Працював в 7 компаніях   10 років 5 місяців

Будівництво, Нерухомість та Девелопмент, Транспорт та Логістика

Керівник проектів (Project Manager)

Різні компанії у сфері будівництва

Будівництво

4 роки 1 місяць

10.2020 - до теперішнього часу

  • Забезпечення організації процесів реалізації проектів на всіх стадіях
  • Участь у розробці концепцій будівництва та управління групами проектів
  • Розробка та супровід бюджетів будівельних робіт та загальних витрат на проект.
  • Підготовка планів фінансування, звітів та документації щодо проектів
  • Планування, організація, пряме управління, аналіз та оцінка проектів будівництва від початку до кінця відповідно до графіків, сертифікацій, бюджетів
  • Проведення переговорів із місцевими службами, організаціями, отримання вихідних даних, погоджень, дозвільної документації
  • Проведення тендерів, підбір підрядних організацій, координація проектів між службами Замовника та підрядними організаціями
  • Введення об'єктів в експлуатацію, усунення зауважень при подальшій експлуатації, переоснащення, реконструкція
  • Оптимізація виконання всіх етапів робіт, термінів, проектних рішень, планових показників.

За час проектної занятості мною були реалізовані такі проекти як:

  • будівництво житлового комплексу на 50 000 кв.м.
  • будівництво багатоквартирних житлових будинків загальною площєю понад 20 000 кв.м.
  • будивництво заводу з переробки сировини (харчова промисловість, метало-каркасне будівництво)
  • будівництво приватного котеджного містечка (8 будинків + штучні озера + ландшафт)
  • ремонтні роботи "під ключ" у пентхаусах 250+ кв.м. + меблювання (ЖК "Busov Hill", ЖК "Новопечерські липки", ЖК "Greenville")

Менеджер портфелю проектів підготовчого етапу

SAGA Development

Нерухомість та Девелопмент

3 місяці

11.2021 - 02.2022

  • Складання бюджету проекту
  • Складання графіку виконання робіт
  • Управління термінами
  • Управління собівартістю робіт
  • Робота з проектними організаціями (з початку проведення робіт до здавання об'єкта в експлуатацію)
  • Підбір та управління субпідрядними організаціями (підбір субпідрядних організацій, укладання договорів, погодження Актів виконаних робіт, ітд)
  • Комунікації із Замовником (оперативне рішення виникаючих у ході реалізації проекту рішень, погодження Актів виконаних робіт, Договірних цін, Додаткових угод, тощо)
  • Загальне управління проектами у портфелі

Керівник проектного офісу (Head of PMO)

ГК Гринвуд Девелопмент

Нерухомість та Девелопмент

4 роки 2 місяці

01.2017 - 03.2021

  • Впровадження та розвиток корпоративної методології управління проектами та портфелем проектів (за стандартом PMI)
  • Реалізація проектів шляхом організації управління портфелем проектів
  • Контроль відповідності портфеля проектів бізнес-вимогам та бізнес-цілям Групи компаній
  • Відповідальність за операційне управління портфелем проектів
  • Розробка планів проектів, виконання моніторингу відповідності планів та контрольних точок портфеля фактичним результатам портфеля
  • Організація роботи команд проектів
  • Технологічна підтримка управління проектами програмними та технічними засобами.
  • Адміністративне управління персоналом, задіяного в управлінні проектами
  • Організація та ведення архіву проектів та портфеля
  • Формування ефективної команди, створення умов зростання продуктивності праці співробітників.

Директор з розвитку девелоперської компанії (CDO)

ГК Гринвуд Девелопмент

Нерухомість та Девелопмент

1 рік 10 місяців

12.2018 - 10.2020

  • Активний пошук земельних ділянок та інвестиційних проектів під житлову забудову
  • Робота з приватними інвесторами, будівельними компаніями, банками, агентами та агентствами нерухомості.
  • Збір попередньої інформації та підготовка попереднього звітуПроведення переговорів із представниками власника, агентами
  • Моніторинг аукціонів та торгів
  • Аналіз ринку житла, що будується, та виявлення перспективних напрямків розвитку
  • Аналіз містобудівної ситуації за проектами пов'язаними з покупками ділянок землі, будівель, об'єктів, а також підготовка документації
  • Робота з підрозділами Групи компаній з питань привабливості покупки ділянок

Керівник девелоперських проектів (Project Manager)

ГК Гринвуд Девелопмент

Нерухомість та Девелопмент

2 роки 2 місяці

08.2018 - 10.2020

  • Забезпечення організації процесів реалізації проектів на всіх стадіях
  • Участь у розробці концепцій будівництва та управління групами проектів
  • Розробка та супровід бюджетів будівництва.
  • Підготовка планів фінансування, звітів та документації щодо проектів
  • Планування, організація, пряме управління, аналіз та оцінка проектів будівництва від початку до кінця відповідно до графіків, сертифікацій, бюджетів
  • Проведення переговорів із місцевими службами, організаціями, отримання вихідних даних, погоджень, дозвільної документації
  • Проведення тендерів, підбір підрядних організацій, координація проектів між службами Замовника та підрядними організаціями
  • Введення об'єктів в експлуатацію, усунення зауважень при подальшій експлуатації, переоснащення, реконструкція
  • Оптимізація виконання всіх етапів робіт, термінів, проектних рішень, планових показників.

Керівник відділу постачання та закупівель

ГК Монолит

Нерухомість та Девелопмент

1 рік 2 місяці

11.2015 - 01.2017

  • Загальне керівництво відділом постачання, постановка завдань працівникам підрозділу.
  • Планування закупівель, контроль відповідності виробничих планів та планів фінансування.
  • Робота із касовими розривами.
  • Проведення переговорів з метою отримання максимальної вигоди для підприємства.
  • Оптимізація процесів закупівлі сировини та матеріалів, вибудовування оптимальної технології роботи із закупівлі.
  • Пошук постачальників, укладання договорів, контроль за виконанням зобов'язань, налагодження довгострокових партнерських відносин;
  • Управління матеріальними запасами, контроль оборотності
  • Підготовка та проведення тендерів (відкритих, закритих, електронних аукціонів) для вибору постачальників за основними та допоміжними матеріалами.
  • Контроль стану запасів основних і допоміжних матеріалів, оперативне регулювання розміру складських запасів.
    Розробка та впровадження заходів щодо підвищення ефективності використання матеріальних ресурсів та зниження витрат, пов'язаних з транспортуванням та зберіганням.
  • Організація схеми поставок на склади та будівельні об'єкти
  • Організація діяльності складів ТМЦ, проведення інвентаризацій, запровадження облікових політик.

Керівник відділу логістики

Едина служба вантажних перевезень

Транспорт та Логістика

1 рік 2 місяці

08.2014 - 10.2015

  • Організація, координація та управління діяльністю відділу логістики щодо виконання основних його функцій та завдань;
  • Своєчасна, оптимальна та якісна організація перевезення вантажів зі складу Постачальника до об'єктів будівництва, у т.ч. до складів тимчасового зберігання;
  • Ефективна організація доставки вантажів згідно з заявками від структурних підрозділів
  • Мінімізація транспортних витрат
  • Контроль термінів доставки та якості виконання транспортних послуг

Ключова інформація

Маю великий досвід в управлінні інвестиційними девелоперськими проектами (будівництво) та портфелями проектів. Як керівник проектів - управління повним циклом процесів, включаючи Інвестиційний аналіз, бюджетування, залучення інвестицій, збір вихідно-дозвільної документації, проектування, маркетинговий супровід та продаж, будівництво, введення в експлуатацію та обслуговування.
У роботі дотримуюсь міжнародних стандартів управління проектами за методикою PMI. Також, маю досвід роботи з інвесторами таких проектів та управлінням їх портфелів, тож знаю основні ключові запити інвесторів.
Вмію знаходити та пропонувати нестандартні рішення. Вмію брати відповідальність за результат.

Навчався в 2 закладах

Київський національний університет будівництва і архітектури

Будівельний , промислове та цивільне будівництво

Київ, 2021

Національна академія природоохоронного та курортного будівництва

Архітектурно - будівельний , промислове та цивільне будівництво

Сімферополь, 2014

Володіє мовами

Англійська

середній

Курси, тренінги, сертифікати

Управління проектами за стандартом PMI

Киев, 2019

Додаткова інформація

DrivingLicence

Категория ВС

PersonalQualities

1. Управління проектами (Project Management)

2. Управління портфелем проектів (Portfolio Management)

3. Лідерство та управління командою (Leadership and Team Management)

4. Аналітичне мислення (Analytical Thinking)

5. Управління змінами (Change Management)

6. Розробка та впровадження стандартів (Process Standardization)

7. Комунікативні навички (Communication Skills)

8. Фінансове управління проектами (Financial Management)

9. Управління ризиками (Risk Management)

10. Управління зацікавленими сторонами (Stakeholder Management)

11. Інноваційність та адаптивність (Innovation and Adaptability)

Рустем Айдерович

Керівник проектів / Керівник проектного офісу (Head of PMO)

Київ

31 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість, проектна робота

Оновлено 2 тижні тому