Працював в 8 компаніях   6 років 1 місяць

Медицина та Охорона здоров'я, Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail, Телекомунікації / Зв'язок

Direct-менеджер

ТОВ Симетрія

Медицина та Охорона здоров'я

8 місяців

04.2023 - 12.2023

-Відповіді на повідомлення, коментарі та запити в Instagram Direct.
-Розсилання акційних пропозицій, спеціальних промоцій, особистих звернень тощо
-Розробка та надсилання персоналізованих повідомлень клієнтам.
-Розв'язання проблем, пов'язаних із лікуванням.
-Модерація контенту в Instagram, Facebook
-Розробка нових скриптів для директ-чату
-Покращення існуючих взаємовідносин з пацієнтами у директ-чату, коментарях.
-Відповіді на відгуки, обробка, систематизація.
-Співпраця з іншими підрозділами компанії, для покращення досвіду клієнтів у директ-чаті.

Керівник відділу чат підтримки

EcoFactor

Промисловість та Виробництво

6 місяців

06.2022 - 12.2022

- Забезпечення процесу технічної допомоги клієнтам/користувачам продуктів які продаються компанією.
- Організація робочого процесу відділу, його оптимізація та удосконалення.
- Ведення, розподіл та контроль проектів/запитів між співробітниками відділу згідно з рівнями компетенції та спеціалізації.
- Збір та систематизація зауважень, побажань щодо продуктів та процесів у відділі.
- Ведення документообігу відділу, внутрішня звітність.
- Проводження опитування і моніторингу зворотнього зв’язку від користувачів, налаштування процесу постійного поліпшення на основі отриманих фідбеків
- Створення шаблонів, інструкцій, постійне вдосконалення відповідей у чаті з клієнтами.
- Робота з корпоративними клієнтами.

Technical Support Manager chat

EcoFactor

Промисловість та Виробництво

1 рік 4 місяці

02.2021 - 06.2022

Відповідальний за обслуговування нових, та існуючих клієнтів, продаж продуктів та послуг, збільшення оборотів компаніїСтворення нових партнерських відносин, підписання контрактів та управління проектамиЗбільшення обслуговування клієнтів на 50% за 1 рік роботи.Створено та оптимізовано штат співробітників, що забезпечило покращення продуктивності на 40% та зменшило час обслуговування на 50%.Розроблено та запущено інструкцію для додатка для Android та iOS, https://efn.ecofactor.ua/about-ecofactor-app. Це дозволило зменшити конверсію клієнтів на 40%

Сервіс-менеджер

Цитрус

Торгівля роздрібна / Retail

2 місяці

11.2020 - 01.2021

  • Консультування клієнтів щодо ремонту техніки та сервісів - -Виконувати плану щодо дзвінків
  • Взаємодія з сервісними центрами мережі сервісних центрів
  • Вирішення складнощів (протермінування терміну дії ремонту, тощо) - Робота з 1С та іншим ПЗ -
  • Допомога клієнтам у розв'язання питань та заперечень

Інженер з аналізу та стану мережі

Интертелеком

Телекомунікації / Зв'язок

9 місяців

11.2019 - 08.2020

Основі обов'язки: - Обробка заявок на зміну тарифів і додаткових послуг від абонентів компанії. - Контроль і моніторинг складнощів на мережі, внесення до внутрішньої бази даних, інформування відповідного відділу. - Консультування та навчання операторів з питань обслуговування абонентів. - Інформування абонентів у вигляді SMS або IVR дзвінка. Додаткові: - Адаптація нових співробітників, навчання - Контроль обслуговування клієнтів (проведення КЛН, ) - Ведення статистики, розкладу співробітників - Проведення зборів, навчальних тренінгів. - Контроль і навчання навичкам продажів - Взаємодія зі всіма відділами компанії, для розв'язання різних питань, та складнощів. Окрім цього, був активним організатором проведення внутрішньо колективних та зовнішньо колективних заходів. -Внутрішні: Дні народження співробітників, та святкові дні. -Зовнішні: Відпочинок поза роботою.

Менеджер по роботі з абонентами(Утримування)

Интертелеком

Телекомунікації / Зв'язок

10 місяців

01.2019 - 11.2019

- Приймання вхідних та виконання вихідних дзвінків, обслуговування та консультація абонентів та потенційних клієнтів компанії стосовно послуг компанії, оформлення заявок на підключення.
?-Робота з листами та зверненнями абонентів.?
-Утримування абонентів.?
- Виконання задач керівника.?
- Пошук потенційних партнерів та розширення зони покриття через відділ планування мережі.?

Продавець-консультант

Интертелеком

Телекомунікації / Зв'язок

2 місяці

10.2018 - 12.2018

  • консультування покупців, допомога у виборі товару; - оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації; - виконання плану продаж; - інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину; - забезпечення порядку в торговому залі; - викладка товару (мерчендайзинг).

Оператор call-центру в телекомунікаціях, Оператор чату

Интертелеком

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 1 місяць

06.2017 - 07.2018

  • Консультування клієнтів по послугах компанії, активні продажі, виконання як індивідуального, так і допомога у виконанні групового плану продажу. - Робота в CRM, та в білінг ПЗ - Робота за картою покриття, та відділом планування та розширення мережі. - Утримування абонентів - Створення заявок на відповідні відділи, робота з поштою.

Ключова інформація

  • Windows
  • Oracle
  • CRM
  • MySQL
  • MS Office
  • 1C

Навчався в 1 закладі

Міжнародний гуманітарний університет

Філологія (035)

Одеса, 2019

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Додаткова інформація

Мета

Метою мого пошуку є знайти роботу спеціаліста технічної підтримки в інноваційній компанії, де я зможу використовувати свої навички для створення високоякісного обслуговування.

Сергій Олександрович

Спеціаліст технічної підтримки чат (Віддалено)

Одеса

20 000 грн.

25 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 5 годин тому