Працювала в 5 компаніях   17 років 4 місяці

Транспорт та Логістика, Послуги для населення - інше, Телекомунікації / Зв'язок, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Фахівець по роботі з клієнтами

ТОВ «Нова пошта»

Транспорт та Логістика

2 роки 7 місяців

05.2022 - до теперішнього часу

фахівець

ТОВ «Нова пошта»

Послуги для населення - інше

2 роки 7 місяців

05.2022 - до теперішнього часу

Фахівець контактного центру: повна консультація клієнтів компанії щодо послуг, якими вони користуються чи можуть користуватися, вирішення питань/проблем клієнтів.

Фахівець з навчання персоналу

ТОВ «ТЕЛЕКОНТАКТ ЖИТОМИР»

Телекомунікації / Зв'язок

5 років 9 місяців

06.2016 - 03.2022

Навчала нових співробітників для успішного початку їх праці в компанії, проводила тренінги для розвитку діючого персоналу, в тому числі адміністративного складу компанії. Розробка з нуля програм навчання також входила в мої обов’язки, як для новачків так і для досвідчених працівників.

Фахівець відділу продажів

ТОВ «ТЕЛЕКОНТАКТ ЖИТОМИР»

Телекомунікації / Зв'язок

3 роки 4 місяці

02.2013 - 06.2016

Офіціант/бармен

Вегас, Клондайк, Буржуа

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

5 років 5 місяців

08.2007 - 01.2013

Ключова інформація

На останньому місті роботи досі офіційно працевлаштована. В даний час в декретній відпустці по догляду за дитиною до 3-х років.
Розглядаю тільки віддалений варіант роботи в чатах (тобто без голосу) з неповною зайнятістю і можливістю регулювати свій робочий графік.
Завжди обожнювала спілкування з людьми і надавати їм допомогу у вирішенні питань. Тому весь час працювала у сфері обслуговування. Спочатку це була робота офіціантом, потім барменом. Далі кол-центр.
Досвід роботи в контакт центрі 9 років, із яких 3,5 роки спеціаліст з консультацій (в тому числі конфліктних клієнтів по питанням їх відправлень і також спілкування з клієнтами Інтернет-магазину одягу), спеціаліст з продажів банківських, страхових і Інтернет продуктів. І 5,5 років - тренер (спеціаліст з навчання нового персоналу і розвитку діючого, розробка програм навчання).
В рамках роботи тренером серед обов’язків було прослуховування на якість проведення переговорів менеджерами з продажів та консультантами (різні проекти), надання зворотнього зв’язку по проблемним зонам і слідкування за виконанням рекомендацій з подальшим закріплюючим тренінгом. Для одного з банківських проектів компанії створила тренінг по дотриманню стандартів якості співробітниками по внутрішній шкалі від замовника.

Навчалась в 1 закладі

ЖПЛТТ

Перукар-візажист

Житомир, 2007

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Альона

Оператор чату

Житомир

10 000 грн.

36 років

Активно шукає роботу

неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, сезонна / тимчасова робота

Оновлено 5 днів тому