Працювала в 4 компаніях   16 років 1 місяць

Медицина та Охорона здоров'я

Продакт менеджер. Відділ розробки та розвитку продуктів.

Медична лабораторія ESCULAB.

Медицина та Охорона здоров'я

11 місяців

03.2021 - 02.2022

Продакт менеджер. Розробка та управління продуктом. Лабораторна діагностика. Rx група. Провідні напрямки - акушерство та гінекологія, онкомаркери, загальна терапія (частково).

Продакт менеджер. Відділ керування продуктом.

Медична лабораторія DILA.

Медицина та Охорона здоров'я

2 роки 1 місяць

04.2018 - 05.2020

Продакт менеджер з лабораторних продуктів. Rx група. Акушерство та гінекологія.

Поточні обов'язки.

Управління просуванням продуктів:

  • Розробка маркетингового плану та продуктової стратегії, стратегічне планування.
  • Управління асортиментом (вибір асортиментної групи, пошук та пропозиція нових продуктів для розширення продуктової лінійки, лонч нових продуктів).
  • Ціноутворення.
  • Підготовка та контроль маркетингового бюджету.
  • Підготовка та пропозиція інвест проектів, оцінка ризиків, P&L аналіз.
  • Розробка промо-матеріалів та їх наповнення (алгоритми, таблиці, схеми обстеження).
  • Розробка кампейн-буку, промокомунікацій, ХПВ, аргументацій.
  • Пошук матеріалів для підготовки продуктової стратегії з використанням іноземної літератури та протоколів лікування.
  • Проведення тренінгів з продуктів.
  • Підготовка маркетингових заходів.
  • Оцінка та аналіз проведених заходів.
  • Підготовка аналітичних звітів.
  • Аналіз продажів, пропозиції щодо збільшення збуту, розвитку потенціалу лояльності клієнтів.

Керівник напряму, продакт-менеджер по Україні та СНД

Sona-Pharm Group (представництво в Україні та СНД компаній: Merck – Serono, Switzerland; Magis, Italy; Alfa Wassermann, Italy; SciСlone Pharmaceuticals, USA)

Медицина та Охорона здоров'я

9 років 4 місяці

06.2008 - 10.2017

Керівник напряму, продакт-менеджер по Україні та СНД.

Продуктова група: неврологія, гастроентерологія та гепатологія, ендокринологія. Робота з дороговартістними продуктами для лікування тяжких хронічних захворювань, включаючи орфанні хвороби:

1. Препарати, що застосовуються у неврології

- для лікування розсіяного склерозу: Ребіф (Interferon beta-1a, Мерк – Сероно, Швейцарія) – 01.2014 р. – 10.2017 р. Робота в Україні та Молдові.

- для лікування наслідків та ускладнень після інсульту, черепно-мозкових травм, енцефалопатій, когнітивних порушень дегенеративного та судинного походження: Дифосфоцин (Цитиколін, Магіс, Італія) – 01.2016 р. – 10.2017 р. Робота в Україні.

2. Препарати, які застосовують у гастро-гепатології

- для лікування хронічного вірусного гепатиту та деяких онкозахворювань: Альфаферон (Інтерферон альфа лейкоцитарний, Альфа Вассерманн, Італія) – 07.2008 р. – 07.2015 р. Робота в Україні та Казахстані.

- для лікування багатьох захворювань печінки, зокрема хр. гепатитів, цирозів, ГЕРХ: Урсолізін (Урсодезоксихолева кислота, Магіс, Італія) – 07.2008 р. - 01.2013 р. Робота в Україні та Казахстані.

- у комплексі лікування хронічного вірусного гепатиту та у деяких випадках у ВІЛ-пацієнтів: Задаксин (Тимальфазин, Сайклон, США) – 07.2008 р. – 12.2009 р. Робота в Україні.

3. Препарати групи соматропіну

- замісна терапія під час затримки росту у дітей: Сайзен 4МО (Соматропін, Мерк - Сероно, Швейцарія) – 01.2013 р. - 12.2014 р. Робота в Україні та Молдові.

Основні обов'язки.

Вибір, запуск та просування продуктів, самостійний пошук матеріалів для підготовки продуктової стратегії з використанням іноземної літератури та протоколів лікування, підготовка промокомунікацій та аргументації, управління продажами, управління територією (залучення, утримання та розвиток потенціалу клієнтів), успішне ведення нових та кризових проектів, пошук нових продуктів для розширення портфельної пропозиції, управління та навчання команди МП та ТКАМів, курація складних та високо потенційних клієнтів, КОЛ-менеджмент:

  • Управління територією (розробка алгоритмів пошуку, залучення, утримання та розвитку потенціалу клієнтів).
  • Участь у створенні команди медичних представників та їх навчання.
  • Проведення тренінгів з навичок продажу та продуктів.
  • Подвійні візити та коучинг у полі: критерії вибору клієнта, тактика роботи з важкими клієнтами, техніка ведення переговорів, аргументація, нюанси супроводу КОЛів, постановка мети, досягнення мети, як не боятися високої мети, як не боятися конкурентів, як виростити лікаря-партнера, як перемогти рутину, робота в аптеці, і т.д.
  • Розробка індивідуальних мотиваційних програм для ТКАМів.
  • Розробка маркетингового плану та продуктової стратегії.
  • Аналіз ринку, прогноз продажів.
  • Планування та аналіз продажів, контроль виконання.
  • Ведення кризових проектів, пропозиція кризових заходів, контроль виконання.
  • Управління асортиментом (вибір асортиментної групи, розширення лінійки продуктів, лонч нових продуктів).
  • Ціноутворення.Підготовка та контроль маркетингового бюджету.
  • Підготовка комерційних пропозицій для клієнтів та партнерів.
  • Участь у переговорах із клієнтами та партнерами.
  • Пошук, вибір та пропозиція нових продуктів для розвитку портфельної пропозиції, аргументація, P&L

Керівник напряму роботи з зовнішніми ринками (СНД). Продакт менеджер (загальна терапія).

ЗАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця".

Медицина та Охорона здоров'я

3 роки 6 місяців

12.2004 - 06.2008

Керівник напряму роботи з зовнішніми ринками (СНД). 04. 2007 р. - 06. 2008 р.

Продуктова група: робота з усіх терапевтичних груп прайсу Дарниці.

Основні обов'язки.

Фактичні обов'язки бізнес-девелопмент менеджера та продакт менеджера: вибір, запуск та просування продуктів на зовнішній ринок, управління асортиментом, навчання команди медичних представників, курація продажів:

  • Пропозиції щодо розширення ринків збуту – аналіз ринку для реєстрації препаратів Дарниці (Молдова, Казахстан, Білорусія, Узбекистан), вибір асортименту, аргументація, прогноз витрат та доходів.
  • Розробка маркетингового плану та продуктової стратегії.
  • Прогноз та планування продажів, замовлення на виробництво.
  • Аналіз продажу та контроль виконання, пропозиції щодо збільшення збуту.
  • Управління асортиментом (вибір асортиментної групи, розширення лінійки продуктів, лонч нових продуктів).
  • Ціноутворення.
  • Підготовка та контроль маркетингового бюджету.
  • Розробка кампейн-буку, ХПВ, аргументацій.
  • Участь у створенні команди мед. представників та їх навчання.
  • Проведення тренінгів з продуктів, медичної проблеми та тематичних - з продажу, ведення переговорів, ведення індивідуальних та групових візитів, техніки презентації, планування, практичного мерчандайзингу.

Продакт менеджер та керівник загальнотерапевтичного спрямування в Україні. 12. 2004 р. - 03. 2007 р.

Продуктова група: загальнотерапевтичний асортимент Rx-групи (3 препарати), група антибіотиків (7 препаратів), дерматологічних препаратів (10 препаратів) та ОТС-група (8 препаратів). Усього 28 продуктів.

Основні обов'язки.

Виведення та просування на ринок Rx та ОТС груп препаратів. Самостійний пошук матеріалів для підготовки продуктової стратегії з використанням іноземної літератури та протоколів лікування, підготовка маркетингових промокомунікацій та аргументацій. Навчання команди медичних представників. Успішне впровадження інвест проектів та ведення кризових проектів. КОЛ - менеджмент, пошук та курація спікерів:

  • Стандартні обов'язки продакт-менеджера з виведення та просування на ринок препаратів Rx та ОТС груп: аналіз ринку, підготовка кампейн-буку, ХПВ, аргументацій, промо-матеріалів та продуктових презентацій, забезпечення участі в конференціях, робота з опініон-лідерами та спец пресою, пошук та курація спікерів, розробка акцій та їх контроль, прогноз продажів та контроль бюджету витрат, замовлення на виробництво, аналіз продажів та коригувальні дії.
  • Пошук та пропозиція нових позицій для вдосконалення асортименту. Пропозиція нового препарату для виробництва (Ремісид, вибір та пропозиція нового складу) та нових фасувань з брендуванням наявних позицій.
  • Участь у створенні команди мед. представників та їх навчання.
  • Проведення тренінгів з продуктів, з медичних проблем та тематичних - з продажу, ведення переговорів, ведення індивідуальних та групових візитів, техніки презентації, планування, практичного мерчандайзингу тощо.
  • Проект «Пропозиція щодо реорганізації роботи відділу маркетингу та польових сил. Оптимізація витрат».
  • Проект «Пропозиція, розробка та обґрунтування нових показань для розширення сфери застосування та збільшення обсягів продажу (Пантест

Ключова інформація

У сфері маркетингу та просування продукції у медичному середовищі успішно працюю 23 роки, продакт-менеджером – 15+ років. За цей період – багато успішних проектів (подробиці – на співбесіді). Шукаю роботу продакт-менеджера Rx-групи у стабільній компанії.

Навчалась в 3 закладах

• Полтавський Університет Споживчої Кооперації України. Магистр. Диплом з відзнакою. 2-га вища освіта.

• Факультет "Економіка підприємства"

Полтава, 2006

• Міжгалузевий Інститут Підвищення Кваліфікації та Перепідготовки Фахівців при Полтавському Університеті Споживчої Кооперації України. Бакалавр. 2-га вища освіта.

• Факультет «Економіка підприємства»

Полтава, 2003

• Полтавський медичний інститут. Диплом з відзнакою. 1-ша вища освіта.

• Факультет «Лікувальна справа». • Спеціалізація: Акушерство та Гінекологія

Полтава, 1991

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Додаткова інформація

Особисті якості

За характером - інтелігентна, цілеспрямована, активна, самостійна, креативна, розсудлива, позитивна, із системним мисленням та аналітичним розумом - дружу з цифрами та Excel.

Хороші презентаційні, переговорні та комунікаційні навички, орієнтована на результат. Знаходжу контакт із людьми, самостійно шукаю рішення.

Маю досвід розробки та реалізації маркетингового плану щодо просування лікарських препаратів/лабораторних продуктів, бюджетування та ціноутворення, управління бюджетом, написання промокомунікацій, ХПВ, кампейн буку, лончу/релончу продуктів, навчальних презентацій.

Організовувала майстер-класи за участю українських та зарубіжних спікерів, участь у конгресах та конференціях в Україні, супроводжувала КОЛів на міжнародні конгреси, проводила презентації та семінари з продуктів для клієнтів та медичних представників.

Додатковий досвід - ведення складних клієнтів, переговорів, інвестпроектів, кризових проектів, робота з медичною технікою (1 рік), навчання зовнішньої служби.

За весь період роботи у Фармі пройшла багато різних тренінгів з продажу (продаж + маркетинг).

Більш детальне резюме з повним описом продуктів/навичок/досягнень - надішлю у разі потреби.

Водійське посвідчення

Категорія "B", стаж 20+ років (з 1998р).

Комп'ютерні навички

З 1998 - активний користувач ПК.

Знання програмних продуктів: MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Access).

Діана

Продакт-менеджер (Фарма, Медицина)

Київ

55 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 4 тижні тому