Працювала в 2 компаніях 5 років 9 місяців
офіс - менеджер
міжнародна аудиторська компанія hlb ukraine
2 роки 11 місяців
11.2017 - 10.2020
приймання кореспонденції , яка надходить на розгляд керівникові , передавання її , згідно з прийнятим рішенням , до структурних підрозділів або конкретним виконавцям для використання в процесі роботи та підготовки відповідей ведення діловодства , виконання різних операцій із застосуванням комп'ютерної техніки , призначеної для збирання , оброблення і подання інформації для підготовки і прийняття рішень реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції приймання документів та особистих заяв на підпис керівнику підприємства : підготування документів і матеріалів , необхідних для роботи керівникові : контроль за своєчасним розглядом і поданням структурними підрозділами та конкретними виконавцями документів , що надходять на виконання , перевірка правильністі оформлення підготовлених проектів документів , що передаються керівнику на підпис , забезпечення якісного їх редагування : підготовка проведення телефонних переговорів керівника , записування за його відсутності одержану інформацію і доведення до його відома зміст , передавання і приймання інформації по приймально - переговорних пристроях ( телефакс , телекс і т.ін. ) за дорученням керівника складання листів , службових запитів , інших документів , підготування відповіді авторам листів : виконання роботи з підготовки засідань і нарад , які проводить керівник ( збирання необхідних матеріалів , повідомлення учасників про час і місце проведення , порядок денний , ведення їх реєстрації ) , ведення і оформлення протоколів засідань і нарад здійснення контролю за виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень ведення контрольно - реєстраційної картотеки забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки , канцелярським приладдям , створення умов , що сприяють його ефективній роботі друкування за вказівкою керівника службових матеріалів , необхідних для його роботи організція приймання відвідувачів , сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників формування справ відповідно до затвердженої номенклатури , забезпечення їх зберігання і в установлені строки здає до архіву оформлення реєстрів на навчання працівників підприєства оформлення та підготування сертифікатів по навчанню працівників підприємства
технік з планування
державне підприємство обслуговування повітряним рухом украерорух
2 роки 8 місяців
05.2013 - 01.2016
складання планів робіт відділу на місяць та рік та на підставі наданої інформації спеціалістами відділу приймання участі в підготовці та узгодженні документів , необхідних для відділу ведення табельного обліку робочого часу та реєстрація листків непрацездатності працівників відділу і здавання табелю в відділ бухгалтерського обліку та фінансів для подальшої роботи складання графіків відпусток працівників відділу та контроль за його виконанням виконання роботи з документообігу з використанням новітніх технологій і технічних засобів , прогресивних прийомів і методів її здійснення ведення обліку руху внутрішньої , вихідної та вхідної ділової кореспонденції , відображення відповідних відомостей до контрольної реєстраційної документації ( журналах та в електронному вигляді ) складання річних заявок на службові відрядження працівників реєстрація документації подання звітності згідно табеля приймання участі у проведенні аналізу роботи відділу за місяць , квартал , рік
Ключова інформація
ознайомлена з діловодством , оформленням та складанням документів . знання пк : мs word , ms excel , 1с , gmail , askod , outlook CRM
Навчалась в 2 закладах
міжрегіональна академія управління персоналом
облік та аудит
Київ, 2013
міжрегіональна академія управління персоналом
міжнародний бізнес та маркетинг
Київ, 2012
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
6 місяців проживання в Великобританії
Додаткова інформація
FamilyStatus
не заміжня
PersonalQualities
відповідальна , організована , цілеспрямована , пунктуальна , комунікабельна , ініціативна вмію працювати в команді , креативна , здатна до самостійного прийняття рішень , схильна працювати в стислі терміни , здібність до навчання та самовдосконалення
Катерина Ігорівна
Катерина Ігорівна
офіс - менеджер , секретар , помічник керівника , економіст
Бориспіль
Активно шукає роботу
Оновлено 4 години тому