Работала в 1 компании   14 лет 5 месяцев

Услуги для населения - другое

адміністратор

УНМОМЕНТО

Услуги для населения - другое

14 лет 4 месяца

07.2010 - по настоящее время

Досвід роботи:

З 2010 - 2018 рік працювала в мережі хімчисток UNMOMENTO на різних посадах.

На посаді адміністратора в обов'язки входило:

*зустріч клієнта

*виявлення потреб,оформлення квитанції-договору

*видача замовлень

*робота з проблемними клієнтами,обробка скарг, врегулювання конфліктних ситуацій

*ведення каси

На посаді керівника виробництва в обов'язки входило:

*управління штатом з 7-10 підлеглих

*ведення табелю робочого часу

*ведення обліку засобів для чищення ,хімії та витратних матеріалів

*регулярне проведення навчання/підвищення кваліфікації на виробництві співробітників компанії,як нових,так і працівників з досвідом

*врегулювання конфліктних ситуацій,у разі,якщо адміністратор звертається по допомогу

*огляд замовлень за необхідності

*обробка замовлень,які повертаються на доопрацювання

*спілкування з клієнтами на вимогу

*контроль термінів виконання та якості

*контроль стану обладнання

*створення приємної робочої атмосфери; у разі необхідності,проведення бесіди з працівником,який допускає систематично помилки, для уникнення подібних ситуацій в майбутньому.

Досвід роботи,як адміністратором ,так і керівником виробництва був на різних приймальних пунктах та на різних виробництвах. Виробництва текстильне та шкіряне . Приймальні пункти - найбільш завантажені. Тому і досвід спілкування з різними за темпераментом,статками,вимогами ,тощо, клієнтами є.

У період з 2018 - 2020 рік не працювала у вище зазначеній компанії.

Тим часом працювала у меблевій компані RIM менеджером з продажів:

Обов'язки:

*зустріч клієнта

*ознайомлення клієнта з меблями в салоні

*виявлення,під час прогулянки салоном, потреб клієнта

* пропонування варіантів меблів, за запросом клієнта ,безпосередньо в салоні/ створення КП

*виїзди на заміри, за необхідністю

Узгодившии товар:

-відправлення проформи на фабрику

-супровід клієнта до бухгалтера для сплати замовлення

-оформлення -договору

Після купівлі під замовлення:

-контроль відвантаження з фабрики

-проходження митниці

-поява на складі в Україні

-доставка клієнту

-якщо після доставки виявлено брак, пошкодження ,тощо, то клієнту ,мала бути запропонована заміна товару,виклик реставратора ,будь-який інший спосіб вирішення питання.

Також був досвід роботи у салоні краси на посаді адміністратора

Обов'язки:

*зустріч клієнта

*запрошення до майстра

*продаж косметики та товарів

*робота в прогаммі Beauty Pro

*підпримка порядку в салоні

*ведення запису клієнтів до відповідних майстрів

*ведення каси

На разі працюю. Займаю посаду керівника виробництва.

Училась в 1 заведении

КІІМ

фінанси і кредит

Київ, 2011

Наталія

Адміністратор

Киев

30 000 грн.

34 года

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 17 часов назад