Работал в 8 компаниях   6 лет 6 месяцев

Медицина и Здравоохранение, Промышленность и Производство, Торговля розничная / Retail, Телекоммуникации / Связь

Direct-менеджер

ТОВ Симетрія

Медицина и Здравоохранение

1 год 1 месяц

04.2023 - 05.2024

-Відповіді на повідомлення, коментарі та запити в Instagram Direct.
-Розсилання акційних пропозицій, спеціальних промоцій, особистих звернень тощо
-Розробка та надсилання персоналізованих повідомлень клієнтам.
-Розв'язання проблем, пов'язаних із лікуванням.
-Модерація контенту в Instagram, Facebook
-Розробка нових скриптів для директ-чату
-Покращення існуючих взаємовідносин з пацієнтами у директ-чату, коментарях.
-Відповіді на відгуки, обробка, систематизація.
-Співпраця з іншими підрозділами компанії, для покращення досвіду клієнтів у директ-чаті.

Керівник відділу чат підтримки

EcoFactor

Промышленность и Производство

6 месяцев

06.2022 - 12.2022

- Забезпечення процесу технічної допомоги клієнтам/користувачам продуктів які продаються компанією.
- Організація робочого процесу відділу, його оптимізація та удосконалення.
- Ведення, розподіл та контроль проектів/запитів між співробітниками відділу згідно з рівнями компетенції та спеціалізації.
- Збір та систематизація зауважень, побажань щодо продуктів та процесів у відділі.
- Ведення документообігу відділу, внутрішня звітність.
- Проводження опитування і моніторингу зворотнього зв’язку від користувачів, налаштування процесу постійного поліпшення на основі отриманих фідбеків
- Створення шаблонів, інструкцій, постійне вдосконалення відповідей у чаті з клієнтами.
- Робота з корпоративними клієнтами.

Technical Support Manager chat

EcoFactor

Промышленность и Производство

1 год 4 месяца

02.2021 - 06.2022

Відповідальний за обслуговування нових, та існуючих клієнтів, продаж продуктів та послуг, збільшення оборотів компаніїСтворення нових партнерських відносин, підписання контрактів та управління проектамиЗбільшення обслуговування клієнтів на 50% за 1 рік роботи.Створено та оптимізовано штат співробітників, що забезпечило покращення продуктивності на 40% та зменшило час обслуговування на 50%.Розроблено та запущено інструкцію для додатка для Android та iOS, https://efn.ecofactor.ua/about-ecofactor-app. Це дозволило зменшити конверсію клієнтів на 40%

Сервіс-менеджер

Цитрус

Торговля розничная / Retail

2 месяца

11.2020 - 01.2021

  • Консультування клієнтів щодо ремонту техніки та сервісів - -Виконувати плану щодо дзвінків
  • Взаємодія з сервісними центрами мережі сервісних центрів
  • Вирішення складнощів (протермінування терміну дії ремонту, тощо) - Робота з 1С та іншим ПЗ -
  • Допомога клієнтам у розв'язання питань та заперечень

Інженер з аналізу та стану мережі

Интертелеком

Телекоммуникации / Связь

9 месяцев

11.2019 - 08.2020

Основі обов'язки: - Обробка заявок на зміну тарифів і додаткових послуг від абонентів компанії. - Контроль і моніторинг складнощів на мережі, внесення до внутрішньої бази даних, інформування відповідного відділу. - Консультування та навчання операторів з питань обслуговування абонентів. - Інформування абонентів у вигляді SMS або IVR дзвінка. Додаткові: - Адаптація нових співробітників, навчання - Контроль обслуговування клієнтів (проведення КЛН, ) - Ведення статистики, розкладу співробітників - Проведення зборів, навчальних тренінгів. - Контроль і навчання навичкам продажів - Взаємодія зі всіма відділами компанії, для розв'язання різних питань, та складнощів. Окрім цього, був активним організатором проведення внутрішньо колективних та зовнішньо колективних заходів. -Внутрішні: Дні народження співробітників, та святкові дні. -Зовнішні: Відпочинок поза роботою.

Менеджер по роботі з абонентами(Утримування)

Интертелеком

Телекоммуникации / Связь

10 месяцев

01.2019 - 11.2019

- Приймання вхідних та виконання вихідних дзвінків, обслуговування та консультація абонентів та потенційних клієнтів компанії стосовно послуг компанії, оформлення заявок на підключення.
?-Робота з листами та зверненнями абонентів.?
-Утримування абонентів.?
- Виконання задач керівника.?
- Пошук потенційних партнерів та розширення зони покриття через відділ планування мережі.?

Продавець-консультант

Интертелеком

Телекоммуникации / Связь

2 месяца

10.2018 - 12.2018

  • консультування покупців, допомога у виборі товару; - оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації; - виконання плану продаж; - інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину; - забезпечення порядку в торговому залі; - викладка товару (мерчендайзинг).

Оператор call-центру в телекомунікаціях, Оператор чату

Интертелеком

Телекоммуникации / Связь

1 год 1 месяц

06.2017 - 07.2018

  • Консультування клієнтів по послугах компанії, активні продажі, виконання як індивідуального, так і допомога у виконанні групового плану продажу. - Робота в CRM, та в білінг ПЗ - Робота за картою покриття, та відділом планування та розширення мережі. - Утримування абонентів - Створення заявок на відповідні відділи, робота з поштою.

Ключевая информация

  • Windows
  • Oracle
  • CRM
  • MySQL
  • MS Office
  • 1C

Учился в 1 заведении

Міжнародний гуманітарний університет

Філологія (035)

Одеса, 2019

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Русский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Сертификат цифровой грамотности от Дія. Цифрова освіта

Просмотреть

Дополнительная информация

Мета

Метою мого пошуку є знайти роботу спеціаліста технічної підтримки в інноваційній компанії, де я зможу використовувати свої навички для створення високоякісного обслуговування.

Сергій Олександрович

Спеціаліст технічної підтримки чат (Віддалено)

Одесса

15 000 грн.

25 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 5 часов назад