салоном, потреб клієнта
* пропонування варіантів меблів, за запросом клієнта ,безпосередньо в салоні/ створення КП
*виїзди на заміри, за необхідністю
Узгодившии товар:
-відправлення проформи на фабрику
-супровід клієнта до бухгалтера для сплати замовлення
-оформлення -договору
Після купівлі під замовлення:
-контроль відвантаження з фабрики
-проходження митниці
-поява на складі в Україні
-доставка клієнту
-якщо після доставки виявлено брак, пошкодження ,тощо, то клієнту ,мала бути запропонована заміна товару,виклик реставратора ,будь-який інший спосіб вирішення питання.
Також був досвід роботи у салоні краси на посаді адміністратора
Обов'язки:
*зустріч клієнта
*запрошення до майстра
*продаж косметики та товарів
*робота в прогаммі Beauty Pro
*підпримка порядку в салоні
*ведення запису клієнтів до відповідних майстрів
*ведення каси
На разі працюю. Займаю посаду керівника виробництва.
Навчалась в 1 закладі
КІІМ
фінанси і кредит
Київ, 2011
Наталія
Наталія
Адміністратор
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 17 годин тому