Працювала в 5 компаніях 4 роки 3 місяці
IT, Послуги для бізнесу - інше, Енергетика та Енергоносії, Медіа / ЗМІ, Торгівля роздрібна / Retail
Економіст
FRACTAL (ex-Netpeak Group)
IT
2 роки 2 місяці
08.2023 - 09.2025
Бухгалтер з первинної документації
ЕраКомп
Послуги для бізнесу - інше
8 місяців
01.2023 - 08.2023
Фахівець з обслуговування клієнтів
ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗ, АТ, ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ
Енергетика та Енергоносії
4 місяці
09.2022 - 12.2022
Перекладач
Urban медіа
Медіа / ЗМІ
1 рік 1 місяць
01.2021 - 02.2022
Завідувач відділом
ТОВ "Сильпо-фуд"
Торгівля роздрібна / Retail
6 місяців
06.2021 - 11.2021
Ключова інформація
Навички роботи з комп'ютером
- Основи комп'ютерної грамотності: високий C2
- Інформаційна грамотність, уміння працювати з даними: високий C1
- Створення цифрового контенту: високий C1
Професійні та інші навички
- Комп'ютерні навички та володіння оргтехнікою
- Управління дедлайнами
- Уміння працювати в команді
Навчалась в 1 закладі
Дніпровський державний технічний університет
Менеджменту, економіки, соціології та філології; облік та оподаткування
Каменское, 2022
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Додаткова інформація
Личные качества
Хард-скіли:
Бухгалтерський софт: 1С, BAS, Вчасно, MS Office, Google Sheets.
Документообіг: оформлення та контроль первинної документації, аналітика даних, робота з базами даних.
Планування та управління: ефективний тайм-менеджмент, робота в умовах багатозадачності.
Софт-скіли:
Емпатія та клієнтоорієнтованість: експерт у роботі з клієнтами, здатна зберігати та відновлювати позитивну атмосферу спілкування та налагоджувати комунікацію навіть у кризових умовах
Комунікація: чітке усне та письмове мовлення, ділове листування, вміння знаходити спільну мову з різними типами клієнтів.
Організаційні здібності: досвід управління командою, нахил до структуризації та оптимізації процесів.
Швидке прийняття рішень: ефективне врегулювання кризових ситуацій завдяки комунікаційним навичкам та пошуку оптимальних рішень.
Самоорганізація: використання календаря, To-do листів, розподілення задач за пріоритетністю.
Досягнення: Забезпечувала стабільну якість ведення первинної документації з мінімальним відсотком помилок. Підтримувала високий рівень клієнтської задоволеності завдяки ефективній комунікації та вирішенню конфліктів. Оптимізувала власні робочі процеси, що дозволяло скорочувати час обробки завдань на 20–30%. Впроваджувала структуровані системи планування (календарі, списки задач), що підвищувало ефективність роботи у команді.
Віктория
Віктория
Бухгалтер з первинної документації

Кам'янське, Дніпропетровська область
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 тижні тому